donderdag 1 april 2010

Baby Chick and Blog Hop



Hoi allemaal,

Deze Blog-Hop bestaat uit meerdere delen, om te beginnen bij de Blog-Hop van Karen’s Doodles Nederland. Begin op ons Uitdagingen blog en volg van daar de aanwijzingen langs de deelnemende DT-ers en laat bij elk een reactie achter, als laatste op het Uitdagingenblog! Ieder DT-lid zal uit deze reacties een winnaar trekken die de stempel krijgt die dit DT-lid heeft gebruikt voor deze Blog-Hop. In mijn geval dus Baby Chick!

Daarnaast is er een GROTE PRIJS en dat zijn 4 digitale stempels naar keuze voor de winnaar. Om hiervoor in aanmerking te komen moeten de deelnemers bij elk DT-lid een Paasei verzamelen met daarin een nummer. Deze nummers tellen ze bij elkaar op en dit getal moet doorgemaild worden aan creatiefonline@upcmail.nl Uit de goede inzendingen wordt de winnaar getrokken.

Ook vanuit de Uitdagingenblogs van Groot Brittanië , Scandinavië en de Verenigde Staten kun je een rondje Blog-Hoppen en ook daar is bij ieder DT-lid de stempel te winnen die zij gebruiken in deze Hop. Om daar kans op te maken moet je ook hier een reactie achterlaten.

Ook hier wordt er per Uitdagingenblog 1 grote prijswinnaar getrokken, die 4 digitale stempels naar keuze mag uitzoeken. Weer door middel van het verzamelen van de Paaseieren met nummer. Ook deze nummers moeten opgeteld worden en gemaild aan de teamleider(s) van het betreffende blog.

En dan hebben we nog de SUPER GROTE PRIJS die bestaat uit 4 digitale stempels naar keuzen PLUS een tekening van Karen, voorzien van haar handtekening. Deze prijs kan gewonnen worden door een deelnemer die ALLE Paaseieren bij ALLE DT-leden van ALLE Blogs bij elkaar optelt en de juiste uitkomst doormailt aan: karensdoodleseasterbloghop@gmail.com

-------------------------------------------------------------------

Goed, ben je hier gekomen via Mariska dan ben je op het goede spoor, zo niet ga dan terug naar Karen Doodles NL challenge blog.. Ik zal uit al jullie reacties 1 winnaar kiezen.. dit is mijn ei

Laat een commentaar achter en je maakt kans op deze lieve 'baby chick' stempel!!
Heel veel plezier met de bloghop, de volgende stop zal zijn bij Nicolet

------------------------------------------------------------

Hi Lady's
This card I made for the bloghop from Karen Doodles, please visit your own challenge blog for instructions.. if you came here from Mariska you are on the right way, if you didnt then please go back to our challenge blog to follow the DT-ers on Karen Doodles NL challenge blog You can see my egg above this text.. leave a comment and you can win this lovely image; Baby chick! The next stop will be Nicolet

Hugssss Marley

72 opmerkingen:

  1. mooie kaart heb je gemaakt, leuke kleuren.
    De blog hop is ook super leuk, ga proberen mee te doen ! GR Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marley, wat een vrolijke en toch warme kaart.
    Super die blog hop, wil graag een gokje wagen. Doei ik hop nu verder,
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nou daar gaan we dan met de blog hop leuk hoor ! Je kaart heb ik vanochtend al bewonderd ! Super.
    GR Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super leuke kaart marley
    de bloghop is ok echt super ga eens kijken om mee te doen hihi
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Marley,
    wat een schattig kaartje!
    En wat een leuke bloghop :D
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuk kaartje Marley, heel mooi!
    Het stempeltje is zo grappig.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hop hop mijn volgende sprong.
    Wat een schattig kuikentje, erg mooie kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoperdehop ik spring van blog naar blog!Wat is dat plezant!Liefs,Celia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi Marley,
    ook hier weer een prachtige paaskaart met een eitje
    ik hop weer verder naar de volgende hoor
    groetjes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi
    wat een mooi kaartej heb je weer gemaakt.
    leuk he die bloghoppers.
    heb je eitje ook alweer dus hop weer verder.

    grtjss

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Marley.
    Wat een schatje. Bedankt voor je paaseitje. Groetjes Majo

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Love your chic card....Love all the bling too!!

    Hugs and Hopps~
    Ramona

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Marley, ik vind je kaart echt erg mooi, wat een eenvoud maar daardoor nog mooier. Ik ga dat ook eens proberen, geweldige kaart.

    Ik heb mijn ei en hop weer verder,veel succes en ik kom zeker terug.

    Groetjes Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw wat leuk!!! Ik heb mn 7e cijfer binnen.

    Groetjes Renske

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een superleuk kaartje! je gaat vanzelf glimlachen als je naar deze vrolijke kleine kijkt ;)
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. nou het schiet al op hoor ,hoef niet alles meer.
    maar wat een enige paaskaart heb je gemaakt,en lieve zachte kleuren heb je gebruikt.
    fijne paasdagen.
    gr Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Marley, je kaart is liiief!!
    Ik ga nu op zoek naar de laatste eieren!

    Groetjes, Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hop Hop Hop, ik zit volledig in de HOP.eieren zoeken hier en daar en zo zoek ik alle nummers bij elkaar. Tel ze op en zo voort Tot ik weet wat het totaal wordt..LOL Hop Hop.wat spannend..

