
Hoi allemaal,
Dit is mijn nieuwe kaartje voor Whimsy stamps dit is de allernieuwste stempel die vandaag uitkomt gemaakt door Crissy Armstrong.
Ik heb de stempel ingekleurd met de copic markers. Ze hebben mijn ingekleurde versie gebruikt voor de blinkie die hiernaast op mijn blog staat!
Het design papier is van Tim Holtz, de bloemen van Prima flowers en wat vlindertjes geponst. Natuurlijk ook nog wat pareltjes om de kaart af te werken.
Ben weer benieuwd wat jullie er van vinden. Bedankt allemaal voor de vele reacties die ik altijd mag ontvangen!
Liefs Marley.
---------------------------------------------------------
Hello ladies,
This is my new card for Whimsy stamps using the new party pony thats gonna be released today; designed by Crissy Armstrong.
I colored the image with my copic markers and its really great they used my colored image for the blinkie on my blog!
The design papers are from Tim Holtz, flowers from Prima flowers and some punched butterfly's. Some pearls to finish the card.
Hope you like it!
Hugs Marley


Wat een geweldig mooi kaartje, heel leuk
BeantwoordenVerwijderengr linda
prachtig gemaakt weer! wauw!
BeantwoordenVerwijderenHij is weer super.
BeantwoordenVerwijderenLiefs Lies
Super zeg!
BeantwoordenVerwijderen*Kus Patries*
Ik vind hem prachtig,en wat leuk dat ze jou voor hun blinkie hebben gebruikt.
BeantwoordenVerwijderenGrtjss Marjon
wat een mooi kaartje! heel vrolijk!!
BeantwoordenVerwijderenje kaartje is heel mooi geworden en wat een lief stempeltje , echt super
BeantwoordenVerwijderengroetjes sandra
This is really beauty, I like you card very much :)
BeantwoordenVerwijderenYour creations are very beautiful, you are very talanted.
wat een supers kaartje, prachtig en wat leuk dat ze dit hebben gebruikt voor die blinkie
BeantwoordenVerwijderenIk vind hem hele maal geweldig Marley mooi kleuren super.
BeantwoordenVerwijderengroetjes Suze
ooh Marley,
BeantwoordenVerwijderendie is echt weer zo prachtig!
En zo mooi ingekleurd ook,
wat leuk dat ze je kleurwerk ook hebben gebruikt voor hun blinkie ;)
Groetjes Anneke
Dit is echt een gave meiden kaart.
BeantwoordenVerwijderenHoi Marley,
BeantwoordenVerwijderenZiet er super uit! Wat een mooie papieren.
Groeten Miranda (www.laulijn.nl)
wouw marley
BeantwoordenVerwijderenwat een super leuk kaatrje weerg zeg
heel erg leuk gedaan
liefs chantal
Ziet er weer erg vrolijk uit hoor.
BeantwoordenVerwijderenSuper kaartje.
Groetjes Esther
Beautiful card Marley.Stunning colours.x
BeantwoordenVerwijderenWauw!!
BeantwoordenVerwijderenWat een super mooi kaartje!
En wat gaaf dat ze hem voor hun blinkie hebben gebruikt!
Super zeg!
Liefs mariska
whow wat een supermooi kaartje. en wat mooi gedaan met al die pareltjes erop. Toppie!!
BeantwoordenVerwijderengroetjes Ilonka
Hij is weer prachtig echt een plaatje!!!.
BeantwoordenVerwijderengr.Louise
Wat een pracht kaart weer Marley!
BeantwoordenVerwijderenHelemaal super
groetjes
neline
Wat een super prachtige kaart weer!
BeantwoordenVerwijderenHou van de kleuren die je gebruikt hebt ze is echt geweldig!
Groetjes Katty
Good afternoon Marley, wow hunny what a stunner of a card. I just adore that Whimsy image and you've added so much gorgeous detail. Just gorgeous. Hope you are well, sorry its been a while since i last visited, i am all behind with my blog hopping. Hope to be back sooner next time, hugs Linda x
BeantwoordenVerwijderenPrachtige kaart!
BeantwoordenVerwijderenSuper mooie kleuren combinatie!
Groetjes Jolanda.
Een schatje Marley!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Nicolet
zoals altijd weer super Marley!!
BeantwoordenVerwijderenEn wat geweldig leuk dat ie gebruikt word voor de blinkie:D
Wat een superkaart. Schitterend.
BeantwoordenVerwijderenGroetjes,
Diane
Ohhh wat schitterend Marley,prachtige stempel en papier. Mooie kleuren.
BeantwoordenVerwijderenLiefs Riet.
Wauwwww super mooi.
BeantwoordenVerwijderenliefs Gea
Super kaart!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes
Cordine
heel mooi kaartje Marley!!
BeantwoordenVerwijderenHoihoi,
BeantwoordenVerwijderenWat een ontzetternd leuke kaart, zeg! En echt een heel mooie kleurencombi. Ben gek op glittertjes ;)
Groetjes, Miriam
this is so beautiful Marley, so love the pretty colours and the pearls! hugs Debx
BeantwoordenVerwijderenWat supermooi Marley en wat leuk dat ze jouw ingekleurde pony als blinkie hebben gebruikt.
BeantwoordenVerwijderenxxx Anne-Marije
Wauw prachtig Marley!
BeantwoordenVerwijderenLiefs Ida
Geweldig Marley! Je hebt weer prachtige kaarten staan!
BeantwoordenVerwijderenLeuk joh die Blinkie!
Groetjes,
Francis
This is just beautiful, Marley! Gorgeous colouring, love the sparkle and highlights!
BeantwoordenVerwijderenPrachtige kaart! Alles past perfect bij elkaar... jij hebt echt talent hoor! Super!!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes, Saskia :)
hey marley,
BeantwoordenVerwijderenn previeuw van de stempel had ik van de week al ergens gezien en ik vind m superlief.
en jouw versie is ook weer grote klasse hoor!!
lieve groetjes monique
Fabulous, adorable card Marley.
BeantwoordenVerwijderenluv
Debby
schitterend gekleurd Marley !!! een eer dat ze jou voorbeeld hebben gebruikt top maar zeer terecht want jou kleurwerk is zoooo mooi !!
BeantwoordenVerwijderengroetjes Cora
Oh Marley this is ever so sweet! I love the distressing and those little butterflies are adorable. Wonderful creation!
BeantwoordenVerwijderen