Pagina's

woensdag 23 december 2009

Design team



Hoi allemaal,
Gisteravond kreeg ik een mailtje van Francis van hobbytijd dat ze mijn Sarah Kay kaartje zo mooi vond.. ze vroeg of ik niet in het vaste design team wou komen.. nou ik heb luidkeels ja gezegd! Ik vind het een hele eer om voor hobbytijd te mogen designen.
Op de hobbysite blog vinden jullie een intro over mij.. Ik wil jullie vragen een kijkje daar te nemen en volger te worden van de hobbytijd blog. Het is een geweldig mooi blog met vele inspirerende kaartjes. Dus hopelijk zie ik jullie daar?

Klik hier voor de hobbytijd blog


Hi Lady's
Francis from a dutch site called hobbytijd liked my Sarah Kay card so much that she asked me to be in her design team.. I think its a great challenge so I said yes! on the hobbytijd blog you can find a intro aout me and I wanna ask you all to take a look on that blog..

Click here for hobbytijd blog

27 opmerkingen:

  1. Heeeee!!! Wat een gaaf nieuws!! Gefeliciteerd joh!

    Groetjes Marlieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee Meid!

    Wat geweldig nieuws!
    Gefeliciteerd.

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi Marley dat is superleuk gaaf! Geweldig je verdient het.
    Een fijne feestdagen en een creatief 2010.

    groetjes ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Congratulations Marley!!!
    I am so happy for you and your cards are just stunning so they are very lucky to have you on there team!
    Happy Christmas!
    hugs
    kim x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldig nieuws zo vlak voor de feestdagen.
    Ik wil je dan ook van harte feliciteren hiermee.
    Je maakt dan ook schitterende kaartjes!!

    Liefs Marianna xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Marley,

    Wat leuk Marley dat je in het designteam van Hobbytijd mag plaatsnemen.Gefeliciteerd!!
    Ik wens je fijne kerstdagen toe en veel geluk en gezondheid voor het nieuwe jaar.

    Groetjes Ageeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Marley,

    Wat gaaf dat je in het Design Team van Hobbytijd zit! Gefeliciteerd!
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw wat leuk voor je, Gefeliciteerd
    gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. gefeliciteerd hoor wat onzettend leuk voor je zeg


    gr jacinta

    BeantwoordenVerwijderen
  10. gefeliciteerd marley heel leuk voor je hoor xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hee marley,

    Super gefeliciteerd zeg wat een leuk kerstkado!!
    Wens je veel creativiteit toe en veel plezier ermee hoor.
    Fijne dagen en tot gauw....

    groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Marley,

    Gefeliciteerd! Wat een eer zeg. Jij gaat de feestdagen al goed tegemoed!! Het is je gegund hoor.

    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ooh Marley I'm so pleased for you hun, well done hugs Jill xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo Marley dat is gaaf meis Van harte gefeliciteerd meis super leuk voor je !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. proficiat zeg wat gaaf.
    groetjes
    daantje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Marley
    Leuk dat je op me blogje gekeken hebt.
    Van harte gefeliciteert met je DT nominatie ;)
    En je maakt idd hele mooie kaarten

    hele fijne dagen

    groetjes coby

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hai Marley! Leuk joh! gefeliciteerd en veel plezier met de kaartjes die je voor het blog gaat maken! Groetjes, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat leuk Marley! Veel succes en plezier! Kikkuh...!!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gefeliciteerd Marley,wat een eer zeg.
    Heel veel knutsel plezier en succes meis.
    Ik ga gelijk kijken,en word gelijk volger.

    Fijne kerstdagen.
    LiefsRiet.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. He helemaal geweldig Van harte gefeliciteerd
    fijne feestdagen
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gefeliciteerd, dat is super nieuws!
    Hele fijne feestdagen, liefs van Sjakkie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Marley,
    Ik ben even een slechte blogger geweest, maar wat heb je geweldige kaartjes gemaakt de laatste weken en wat een leuk nieuws dat je in het design-team zit, wat je zo graag wil. Gefeliciteerd daarmee.
    Fijne feestdagen en tot blogs.
    liefs Paula x.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi meid,

    gefeliciteerd met je nieuws.
    Je hebt deze mogelijkheid dubbel en dwars verdient.
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hallo Marley,

    Gefeliciteerd!!!

    Fijne feestdagen en het allerbeste voor 2010!

    Bea

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoy Marley,
    Proficiat! Dit heb je verdiend! Je creaties zijn altijd heel mooi!
    Fijne kerstdagen!
    van harte,
    xxx
    C.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. van harte hoor meid, je verdiend het met je prachtige kaarten! succes!!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks so much for leaving a comment! I appreciate it a lot.. Hugs Marley