    Huggzzz Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Marley

    Dit is echt leuk zo'n blog hop en je ziet meteen weer eens wat andere blogs, alhoewel ik jouwe vaker wel bezoek. Wat een superleuke kaart heb je gemaakt.
    gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. i love what you did with this cute stamp
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Baby Chick zei tik,tik,tik
    Laat mij eruit, Want ik ben zo'n kleine guit!
    Op zoek naar een mooi paasei krijg je een dikke kus van mij.
    Vrolijk pasen Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een lieverd! Mooie kaart ook!
    Vrolijk Pasen alvast!

    Liefs, Cheryl

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Super Tweet Marley! Love the cute image and the pretty yellows! A beautiful and fun card! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. super kaart heb je gemaakt
    gr anja

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Zo'n mooi paasei willen we allemaal wel.
    Wat een schatje.
    Vrolijk pasen.
    groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  26. geweldig kaartje Marley
    Leuke, vrolijke kleurtjes heb je ook gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Well, firstly I must say congratulation to the start of all the Karen’s Doodles Challenge Blog. Secondly I wish you well with your first Blog Hop for each Challenge Blog. You are so lucky to have such wonderful designs to work with. I would love to be in with a chance of winning anything as I make my cards to sell solely to raise funds for different charities and anything I win via challenges or blog hops go to this good cause. Best wishes, Kym xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat is je kaartje weer super Marley!!!

    Liefs Jenine xX

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hey Marley,
    wat een super mooie kaart zeg!!!
    Wauw!!!
    Liefs,
    Krista

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Je kaartje is prachtig Marley! Leuk dat vrolijke gele papier!!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi Marley, je hebt een beeldige kaart gemaakt hoor. Groeten marion

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Lovely, Lovely, lovely card! yellow is my favorite color.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Prachtige kaart Marley en wat een schattige stempel! Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  34. wat een lekker vrolijke kaart. dat kan je wel gebruiken met dit weer. ik ga weer verder hoppen

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Gorgeous card, with lovely spring colours! Thanks for sharing. Brilliant blog hop!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. wat een lieverd heb je er van gemaakt Marly!
    Mooie kleuren ook.
    Leuke bloghop trouwens ;-)
    Groetjes,
    JOlanda

    BeantwoordenVerwijderen
  37. This is a gorgeous card Marley. Very sweet and I love the image
    Clairex

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Beautiful card and such a cute image. This is one that I still need to get. Thanks for the chance to win it!

    Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hi Marley, this is so cute. The image looks so 3D, beautiful coloring! ~Chelsea

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Happy upcoming birthday. Beautiful colors you used in the paper. Gorgeous card.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. I really love your flowers with the glitter. I will try this technique soon. Very cute.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wow...I love this....yellow is my favorite color too....great job.....my GD is name Marley too....thank you for sharing this with us....

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Supercute card, love your glittered creation! Hugs ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Fab card and coloring.The image is super cute

    BeantwoordenVerwijderen
  45. I love your card. great coloring and very cute.

    Hugs Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Mooi kaartje, lekker fris dat geel en gave layout ook.

    Ik doe natuurlijk niet mee voor de prijs maar ben gewoon gezellig aan het meehoppen ;)

    Groetjes, Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Hoi Marley,

    Tjong ik moest me eerst naar beneden worstelen met al die reacties :) lol :D whaha. Gaaf hoor!
    En wat heb jij een geweldige paashop gemaakt zeg :) wat een schat van een kaart!!!!!!!

    Hugs
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Hop hop hier ben ik dan.Mijn eerste bloghop,meteen genieten van je kaartjes .Tussen de bedrijven van de kaartenwedstrijd van alle landen hop ik door jullie heen lol.

    groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Hoi Marly

    Supercreatief ben je,ook de wedstrijd voor alle blogs is echt een uitdaging. twee zijn inmiddels klaar en nu hop ik even de eitjes zoeken,kijken naar jullie mooie kaarten en straks weer aan de slag voor land nr.3
    gr. MIa

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Dit is de eerste keer dat ik mee doe aan een bloghop, wel heel erg leuk.
    Mooie kaart ook, je hebt hem weer schitterend ingekleur!!

    Groeten Detje

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Wat een geweldige kaart!!!! Echt helemaal fantastisch. En die stempel is ook wel erg gaaf.

    Groetjes,
    Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Wat leuk, zo'n 1e bloghop.......je hebt een prachtige paasaart met baby chick gemaakt.....
    Groetjes, Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Hopper de hop! Wat een lief kaartje heb je gemaakt Marley. Frisse kleurtjes en dat kuikentje...zo schattig! Ei zit in mijn mandje en ik hop verder! Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Een fantastische kaart Marley, mooie Karen's Doodles en leuke bloghop, bijna het einde voor mij, heb de andere (UK, US en Sc) al gedaan.

    Jo.

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Very nice card. I love the color. So bright.

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Wat een schat van een kaartje Marley!!

    Moest natuurlijk ook ff bloghoppen!

    Groetjes van Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Marley,
    I love the highlights of glitter and using the gingham with the scallop. How very creative! This is just wonderful.
    All good wishes,
    Nancy in Iowa

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Hi marley
    Ik doe niet mee zoals je weet :)
    Maar wilde toch overal even langs gaan .
    Je kaart is een scheetje geworden ohhh totaal vlieft op het kuikentje ;)

    groetjes coby

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Wat een schatje!
    Ik vind de kleuren die je gebruikt hebt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  60. This is my favourite card on the hop so far, I have bought this image but wished I could colour it as well as you have. I love the colours you have used. Fantastic card.Hugs Julie

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks so much for leaving a comment! I appreciate it a lot.. Hugs Marley