

Hoi allemaal,
Zoals jullie hierboven kunnen zien is er weer een nieuwe release bij Pink Cat Studio!
De nieuwe digi-stempels kun je hier kopen
Ik heb de poes gebruikt en ingekleurd met de copic markers.
Het papier is van Papermania! De bloemetjes zijn van Prima en zelf geponst met de EK Success pons. De corners zijn van Quikutzz. Parel swirls gebruikt en wat losse pareltjes en natuurlijk stickels.
Ik krijg mails over hoe ik nu digi-stempels uitprint en inkleur met Distress inkt.
Ik heb een Canon printer maar deed de inkt altijd zelf bijvullen met de niet originele Canon inkt. Deze was niet watervast!
Ik heb nu weer de originele cardridge gekocht van Canon en met deze inkt gaat het stukken beter, wel is het altijd nog een beetje oppassen!
Liefs, Marley
------------------------------------------------------------------------
Goodmorning,
As you can see above there is a new digi release over at Pink Cat Studio!
You can purchase the new digi-stamps right here
I used the pretty kitty and coloured her with the copic markers.
I used papers from Papermania. The flowers are from Prima and punched with the EK Success punch. The corners are from Quikutzz. Some pearl swirls and stickels!
Hope you like it.
Big hugs Marley


Prachtig Marley!
BeantwoordenVerwijderenOok helemaal mijn kleuren.
Liefs Ida
Heel leuk kaartje Marley!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Anneke
hij is weer leuk Marley
BeantwoordenVerwijderengroetjes Gusta
het is weer een helemaal op en top kaart marley! prachtig!!
BeantwoordenVerwijderenOntzettend mooi en vrolijk kaartje!
BeantwoordenVerwijderengroetjes, Anita
wouw marley
BeantwoordenVerwijderenwat een schitterend kaartje weer
echt super
liefs chantal
Ik vind hem weer helemaal leuk Marley!!
BeantwoordenVerwijderenLekker kattig;)
groetjes
Neline
Hello Marley. This is beautiful. Such a cute image. Love the different papers and your design. Very effective and so striking. Happy crafting.
BeantwoordenVerwijderenLove sandra xx
Wat een gave kaart zeg!!!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes,
Diane
supper gaaf marley groetjes christa
BeantwoordenVerwijderenWat een leuke poes.
BeantwoordenVerwijderenLekkere zoete kleurtjes weer daar hou ik wel van.
mooie kaart.
Grtjss
Hey meis!
BeantwoordenVerwijderenWat een kittig kaartje ;) Super leuk in
elkaar getoverd weer.
Liefs, Nyna.
Een heel leuk kaartje Marley, heel mooi papier en prachtige kleuren.
BeantwoordenVerwijderenGroetjes van Jacqueline
Het is weer een geweldig kaartje geworden meis.
BeantwoordenVerwijderenLiefs Lies
Wat 'n bjoetie! Echt heel erg mooi Marley!
BeantwoordenVerwijderenBedankt voor het superleuke pakket dat ik vandaag ontvangen heb!
Liefs, Loes
Wat een super schattig kaartje!! Goeie tip van die inkt, ik ga een printer kopen, ik zal goed opletten of de inkt watervast is. Ik hebt dat probleem met de printer die ik nu gebruik, van mijn werk.
BeantwoordenVerwijderenWat een lief kaartje, Marley.
BeantwoordenVerwijderenIk vind het kaartje wat hier onder staat echt super, leuke vrolijke kleuren en een super stempeltje.
Groetjes Thea
Wat een superrr gaaf kaartje heb je weer gemaakt Marley!!
BeantwoordenVerwijderenErrug mooi ingekleurd ook :)
Liefs Jenine xX
So totally sweet! Love your little flowers and the paper you chose!
BeantwoordenVerwijderenSuch a gorgeous card Marely! I love how you coloured the kitty! Great job!
BeantwoordenVerwijderenWat een lieverdje!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes, Bea
she is very sweet, cute kitty, love the pearl swirls and glitter, hugs Debx
BeantwoordenVerwijderenEen prachtig kaartje...super
BeantwoordenVerwijderenLiefs Gea
wat een geweldig lief kaartje is dat
BeantwoordenVerwijderenen geinig ook ze staat er best statig bij dat poesje
liefs jacinta
Fabulous card, love the colours and the cute image.
BeantwoordenVerwijderenluv
Debby
Wouw, Marley! This is such a pretty card... lovely colours and embellishments!
BeantwoordenVerwijderenWow, such a pretty card Marley! I love the gorgeous dp! Awesome job on your coloring too!
BeantwoordenVerwijderenMaria
geweldig kaartje weer Marley
BeantwoordenVerwijderenohhh wat zijn die stempels leuk, prachtig op die vrolijke kaart, hopelijk was je kaart op tijd binnen, iemand anders heeft nl hem voor mij gepost
BeantwoordenVerwijderenWat een schitterende kaart Marley.
BeantwoordenVerwijderenLiefs Riet.
That cat is just too adorable! Beautiful card!
BeantwoordenVerwijderenwat een superlief kaartje! Heel mooi ingekleurd hoor en je hebt zulk mooi papier gebruikt!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes,
Debbie
Wauw! Wat een super leuk kaartje zeg!! Ik ben dan wel geen kattenfan, maar dit is echt een leukerd!!
BeantwoordenVerwijderenZowiezo, zijn jou kaartjes altijd heel leuk om naar te kijken.
Liefs mariska
gorgeous card Marley I love your layout and the image is so cute beautiful colouring too hugs Jill xx
BeantwoordenVerwijderenYou have made a lot of fantastic card, guess I have to look back here another day too.
BeantwoordenVerwijderenHi Marley, this is such a cute card!
BeantwoordenVerwijderenHugs Lynsey x
a fabulous card Marley.. gorgeous.xx
BeantwoordenVerwijderen