
Hoi allemaal,
Welkom bij de Inky Impressions bloghop! Als je hier bent gekomen via Tanya ben je op de goede weg.. de weg kwijt of wil je beginnen met de hop? ga dan naar het begin bijInky Impressions Blog
Voor mijn kaartje heb ik de nieuwste stempel gebruikt; Winter Fashion Marlee..
Ze is ingekleurd met de copic markers! Ik vind het een geweldige stempel, super leuk voor kerst, winter en eventueel ook gewone verjaardagskaarten!
Ik heb er de tekststempel bijgedaan en die is ook van Inky Impressions.
Het papier is van Cosmo Cricket.. met een nestabilitie het rondje uitgestanst, stempel uitgeknipt en daarvoor in 3-D geplakt.. wat dew drops erbij.. Bloemen van prima, met brads in het midden.. Metalen hoekjes, parels en stickels!
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Laat bij ieder DT-Lid een berichtje achter bij de bloghop en je maakt kans op een leuke goodie bag samengesteld door Nicole (inky's mama)
De volgende stop zal zijn bij Lorraine
Liefs,
---------------------------------------------------------------
Hi ladies,
Welcome to the Inky Impressions bloghop! If you came here from the lovely Tanya you are on the right way.. Got lost or want to start the bloghop? Please go to the beginning wich is at the Inky Impressions Blog
For my card I used this awesome new image called; Winter Fashion Marlee.. and she is colored with the copic markers! I really love this new image cause you can use her for so many things like; Christmas cards, wintercards, birthdaycards.. she is awesome!
I used papers from Cosmo Cricket, a nestabilie, dew drops & pearls (also available @ inky impressions) Some prima flowers with brads, pearls and stickels and some metal corners..
Hope you like it!
Make sure you leave a comment on each DT member of this bloghop and you might be the lucky winner of an awesome goodie bag from Nicole (inky's Mama)
Your next stop will be over at the lovely Lorraine
Hugs!



ojee ben ik de eerste..
BeantwoordenVerwijderenwederom een onwijs gave stempel.
leuk kaartje
What wonderful colours for a winter card, they're bound to warm her up when she comes inside from the cold! She's lovely...
BeantwoordenVerwijderenHi Marley
BeantwoordenVerwijderenGorgeous card, gorgeous image love your colourwork
Joey.xx
I like your card! and this isa very nice blog hop!! thanks
BeantwoordenVerwijderenHoi een hele mooie kaart!!
BeantwoordenVerwijderenAmazing card Marley ;)
BeantwoordenVerwijderenHi ya Marley!! WOW! Your card is so gorgeous hun!! Love your take on this image and how you've colored her in! Beautiful job!! HUGS
BeantwoordenVerwijderenWat leuk Marley, dat je je bijna naamgenoot hebt gekleurd!! Je hebt er een super leuke kaart van gemaakt!! Groetjes, Frea
BeantwoordenVerwijderenHoi Marley
BeantwoordenVerwijderenWat een super leuk kaartje heb je gemaakt.
En je hebt ook super mooie kleuren gebruikt zeg!
Liefs mariska
WOW! This is gorgeous! The entire creations is wonderful and the image is fabulous :)
BeantwoordenVerwijderenshe is so cute.
BeantwoordenVerwijderenWhat super warm colours, love the layout and your colouring.
BeantwoordenVerwijderenHugs
Dawn x
Wat een prachtige kaart en wat een geweldige stempel.
BeantwoordenVerwijderenGroetjes,
Bianca
This is just stunning. Love that Marlee image, and your colouring is beautiful!
BeantwoordenVerwijderenEen plaatje weer marley!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Nicolet
Super leuke kaart Marley! Geweldige kleuren!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes
Cordine
Marlee is so cute and your card is beautiful! Thanks for sharing such a wonderfully coloured image!
BeantwoordenVerwijderenThis is so stunning Marley I LOVE this image of Marlee and I LOVE your card!
BeantwoordenVerwijderenSammi
xxx
beautiful card... love this stamp!
BeantwoordenVerwijderenthanks for the blog hop!
Marley, This so beautiful! I LOVE the colors you chose for this & those papers are TDF! Love all of your fab embellies and the bling you added to it. Great card, chica!
BeantwoordenVerwijderenHUGS!
Nicole : )
Beautiful card Marley. I love the rustic papers....just stunning!
BeantwoordenVerwijderenschitterend kaartje marley
BeantwoordenVerwijderenerg leuk gedaan
liefs chantal
Really cute image and love your colors used and card design. Very nice
BeantwoordenVerwijderenYour card is wonderful. Love this image and the colors you chose.
BeantwoordenVerwijderen