Pagina's

woensdag 3 november 2010

Sneak Peek 3



Hoi dames,

Hier de 3e sneak peek, er zal er hierna nog 1 volgen en vrijdag mogen ze bekend worden gemaakt.
Sommige van jullie zitten er heel dicht bij en sommige hebben het zelfs helemaal goed!
Er zal voor deze leuke nieuwe stempels ook een bloghop komen met prijzen!

Doen jullie weer een gokje wat dit kan zijn?

----------------------------------------------------------------

Hi ladies,

This is the 3rd sneak peek.. there is one more left!
The whole images will be shown on Friday.
Some of you are so close with guessing!!
There will be a fun bloghop for these images soon with lots of great prices..

Wanna guess what this image could be?

Hugs

8 opmerkingen:

  1. Ik denk aan een elfachtig figuurtje bij een paddestoel?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahaha daar zijn die punt oren waar ik het over had in sneak peak 2
    ik blijf erbij
    wat leuk een blog hop, daar hou ik wel van
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is volgens mij een elfje met een slak en padestoellen.

    Groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zien er heel leuk uit!
    ik denk ook weer een elfje maar dan deze keer onder een paddestoel :)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Marley ik denk dat het een guitig trolletje is.
    Met vleugels.
    Groetjes marja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jemig.....hihi dit is wel leuk!
    Ehm...wat denk ik deze keer? Moet eerlijk zeggen dat ik deze keer al helemaal geen idee heb. Een vogelnestje of zo?

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks so much for leaving a comment! I appreciate it a lot.. Hugs Marley