
Hoi allemaal,
Tijd voor een nieuwe challenge bij A Spoon Full Of Sugar dit keer hebben we de geweldige sponser Nikki van; Wags 'n Whiskers daar is deze digi-stempel dus ook van. De challenge deze week is; 3x designpapier en 3x knoopjes. De winnaar wint 2 stempels van Wags ´n Whiskers naar keuze!!
De stempel is ingekleurd met de copic markers en uitgestanst met een nestabilitie.
Het papier is van Papermania. Wat roosjes en parels. De vlinders zijn ponsen.
Nog 3 knoopjes.. en hij is klaar!
Hopelijk vinden jullie hem weer leuk.
Liefs, Marley
-------------------------------------------------------------------
Hi Lady's
Time for another challenge over at A Spoon Full Of Sugar and this weeks sponser is the amazing Nikki from Wags 'n Whiskers and this digi-stamp is also from Wag's and Whiskers. The challenge this week is to use 3 designerpapers and 3 buttons, the winner will get 2 stamps of their choice from Wags 'n Whiskers.
I used the copic markers to colour the image and cut out with a nestabilitie.
The design papers are from Papermania.
Some roses, pearls and butterfly's..also the 3 buttons! and the card is finished..
Hope you like my card,
Hugs Marley


this is super cute, Marley! great use of glitter.. just the perfect amount to catch the eye but not too much.. love your colouring and your choice of embellishments and papers - another stunning card! :)
BeantwoordenVerwijderen{hugs} Sylvia
Ohh wowww Marley,wat een schitterend kaartje weer,prachtig die stempel,zo mooi ingekleurd.
BeantwoordenVerwijderenPrachtig papier en details.
Liefs Riet.
Ik vind 'm heeel leuk Marley! Leuke challenge ook!
BeantwoordenVerwijderenWhat a lovely image, wonderful papers and very cute card :) I like all details :)
BeantwoordenVerwijderenWat een prachtige kaart Marley! Misschien kan je ook meedoen aan de Rosie-D's Challenge... Ons thema is 'so yummy' en je kan 2 schattige stempels winnen!!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes, Saskia :)
wat een schattig kaartje prachtig is die
BeantwoordenVerwijderenHé... fijn om je bij Rosie-D's Challenge te zien! Dank je wel!!
BeantwoordenVerwijderenSaskia :)
hey marley super gave kaart weer lekker zomers , vraagje van wie is die grotere vlinder pons xx christa
BeantwoordenVerwijderenwat een kaart. Ik zou er zo aan likken! Prachtige details.
BeantwoordenVerwijderenLiefs Chantal
Heeej Meid!!
BeantwoordenVerwijderenHij is weer schitterend.
Alles past weer perfect bij elkaar =D
Liefs mariska
Wat een mooie zoete kaart.
BeantwoordenVerwijderenalles combineert weer perfect.
Grtjss Marjon
Wat een super lief kaartje!!
BeantwoordenVerwijderenWat een mooie kaart! Echt supergaaf!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Gwendolyn
Hoi marley,
BeantwoordenVerwijderenwat een mooie kaartjes weer zeg echt geweldig!
heel mooi gedaan.
groetjes Marianne
Heerlijk zo'n zoet kaartje Marley ... superkleuren zo!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes van Christa
Adorable, gorgeous card marley, love the colour and the sweet image.
BeantwoordenVerwijderenluv
Debby
Luek gedaan Marley!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Nicolet
wat een leuke kaart Marley!!!
BeantwoordenVerwijderengroetjes Helma
Wat een schatje weer, heerlijke kleurtjes!
BeantwoordenVerwijderenliefs Manja
Beautiful card Marley - colouring is fabulous. :)
BeantwoordenVerwijderenThanks for joining us at the crafty pad and good luck. :)
xxDebbie CPSdesigns
wat een heerlijk zomers kaartje! vooral het ijsje ziet er erg aantrekkelijk uit ;-)
BeantwoordenVerwijderenHey Marley
BeantwoordenVerwijderenHij is weer super geweldig geworden, ook weer een super schattig afdrukje.
Groetjes Monique
en ook alweer zo leuk, lekker zoet!!
BeantwoordenVerwijderenLief kaartje en zo mooi gekleurd met een heel lief stempeltje ook nog niet eerder gezien deze!!
Heel mooi kaartje zeg!
BeantwoordenVerwijderen*Kus Patries*
This is beautiful thanks for joining us at the crafty pad
BeantwoordenVerwijderenik vind hem super leuk
BeantwoordenVerwijderenschattig stempeltje ook
groetjes Gusta
Wauw prachtig mooi.
BeantwoordenVerwijderenliefs Gea
This is so sweet Marley, pretty papers and a really cute image!
BeantwoordenVerwijderenClairex
this is very cute!
BeantwoordenVerwijderenWat een schitterende kaart!!! Enne alweer zo'n originele stempel. Erg leuk.
BeantwoordenVerwijderenGroetjes,
Diane
He Marley,
BeantwoordenVerwijderenjijhebt genoeg volgers zie ik wel, hahaha en terecht hoor.
Mooie kaart, echt heel mooi, past allemaal perfect bij elkaar.
Zal eens kijken hoe ik aan de challenge mee kan doen, want het is nog steeds abcadabra voor me, maar ik ga kijken en dan misschien wel mee doen,
groetjes,
mary
wat een prachtige kaart marley!!!
BeantwoordenVerwijderenThis is gorgeous! Wonderful coloring and pretty flowers!! So very sweet!
BeantwoordenVerwijderenHugs
Jodi =)
Beautiful card the details are gorgeous. Kim
BeantwoordenVerwijderenWat een SUPER kaart weer Marley!!
BeantwoordenVerwijderenErg mooi... en leuke kleurtjes heb je weer gebruikt :D
Liefs Jenine xX
hoi Marley hij is weer ontzettend mooi en zo prachtig dat het stempeltje ingekleurd is.
BeantwoordenVerwijderengroetjes Ilonka
Prachtig echt waar wat is dit wauw!
BeantwoordenVerwijderenHeel erg mooi.
Liefs Ida
So lovely and sweet card!
BeantwoordenVerwijderenThanks for sharing this with us
at Rosie D's Challenge and
good luck;-))m
wouw schitterend kaatje marley
BeantwoordenVerwijderenerg leuk gedaan
liefs chantal
Gorgeous card Marley, so pretty.
BeantwoordenVerwijderenThanks for joining us at Paper Play
hugs Mandy xx
Such pretty cards!! Love the little flowers!!
BeantwoordenVerwijderenHij is echt prachtig Marley! En wat een supergaaf papier heb je gebruikt. Een snoepie...
BeantwoordenVerwijderenHugs Ingrid
This is adorable Marley...the 2 characters are adorable and soooo pretty in pink...love all the sparkle too! bx
BeantwoordenVerwijderenHoi Marley,
BeantwoordenVerwijderenWat een schatje is dit zeg!!!!!!!
echt heel mooi en schitterend papier ook.
lijkt me best moeilijk met Copics werken.
Liefs Sonja
Gorgeous scrummy creation, Thanks for joining Rosie-D’s challenge with this great entry, good luck.
BeantwoordenVerwijderenHappy crafting
Tracy x