Pagina's

maandag 5 april 2010

Have A magical day!!



Hoi allemaal,

Hier weer een kaartje! Dit keer met een digi-stempel van Pink Cat Studio's!
Ik heb haar ingekleurd met de copic markers en voorzien van stickels..

Het papier is van Doodlebug en vond ik super bij de afbeelding passen; de aardbeitjes, de vrolijke kleurtjes!
Nog wat bloemetjes van de EK success retro pons en plakpareltjes.. Ik ben heel benieuwd wat jullie er van vinden!

Ook heb ik al heel wat verjaardagskaarten mogen ontvangen, maar nog lang niet allemaal die om mijn adres hebben gevraagd; jullie hebben nog 12 dagen de tijd en ik kijk er naar uit om de kaartjes in het echt te mogen bewonderen..

Liefs, Marley

-------------------------------------------------------------------

Hi Lady's

This card is made with a cute digi-stamp from Pink Cat Studio's
Isn't she lovely? I coloured her with the copic markers and a lot of stickels!

The design papers are from doodlebug design and matches perfectly with the image; the strawberry's and the lovely colours!!
Some flowers with the EK success retro punch and pearls!
Love to hear what you think of it..

I got many cards for my birthday candy! Remember you have 12 days to send me one to have a chance winning my candy! Hugs Marley

29 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke vrolijke kaart. Super mooi.
    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ow ik hou van deze kleurtjes! En dat stempelafdrukje is geweldig zeg! heel erg leuk! Alles past supergoed bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ooooooooooooooo wat heb je een schitterende kaaret gemaakt
    echt toppie hoor


    en ja het schiet al op he naar de 17 april
    je bent al bijna jarig


    groetjes elly
    en een fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lekkere kleurtjes... en alles past prachtig bij elkaar!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw wat een heerlijk zoet kaartje heb je gemaakt. prachtig
    fijne avond nog
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel leuk zoet kaartje!
    Groetjes, Dyonne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Marley,

    Ik had gelijk een kreet in mijn gedachten toen ik dit kaartje zag, maar dat hadden er meer zie ik :-)
    Nou ik zeg het toch "lekker zoet"

    Liefs
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oh wat een prachtig kaartje Marley!!

    Als de post z'n best doet dan is er iets naar je onderweg, ik hoop dat je het leuk vind.....

    Liefs -x- Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk kaartje Marley!
    En inderdaad lekker zoet, maar ook prachtig.

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Hoi

    OOOohhh wat een geweldig schattig kaartje weer. Echt prachtig, enne je verjaardagskaartje gaat deze week op de post hoor.

    groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een mooie vrolijke kaart is dit.
    papier past er erg goed bij.
    leuke stempel mooi ingekleurd.

    grtjss

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Marly

    Eigenlijk is alles al door mijn voorgangsters gezegd. Ik ben het met iedereen eens Toppie!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hij is superleuk, je bent echt een bron van inspiratie want ik ben pas heel kort begonnen, maar vind het zooooooooooooo leuk!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. schitterende kaart weer Marley wat een leuk stempeltje en de kleuren zijn erg mooi !!
    groetjes cora

    BeantwoordenVerwijderen
  15. oh wauww! meid. deze is gaaf!! geweldig stempeltje ook! toch eens gaan kijken. want ben gek op pinkcat :)

    ik ben ook al druk met je kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super mooie kaart, heb dat papier ook nog leggen toch maar eens wat mee doen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Marley,
    wat een prachtig kaartje!


    Ben jou kaartje aan het afwerken ;)
    Dus gaat deze week zeker op de post!
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schatje zeg. Mooi die glans erin

    gr. Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie kaart heel erg mooi van kleur
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat schitterend gemaakt. En wat een mooi en vrolijk papier!!!

    groetjes,
    Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een super vrolijk kaartje Marley, prachtig!
    Mijn kaartje gaat morgen op de bus.
    Groetjes van Sjakkie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een plaatje, je kaartje!! En die glitters zijn schitterend!!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuk vrolijk kaartje,mooi hoor.

    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wat een lekker vrolijk kaartje, prachtig gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een schatje, dat papier is echt geweldig erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. waauuww wat is dit mooi! prachtige kaart en super gekleurd zeg!!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. wouw marley
    wat een super leuk en lekker vrolijk zoet kaartje
    echt super
    liefs chantal
    ps je kaart gaat vaandaag/morgen opd e post;)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een lief vrolijk en magisch kaartje hihi.
    Mooi gedaan hoor.

    Groetjes marianne

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks so much for leaving a comment! I appreciate it a lot.. Hugs Marley