
Hoi dames,
Mijn laatste kaartje in 2010..
Deze is gemaakt met de nieuwste Magnolia stempel uit de winterkit..
Deze is binnekort te pre-orderen bij Duymelot
Tilda is ingekleurd met de copic markers.
Het papier is van Cosmo Cricket.. bloemen van Wild Orchid Crafts, daarbij blaadjes van Crealies gestanst..
Nog wat stickels en pareltjes erbij..
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden en wens jullie een fijne jaarwisseling!
Liefs,
--------------------------------------------------------------
Hi ladies,
This is my last card for 2010.
I used Tilda from the winterkit.
She is colored with the copic markers, design papers are from Cosmo Cricket.
Flowers from Wild Orchid Crafts with leaves from Crealies.
Some pearls and stickels..
Challenge;
Just Magnolia
Hope you like it..
Wishing you all the best for 2011!!
Hugs..



Hey Marley,
BeantwoordenVerwijderenWat een ontzettend leuk kaartje! Het papier en de kleuren zijn mooi!
Fijne jaarwisseling, groetjes Mariken.
Oh this is beautiful, Marley! Tilda looks so sweet! Great coloring, layout, details and all the glitter. Happy New Year!
BeantwoordenVerwijderenhugs,
Chris
Hoi Marley, wat een leuke kaart en een lieve stempel. Hmmm, binnenkort te pre orderen...dat moet ik onthouden.
BeantwoordenVerwijderenLeuk met het glitter.
Ik wens you een sparkeling 2011
Beautiful card!!! Happy New Year!
BeantwoordenVerwijderenAdorable Marley!
BeantwoordenVerwijderenHave a Happy New Year's Eve and see you in 2012!
Hugs, Dena
Wauw, wat een beauty!
BeantwoordenVerwijderenFijne jaarwisseling en op naar een creatief 2011!
grtz.Colien
Wat een lieverdje!
BeantwoordenVerwijderenHet allerbeste voor 2011!!
Groetjes, Bea
Mooi kaartje en stempeltje is ook erg leuk/lief.
BeantwoordenVerwijderenFijne jaarwisseling en een gezond 2011!!
Groetjes Samantha
Wat een lief schatje! En de beste wensen voor 2011 Marley!
BeantwoordenVerwijderengroetjes Nicolet
schitterend kaartjemarley
BeantwoordenVerwijderenecht super
ik wens jullie een hele fijne jaarwisseling en een gelukkig gezond en creatief 2011
liefs chantal
Super leuk kaartje zeg, en jij ook een hele fijne jaarwisseling en een mooi 2011
BeantwoordenVerwijderen*Kus Patries*
Maravilhoso!!!
BeantwoordenVerwijderenMarley,já te escrevi na postagem anterior sobre meu nome também ser Marlei...(apenas que com i no final)...gostaria de receber sua visita no meu blog,ficaria muito feliz!
Sou iniciante no scrap,muito novata ainda.
Feliz Ano Novo para você!
Abraços
Marlei
Brasil
Super leuke kaart Marley! Die kleuren zijn geweldig!
BeantwoordenVerwijderenEen heel gezond, gelukkig en creatief 2011!
Groetjes
Cordine
Wauw prachtig Marley!
BeantwoordenVerwijderenEn jij ook een fijne jaarwisseling!
Liefs Ida
Schitterende kaart Marley. Echt een stempel die je moet hebben!! Heel fijne jaarwisseling.
BeantwoordenVerwijderengroetjes Yvonne
Marley, this is just GORGEOUS!! What a stunning image with all of that sparkle!! Just fantastic!! Best wishes for a wonderful New Year my friend!!HUGS
BeantwoordenVerwijderenMooie kaart
BeantwoordenVerwijderenFijne jaarwisseling en op naar een creatief 2011!
Groetjes
Schitterende kaart Marley,lief die stempel,mooi ingekleurd.
BeantwoordenVerwijderenHeel mooi papier.
Fijne jaarwisseling en een gezond 2011.
Liefs Riet.
I love this! So gorgeous!!
BeantwoordenVerwijderenHave a wonderful new year!
Adorable card Marley!!! the colors are fabulous and I love this super cute image!
BeantwoordenVerwijderenthanks so much for playing along with us at Just Magnolia!
:)Kathy
Hoi hoi,
BeantwoordenVerwijderenwat een prachtig kaartje!!!!!
Een héél gelukkig nieuwjaar!!
gr. arjette.
Marley, Hope you read English or can translate my comment. Love your card, she is beautiful, I've just started using copic markers and colouring these beautiful Magnolia Tilda stamps. Such Fun! Happy Creating in 2011. Kasey.
BeantwoordenVerwijderengelukkig nieuwjaar bonne année
BeantwoordenVerwijderenHappy New Year sweetie may you be blessed with love, health & happiness all thru 2011.
BeantwoordenVerwijderenA gorgeous card to end the year on hun Tilda looks so pretty & as usual your colouring is perfect. Hope you have a fab year, take care.
Lotsa hugs Vicky xxx
Waw Marley, wat een prachtige kaart !
BeantwoordenVerwijderenEen creatief 2011 gewenst !
Liefs
Margo
very pretty card Marley, such an adorable Tilda and I love the pretty papers and beautiful coloring.
BeantwoordenVerwijderenThanks so much for joining us in the Just Magnolia challenge and I hope you have a wonderful 2011
hugs
Claudia
as fabulous as always Marley, beautiful colouring, I love the papers and the sparkles are fabulous...thanks for joining in with the Just Magnolia & Hanglar challenge and Have a Happy New Year
BeantwoordenVerwijderenMina xxx