zondag 20 december 2009

Magnolia Easel Card




Hoi allemaal,
Allereerst super bedankt voor de leuke reacties op mijn vorige kaart!
Dit keer dan een easel kaart! Je ziet ze steeds vaker voorbij komen en ik dacht laat ik het ook eens proberen!
Dit is dus het resultaat geworden.. de stempel is van Magnolia: Under the mistletoe.. ingekleurd met de copic markers! Het papier is van basic grey: Wassail.
Gebruik gemaakt van de nestabilities label four, roosjes en rozenknopjes, stickels, kant waar ik groen lint overheen heb geplakt en daarop parels van basic grey.
Ik ben heel benieuwd wat jullie van mijn eerste easel card vinden!
Een hele fijne zondag toegewenst.
Groetjes Marley

Hi lady's,
First of all ; thank you so much for the kind comments on my last card.
This time an easel card.. I saw them on many blogs and decided to try it by myself.. so this is the result.. the stamp is from Magnolia: Under the mistletoe.. coloured with my copic markers.
The paper is from basic grey: Wassail. Also used nestabilities label four, roses and rosebuds, stickels, lace with ribbon on it and some pearls from basic grey.
I would love to hear what you think about my first easel card.
Hugs Marley



53 opmerkingen:

  1. mooi kaartje marley
    ik zelf vind de easel kaartjes ook zo leuk
    groetjes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wouwwwwwwwwwwwwwwwwwwie
    wat een geweldige mooie kaart heb je gemaakt
    toppie hoor

    groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw Marley!

    Geweldig gewoon!

    Je hebt het gewoon weer gedaan zo'n mooie kaart gemaakt.

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een prachtige kaart! Ik heb gisteren ook een kaart gemaakt met deze stempel. Vind hem superlief. Je kleurencombinatie is prachtig.

    grtz Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooie kaart hoor, super he die easelkaarten ik dacht eerst super moeilijk was blijkt dat de opbouw heel simpel is,, die bloemen vind ik ook zo lief erbij xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hai Marley, Ik kwam op je Blog terecht en wilde je even mijn complimenten geven, wow wat een mooie kaarten maak jij zeg! Echt super gaaf! Deze kaart is ook erg leuk, super mooi ingekleurd en de stempel is ook zo lief! Kom zeker vaker bij je kijken! Groetjes, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooi!!! Ik moet het ook eens gaan proberen zo'n ezelkaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik vind hem prachtig geworden zeg. Erg mooi ingekleurd en het papier is ook super.
    groetjes
    Daantje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Marley this is STUNNING sweetie!!!
    Happy holidays to you, Janiel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. absolutely beautiful Marley I love the BG papers, and the tiny pearls, the flowers are gorgeous, and your colouring is amazing hugs Jill xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi Marley
    prachtige easelkaart
    heel mooi gekleurd!!!
    fijne dag verder

    anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Marley, bedankt voor je reacties op mijn blog! Dit kaartje van jou is prima gelukt hoor! Ziet er mooi uit!

    Groetjes Marlieke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Marley,

    Mooi hoor, ik ga het ook eens proberen want ik vind ze wel erg leuk.

    Groetjes,

    Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hoi marley
    wat een schitterende kaart
    groetjes chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Marley
    Je easel kaart is zeer goed gelukt ik vind hem erg mooi geworden
    Je hebt mooi papier gebruikt en leuk zo met die plakparels
    GR Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Marley,
    Supergaaf joh. Leuk he dat model. Ga ik ook eens uitproberen ;-)
    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super kaartje, Marley.
    Maar het is ook zo leuk om een easel kaart te maken, nietwaar?

