Pagina's

donderdag 22 april 2010

Kitty Fashionista





Hoi allemaal,

Zoals jullie hierboven kunnen zien is er weer een nieuwe release bij Pink Cat Studio!
De nieuwe digi-stempels kun je hier kopen
Ik heb de poes gebruikt en ingekleurd met de copic markers.
Het papier is van Papermania! De bloemetjes zijn van Prima en zelf geponst met de EK Success pons. De corners zijn van Quikutzz. Parel swirls gebruikt en wat losse pareltjes en natuurlijk stickels.

Ik krijg mails over hoe ik nu digi-stempels uitprint en inkleur met Distress inkt.
Ik heb een Canon printer maar deed de inkt altijd zelf bijvullen met de niet originele Canon inkt. Deze was niet watervast!
Ik heb nu weer de originele cardridge gekocht van Canon en met deze inkt gaat het stukken beter, wel is het altijd nog een beetje oppassen!

Liefs, Marley

------------------------------------------------------------------------

Goodmorning,

As you can see above there is a new digi release over at Pink Cat Studio!
You can purchase the new digi-stamps right here
I used the pretty kitty and coloured her with the copic markers.
I used papers from Papermania. The flowers are from Prima and punched with the EK Success punch. The corners are from Quikutzz. Some pearl swirls and stickels!
Hope you like it.

Big hugs Marley

38 opmerkingen:

  1. Prachtig Marley!
    Ook helemaal mijn kleuren.

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk kaartje Marley!
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hij is weer leuk Marley

    groetjes Gusta

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het is weer een helemaal op en top kaart marley! prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ontzettend mooi en vrolijk kaartje!
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wouw marley
    wat een schitterend kaartje weer
    echt super
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind hem weer helemaal leuk Marley!!
    Lekker kattig;)

    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hello Marley. This is beautiful. Such a cute image. Love the different papers and your design. Very effective and so striking. Happy crafting.
    Love sandra xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gave kaart zeg!!!

    Groetjes,
    Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  10. supper gaaf marley groetjes christa

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke poes.
    Lekkere zoete kleurtjes weer daar hou ik wel van.
    mooie kaart.

    Grtjss

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hey meis!
    Wat een kittig kaartje ;) Super leuk in
    elkaar getoverd weer.

    Liefs, Nyna.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een heel leuk kaartje Marley, heel mooi papier en prachtige kleuren.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is weer een geweldig kaartje geworden meis.

    Liefs Lies

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat 'n bjoetie! Echt heel erg mooi Marley!

    Bedankt voor het superleuke pakket dat ik vandaag ontvangen heb!

    Liefs, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een super schattig kaartje!! Goeie tip van die inkt, ik ga een printer kopen, ik zal goed opletten of de inkt watervast is. Ik hebt dat probleem met de printer die ik nu gebruik, van mijn werk.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een lief kaartje, Marley.
    Ik vind het kaartje wat hier onder staat echt super, leuke vrolijke kleuren en een super stempeltje.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een superrr gaaf kaartje heb je weer gemaakt Marley!!

    Errug mooi ingekleurd ook :)

    Liefs Jenine xX

    BeantwoordenVerwijderen
  19. So totally sweet! Love your little flowers and the paper you chose!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Such a gorgeous card Marely! I love how you coloured the kitty! Great job!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. she is very sweet, cute kitty, love the pearl swirls and glitter, hugs Debx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een prachtig kaartje...super

    Liefs Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat een geweldig lief kaartje is dat
    en geinig ook ze staat er best statig bij dat poesje

    liefs jacinta

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Fabulous card, love the colours and the cute image.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wouw, Marley! This is such a pretty card... lovely colours and embellishments!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wow, such a pretty card Marley! I love the gorgeous dp! Awesome job on your coloring too!

    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  27. ohhh wat zijn die stempels leuk, prachtig op die vrolijke kaart, hopelijk was je kaart op tijd binnen, iemand anders heeft nl hem voor mij gepost

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een schitterende kaart Marley.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. That cat is just too adorable! Beautiful card!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. hoi marly, kaart die je hebt gemaakt is helemaal geweldig!! ja ik vind pink cat ook helemaal top.

    groetjes maranda

    BeantwoordenVerwijderen
  31. wat een superlief kaartje! Heel mooi ingekleurd hoor en je hebt zulk mooi papier gebruikt!
    Groetjes,
    Debbie

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wauw! Wat een super leuk kaartje zeg!! Ik ben dan wel geen kattenfan, maar dit is echt een leukerd!!
    Zowiezo, zijn jou kaartjes altijd heel leuk om naar te kijken.

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  33. gorgeous card Marley I love your layout and the image is so cute beautiful colouring too hugs Jill xx

    BeantwoordenVerwijderen
  34. You have made a lot of fantastic card, guess I have to look back here another day too.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hi Marley, this is such a cute card!
    Hugs Lynsey x

    BeantwoordenVerwijderen
  36. a fabulous card Marley.. gorgeous.xx

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks so much for leaving a comment! I appreciate it a lot.. Hugs Marley