
Hoi allemaal,
Hier nog een kaartje die ik tijdens een sneak peek voor een gedeelte aan jullie heb laten zien.
Dit zijn the Larakins - Ashoton and Boo en zijn vanaf woensdag te koop bij Deb's Creations
Ingekleurd met de copic markers.
Papier van Eline's Huis, een grote bloem, vlinders geponst en natuurlijk weer wat parels en stickels.
Ik ben heel benieuwd wat jullie tot nu toe van de nieuwe stempels vinden!
Liefs,
------------------------------------------------------------
Hi ladies,
Another card with the new Emerald Faeries collection stamp.
This one is called; The Larakins - Ashton & Boo.. they will be available this wednesday @ Deb's Creations
This image is colored with the copic markers.
Design papers are from Eline's Huis.. big flower, punched butterfly's and ofcourse stickels and pearls!
I would love to hear what you think of the new stamps!
Hugs,



Absolutely adorable!! Beautiful coloring and I love how you've got one cut out of the circle!! LOL!! :) HUGS
BeantwoordenVerwijderenwat een CUTE kaartje
BeantwoordenVerwijderenheel lief hoor
groetjes andrea
Oh nou, dit had ik tijdens de sneaks echt niet gedacht. Ik vind 'm wel erg leuk en wederom heb je er een prachtig kaartje mee gemaakt!
BeantwoordenVerwijderenwat een super leuke stempels en zo mooi ingekleurd.
BeantwoordenVerwijderenprachtig kaartje
So nice card! Thanks for sharing :)
BeantwoordenVerwijderenOh how darling!! I so love your images and the beautiful paper with the distressing!! Gorgeous Marley!
BeantwoordenVerwijderenWat een geweldig kaartje heb je weer gemaakt MArley!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Nicolet
wat een leuke kaart en stempel
BeantwoordenVerwijderengroetjes Gusta
deze is wel heel erg leuk!
BeantwoordenVerwijderenleuke kaart hoor, mooie papiertjes groetjes christa
BeantwoordenVerwijdereno super geinig deze stempel en je kaartje is weer Super Marley !
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Cora
schitterende kaart marley
BeantwoordenVerwijderenerg leuk gedaan
de stempels zijn oko erg leuk
liefs chantal
vind t n superleuke serie,'
BeantwoordenVerwijderenen zoals altijd heb jij er stuk voor stuk echte schilderijtjes van gemaakt!!
lieve groetjes monique
Wat een vrolijke kaart zeg
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Patricia
http://www.justscrapstuff.tk
Super leuke kaart!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes
Cordine