Pagina's

zondag 28 november 2010

Christmas Wreath



Hoi dames,

Ik heb het ontzettend druk met school, het is de bedoeling dat ik in Februari afstudeer dus het is erg druk deze maanden met mijn eindproject.
Vandaar dat ik jullie een ouder project laat zien, die ook in het Magnolia Ink Magazine heeft gestaan.

Ik heb een rondje uitgesneden en een heleeeeboel sneeuwsterren geponst met de Martha Stewart pons.. het was heel veel werk, maar ik vond het wel een erg leuk resultaat geven! De sneeuwsterren hebben parels in het midden en natuurlijk stickels erop.

De stempel die ik heb gebruikt heet; Froosty with Snowflake en is ingekleurd met de copic markers..

Ik zie dat ik bijna 600 volgers heb, bij de 600 zal er een leuke candy komen!

Groetjes!!

-----------------------------------------------------------

Hi ladies,

I'm very busy with school, i'm finishing it hopefully in February so I'm very busy with my final project these last months..

I decided to show you an older project wich is also shown in the Magnolia Ink Magazine.
I cut out a big circle and punched a lottttt of snowflakes with the Martha Stewart punch.. in the center of the snowflakes there are pearls and also stickels on them..

I used the cute stamp Froosty with Snowflake and colored him with the copic markers.

I see I've almost reached 600 followers, so when I get that there will be a great candy!

Hope you like it!
Hugs,

19 opmerkingen:

  1. Hallo Marley,

    Succes met school, je zal het inderdaad druk hebben nu dan!

    Mooie krans, en ook dat zal véél werk zijn geweest ség!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel succes met school, en je projektje is erg leuk.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een karwei! maar het resultaat is wel schitterend!
    Heel veel succes met school!
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is weer schitterend geworden. en heel veel succes met je afstudeer project.
    groetjes jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik snap heel goed dat je het erg druk hebt op dit moment. Afstuderen is niet niks! ik studeer als het oed is 11 december af voor mijn gymopleiding dus ben ook bezig met de laatste loodjes. Jij ook heel veel succes! En voor ik het vergeet: ik vind je kerstkrans heel erg leuk. Zal inderdaad veel werk geweest zijn, maar het resultaat mag er zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gaaf geworden en succes met je studie.
    groetjes,lean

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel veel susses met je studie en wat een mooi projekt het is in een woord schitterend

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. schitterende krans marley
    echt geweldig zag m al in het magnolia ink magazine staan.
    heel veel succes met leren;)
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw wat een geweldig mooie krans. Succes met afstuderen
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi gedaan en succes met de laatste loodjes!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. leuk gedaan hoor.en heel veel succes met de laatste loodje van school

    groetjes Gusta

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat schitterend gemaakt Marley.
    Heel veel succes meis op school.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een ontzettende mooie krans heb je gemaakt Marley.
    Daar zitten wel een paar uurtjes in denk ik.
    Maar hij is Schitterend
    Succes met de studie.

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind em helemaal geweldig!!!
    Veel succes met je studie!

    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen
  15. WOWZER!! Marley, this is absolutely precious girl!! LOVE IT!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jee wat een werk maar wat een leuk idee. Nog één te gaan en je hebt er 600!! Succes met je studie!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gorgeous wreath and sweet snowman.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Succes met school! Super leuk idee!
    Groetjes
    Cordine

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een ouder project, maar nog steeds heel leuk! Succes met school!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks so much for leaving a comment! I appreciate it a lot.. Hugs Marley