
Hoi allemaal,
Hier een nieuw kaartje met een Magnolia stempel; Spellcaster (simsalabim Tilda).
Ik heb haar ingekleurd met distress inkt.
Het papier is van Graphic 45, de bloemetjes geponst met de EK success pons.
Wat vlindertjes die ook geponst zijn, pareltjes en een tekst die ik zelf heb gemaakt op de computer.
Ik ben heel benieuwd wat jullie er van vinden.
Liefs, Marley
-------------------------------------------------------------------
Hi Lady's
This is my new card using a cute Magnolia stamp called; Spellcaster (Simsalabim Tilda) I colored her with Distress inkt.
The design papers are from Graphic 45, the flowers punched with the EK success retro punch. Also punched the butterfly's, used some pearls and stickels to finish my card.
Hope you like it!!
Big hugs xxMarley


Hoi Marley,je kaartje is echt schitterend.
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Heidy
Hoi Marley,
BeantwoordenVerwijderenik reageer meteen bij jou terug!!
Wat een super kaartje zeg, geweldig hoor!
Ik vind hem echt heel mooi.
Groetjes marianne
ohh wat is ze lief op dat prachtige kaartje met al die leuke details
BeantwoordenVerwijderenHij is weer geweldig,mooie kleuren en embellies.
BeantwoordenVerwijderensuperkaartje.
Grtjss Marjon
Wauw prachtig is hij geworden!
BeantwoordenVerwijderenSuper kleuren echt heel erg mooi.
Liefs Ida
hoi Marley wat een supermooi kaartje en wat een schitterende kleuren combinatie.
BeantwoordenVerwijderengroetjes Ilonka
Hi Marley,
BeantwoordenVerwijderenHij is leuk geworden, zeg! Wat een leuke stempel ook, zoals ze even lekker nonchalant met haar toverstokje zwaait! Erg leuk! Mooie kleuren weer en super ingekleurd!
Fijne zondag!
Liefs, Wendy
wouw schitterend kaatje marley
BeantwoordenVerwijderenecht helemaal leuk
liefs chantal
Is weer een heel mooi kaartje geworden leuk ook het blingbling.
BeantwoordenVerwijderengr,Lean.
wat een schatje marley!
BeantwoordenVerwijderengroetjes
daisy
wouwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
BeantwoordenVerwijderenwat een schitterende kaart he je gemaakt
ik vind hem helemaal top
mooie kleuren
groetjes elly
Wow Marley, fab work, beautiful papers and coloring. LG Andy
BeantwoordenVerwijderenIncredible card, lovely papers, cute image :) I like it very much :)
BeantwoordenVerwijderenWow erg mooi! Goed ingekleurd zeg!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Gwendolyn
Wat een prachtige kaart!
BeantwoordenVerwijderenHeel mooi ingekleurd!
Super!
Groetjes Jolanda.
SUPERRRRR heel mooi , lekker sprookjesachtig hou ik van xx
BeantwoordenVerwijderenHet is weer een schatje Marley, lieve kleurtjes en het papier is ook zo mooi.
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Suze
erg mooi, vind hem prachtig!
BeantwoordenVerwijderen* Gr. Samantha..
WOW!!!! Beautiful Card...
BeantwoordenVerwijderenLG Micha
goh wat een schatje is dat zeg
BeantwoordenVerwijderenleuk die stempel
liefs jacinta
Erg leuk geworden Marley!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Nicolet
Leuk is-ie weer! Het maakt voor jou ook niet uit wat je gebruikt he; Copics, potloden of inkt?! het lukt je allemaal even goed!
BeantwoordenVerwijderenWauw supermooi en prachtig ingekleurd.
BeantwoordenVerwijderenliefs Gea
Hi Marley
BeantwoordenVerwijderenWhat a beautiful card. Your colouring is amazing! The papers you have used are very pretty. I really love the touches of glitter.
wauw zo super lief en mooie kleuren
BeantwoordenVerwijderengrtjs
Een schat van kaartje Marley.
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Jannie.
This is gorgeous hun i love it, big hugs Pops x
BeantwoordenVerwijderenPrachtig is die weer ;)
BeantwoordenVerwijderenEn zo mooi ingekleurd, het papier is ook heel lief!
Groetjes Anneke
hey, het is weer een prachtig kaartje geworden hoor. Geweldig mooie kleuren.
BeantwoordenVerwijderennog een fijne zondag
Groetjes Monique
Super cute kaartje zeg!!
BeantwoordenVerwijderenWat een prachtige kaart . Wat een lieve stempel he.
BeantwoordenVerwijderenIk vind tilda die vliegt ook prachtig. Hug Majo
prachtig kaartje Marley,
BeantwoordenVerwijderenschiiterend papier, geweldige stempel, waanzinnig mooi papier!!
Het is weer een super prachtig plaatje geworden.
BeantwoordenVerwijderenEcht schitterend.
Liefs Lies
WOW heel erg mooi
BeantwoordenVerwijderen*Kus Patries*
OOh wat een mooi kaartje heb je gemaakt en die stempel helemaal te gek.
BeantwoordenVerwijderenGr Anja.
Ps hoe krijg jij die foto's er zo groot op.
tolle Karte gefällt mir sehr gut
BeantwoordenVerwijderenLG PetraS.
Een super mooi en schattig kaartje Marley! Prachtig ingekleurd.
BeantwoordenVerwijderenGroetjes van Sjakkie
supper mooie kaart Marley!!
BeantwoordenVerwijderengroetjes rebecca
nou ik vind haar prachtig Marley wat mooi gekleurd met die distress ik vind het meer stressen vind het zo lastig maar jij hebt daar geen probleem mee zo te zien je kaart is schitterend !!
BeantwoordenVerwijderengroetjes Cora
Wat heb je toch weer een schitterende kaart gemaakt Marley,zo lief die stempel, zo prachtig ingekleurd.
BeantwoordenVerwijderenPrachtig papier en details.
Liefs Riet.xx
Wauwww wat een geweldige kaart weer Marley!!
BeantwoordenVerwijderenMooie kleurtjes en weer super gaaf ingekleurd!
Liefs Jenine xX
Aw such a stunning card Marley, adorable image and gorgeous papers.
BeantwoordenVerwijderenHugs Emma x
Oh WOW this is gorgeous Marley.
BeantwoordenVerwijderenluv
Debby
Hoi Marley, dit kaartje is echt super...ook je vorige kaart vind ik geweldig. Leuke kleuren en mooi ingekleurd.
BeantwoordenVerwijderenIk ben al op je moeders blog geweest want ze had meegedaan met de challenge van derwent, en ze maakt zeker leuke kaarten.
Groetjes Thea
oh wouw, helemaal geweldig je magical kaart.
BeantwoordenVerwijderenGroetjes,
Diane
Gorgeous card Marley and fantastic colouring. Love it.
BeantwoordenVerwijderenMarion
erg leuk kaartje .
BeantwoordenVerwijderengr marian
Hoi Marley,
BeantwoordenVerwijderenWat een lief kaartje heb je gemaakt.
Groetjes
Thea
Oh wauw...your card is just amazing. worldclass. Love every detail, color and image. Your coloring is just perfect.
BeantwoordenVerwijderenThank you so much for joning us at Stamp Something this week.
Dorte aka dot.scrap.blogspot.com
Wow this is so pretty Marley! Love all the fabulous detail and sweet image. The papers are gorgeous too. Thanks for joining Just Magnolia this week x
BeantwoordenVerwijderen