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  18. prachtige kaart en ja dat model is ook zo leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een geweldig mooie easel card heb je gemaakt! Het papier past ook zo goed bij de stempel!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  20. je kaartje is helemaal super en die bloemen in de hoek wauw.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. ik vind hem gewoonweg schitterend hoor en inderdaad je ziet ze heel veel voor bij komen maar ze zien er ook heel erg leuk uit
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoy Marley,
    Heel mooi deze kaart! Ik vind ze zo speciaal maar weet niet hoe aan te beginnen. Mooie papierlijn, leuk ingekleurd! Helemaal af met die pareltjes! Schitterend!
    xxx
    C.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Marley,

    Leuke kaart! Echt helemaal super! En prachtig ingekleurd!

    Groetjes,
    Francis

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een schitterende kaart Marley,leuke stempel,heel mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hij is echt geweldig mooi, schitterend.
    groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  26. prachtig kaartje Marley mooi papier en je hebt hem weer super gekleurd Top !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. bedankt voor je reacties en erg mooi kaartje ik heb de lijn ook nog liggen doeg jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Een geweldig mooi kaartje Marley, echt schitterend. Mooi papier.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Marley,

    Nou ik vind je kaartje leuk geworden hoor,toppie.

    X Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  30. hoi marley

    super leuk he die early kaarten, sinds dinny sprankel het me heeft voorgedaan hoe het moet ben ik er helemaal weg van. echt leuk gewrden

    groetjes
    daisy

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Heel leuk kaartje Marley! Echt leuk zo'n easel card. Die wil ik ook gauw eens zelf gaan maken!

    Liefs,
    Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wow Marley, your easel card if fabulous!
    :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  33. mooi kaartje meis, vind de parels en het papier echt prachtig!

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hoi Marley
    Je kaartje is een schatje.
    Mooie kleurtjes.
    xxCorry

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Oh wonderful easel card, fab Tilda.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hi Marley

    Wat is het weer een heel mooi kaartje geworden!!

    In èèn woord....Geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hey Marley,

    bedankt om gisteren eens langs te komen en je leuke reactie! Wat heb jij mooie kaartjes. Ik ga zeker nog vaker langs komen ;-) Ik vind die easelcards ook heel leuk om te maken. Echt superleuk!

    Groetjes en prettige feestdagen,

    Lins x

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Very pretty card. You did a great job coloring the image. Thanks for joining us at the SSC.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wow, this is just gorgeous! Fantastic coloring. Thanks for joining us at SSC this week:)

    BeantwoordenVerwijderen
  40. What a beautiful card Marley, I love this image and your DPs. Thanks for joining us at SSC.

    Liza x

    BeantwoordenVerwijderen
  41. wat een supermooie kaart! ik heb er ook een gemaakt maar ik vind deze wel erg mooi hoor!

    groetjes mildred

    BeantwoordenVerwijderen
  42. This is GORGEOUS! I love the pearls and her sparkly pockets! You did an amazing job coloring. Thanks for playing along at Stamptacular.

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Oh this is so stunning!!! Tilda is just the sweetest and I love your coloring! Great dp and all the flowers with the sparkle looks amazing!

    Thanks for joining us at SSC this week!

    Hugs, Line

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wat een leuke kaart ;0)
    Leuk dat je deze week hebt mee gedaan met de SSC deze week.

    Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  45. I love your card Marley. It is gorgeous. The easel card is one of my favorite. Thanks for joining in at SSC.
    Hugs xx
    Carolyn

    BeantwoordenVerwijderen
  46. What a fantastic card, I love the glitter on the roses and her pockets... what a fantastic creation for this weeks challenge at The Stamptacular Sunday Challenge. Thanks for joining us this week!
    Pleasantly,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  47. This is your FIRST easel card? WoW! I haven't made one yet, but this is amazing! Great job, I love it!!
    Thanks for joining us at SSC this week! Hope you had a wonderful Holiday! See you again soon - Hugs, Dee

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Beautiful! Love the image and the pretty papers, fab job with that easel card too. Thanks for playing along at Stamp Something. Have a Happy New Year! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Hello, after reading this amazing article i am also glad to share my familiarity here
    with colleagues.

    Feel free to visit my website - acoustic guitar a chord

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks so much for leaving a comment! I appreciate it a lot.. Hugs Marley