dinsdag 22 december 2009

How sweet you are



Hoi allemaal,
Francis van hobbytijd heeft me gevraagd om een paar kaartjes te maken voor haar blog.
Ik vind het een geweldige winkel! Alles wat je nodig hebt vind je daar, een goede service en een snelle levering! Ik raad jullie dus zeker aan om daar eens te gaan kijken.
Dit kaartje is gemaakt met de Sarah Kay stempel; How sweet you are en kan je hier vinden ik vind de stempel erg mooi en ook geschikt om de kaart mee oud te maken.. ik heb deze ingekleurd met mijn copic markers.
Het prachtige papier is van Basic grey: Archaik, deze kan je hier vinden nog gebruik gemaakt van wat stoffen roosjes en een metaal hart hanger.. De pons die ik onderaan de kaart heb gebruikt en op het blauwe design papier is van Martha Steward: String lace kijk hier voor meer ponsen
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden! en vergeet ook niet een kijkje te nemen op het Hobbytijd blog
Liefs Marley

Hi Lady's
Today a card with a Sarah Kay stamp: How sweet you are.. coloured with my copic markers.. I really like those stamps! I also used some basic grey paper: Archaik.. roses and a metal heart charm.. the punch is from Martha Steward: String lace.. I would love to hear what you think about this card..
Wishing you happy holidays!! hugs Marley


41 opmerkingen:

  1. Hoi Marley

    Wat een pràchtig kaartje is dit geworden en wat een supermooie kleurtjes zo bij elkaar!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heeej Meid!!!

    Wat gaaf dat je kaartjes mag maken voor die site zeg!!
    Enne...hij is prachtig!!

    Ben benieuwt naar de rest, en ga eens neuzen in die web winkel want ken hem nog niet volgens mij!!

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hij is prachtig! en wat gaaf dat iemand je vraagt om kaarten te maken! super!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou, Marley, ik vind hem superrr!

    Groetjes,
    Francis

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hello Marley. Your card is delightful. Your colouring is just divine, I wish mine was as good as you do, its fantastic work.
    Merry Christmas and a Happy New Year Marley.
    Love Sandra xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. beautifull colored stamp! Beautiful card!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een schitterend kaartje Marley. Mooie kleuren en details.
    Fijne feestdagen gewenst, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wooooh, schitterende kaart.

    Groetjes, Tony, Henk en Henry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik vind het een prachtig kaartje geworden. Erg mooi papier en de stempel is mooi ingekleurd.
    groetjes
    Daantje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Marley, it is adorable! I really like those Sarah Kay images too. I love the way you used the border punch in a non-border way. Clever!
    Have a wonderful Christmas!!!
    Hugs, Dena

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw hij is geweldig marley!

    En wat super leuk dat je kaarten voor die site mag maken!

    Ga eens even kijken in die webwinkel.

    Liefs ida

    BeantwoordenVerwijderen
  12. beautiful card Marley, I love the SK image so cute and your colouring is amazing, gorgeous papers and flowers, wishing you a very merry christmas hugs Jill xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kaart Marley!!!
    Succes met het maken van je kaartjes voor Frances!

    Groetjes en hele fijne feestdagen!
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hoi marley
    wat een schitterende kaart heb je gememaakt zeg
    zal zeker even op die site kijken
    groetjes chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi Marley. Je hebt de kleuren goed bij elkaar weten te zoeken. En ik zie ook weer stickles geloof ik?

    Groetjes Marlieke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wauw wat een supermooie kaart!

    mildred xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Just stunning. I love how you add the gold sparkly accents. Have a great Christmas Marley.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Echt een mooi kaartje Marley...

    Groetjes Thea

    fijne dagen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige kaart Marley! Leuk dat je gevraagd bent om kaarten voor die website te maken!
    Hele fijne feestdagen!!

    Liefs, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige kaart, heel erg mooi.
    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  21. prachtige kaart meis en bedankt voor je berichtje op mijn blog, jij ook hele fijne dagen toegewenst

    liefs Debbie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik kom via via op je blog terecht...wat leuk, en Ik zag dat je in Eindhoven woont...Ikzelf woon in Best...dus vlakbij!!!
    Fijne feestdagen en tot blogs.
    Anna

    http://artfulldelight.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Marley,
    Wat een schattig kaartje heb je gemaakt zeg, ik vind de kleuencombi prachtig, nog bedankt voor je berichtje op mijn blog.
    Ik wens je fijne kerstdagen en alle goeds voor 2010.
    Groetjes,

    Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi marley,
    Ik heb "iets heel speciaals" met Sarah Kay...
    Toen ik in de jaren zeventig de M.A.V.O. bezocht, had ik schriftjes en een agenda van Sarah Kay....
    Vond het toen al super en nu nog steeds...
    Je kaartje roept bj mij heel veel fijne emoties op! Dank je wel voor je lieve berichtje op m'n blogje!
    Merry Christmas, dear,
    Jen.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. super mooi weer , heel gaaf die charm hart xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  26. hé goed van jou om die schildpadden op te vangen
    je hebt er prachtige foto's van gemaakt...
    vreselijk hoe sommigene met hun dieren omgaan, maakt niet uit welk dier het is...

    Ik hou een blog bij over mijn dieren en soms over dieren die in het nieuws zijn!

    http://schildpadenco.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik heb ong. 45 schildpadden!
    en veel verschillende rassen, waterschildpadden, bosschildpadden en landschildpadden, en een paar kikkers en hagedissen..
    We hebben ook nog eendjes, kipjes en hondjes en een steenuil..allemaal met een zielige achtergrond!

    gr.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een schitterende kaart Marley,mooie stempel en papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. bedankt voor je berichtje op mijn blog jouw kaartje is ook heel mooi met mooie details.
    fijne dagen groetjes,Lean.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. What a beautiful card, the colors, embellishments - all of it is wonderful.
    Merry Christmas.

    I wanted to let you know that I am giving away some holiday blog candy, I would love for you to drop by and sign up. HERE.

    Hugs, Karen A

    BeantwoordenVerwijderen
  31. nou ik vind hem ook super geworden hoor
    mijn complimenten

    groetjes Gusta

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Oh this is so beautiful, wonderful image and details.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi Marley
    Wat een super mooie kaart.
    Het stempeltje is een schatje.
    Hele fijne feestdagen en een gezond en creatief 2010.
    xxCorry

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Such a very sweet image, and I just love the way you have colored her too!!
    Merry Christmas!!
    Hugs
    Jodi =)

    BeantwoordenVerwijderen
  35. This is gorgeous Marley!! I just your coloring and design!! Sarah Kay has such darling images!!

    Merry Christmas!!
    hugs,
    Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  36. This is so beautiful Marley, a really pretty image and such a beautiful layout, the little roses are so pretty! I hope you have a super Crimbo :) Donna x

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks so much for leaving a comment! I appreciate it a lot.. Hugs Marley