Pagina's

woensdag 26 januari 2011

LiLi's Present



Hoi allemaal,

Er is weer een nieuwe challenge bij Inky Impressions en het thema is dit keer; Embossen.

Voor mijn kaart heb ik gebruik gemaakt van de winter stempel; LiLi's Present zoals je ziet ook goed te gebruiken voor een verjaardagskaart. Ze is ingekleurd met de copic markers.

Het papier is van K & Company; Sola en kan je hier vinden In het midden ook nog de pons van EK Success;Scandinavian gebruikt en deze kan je hier vinden ik vind deze echt super, het lijkt net kant! En hij kost maar $11,99 dat is omgerekend maar; €8,77.. geen geld dus voor zo'n mooie pons en ze heeft er nog veel meer!!
Dan ook nog gebruik gemaakt van een Quickutz alfabet, was altijd al opzoek naar een mooi formaat voor op een kaart te gebruiken en deze is echt super, je kan het alfabet hier vinden en ook deze is weer SUPER goedkoop; maar €7,30 en hier zitte alle letters bij, alle cijfers en nog symbolen.. echt geweldig!

Voor de rest heb ik nog wat parels gebruikt, stickels en wat geponsde bloemetjes.
Denken jullie er nog aan om volger te worden van
Creating Memories In Time Ik zal een leuke candy weggeven aan 1 iemand die volger is geworden.

Groetjes!

-----------------------------------------------------------

HI ladies,

There is a new challenge over @ Inky Impressions and this week we want to see you Emboss it!!

For my card I've used LiLi's Present from the new winter collection, but as you can see she looks great on a birthday card too!! She is colored with the copic markers.

Design papers are from K & Company; Sola and you can find it right here
its really beautiful!
I also used a EK Success punch in the middle of my card.. this one is called Scandinavian and I really love this one, it really looks like lace! You can find this punch right here for only $11,99!!!
And I made the letters birthday with a alphabet from Quickutz called Garden Alphabet.. this one is really really cool! I love the size of the letters cause they are perfect for on a card.. you can find the alphabet right here for only 10 dollars!! So go and look for yourself!

I've also used some pearls, stickels and punched flowers!
Hope you like it.. and dont forget to become a follower over at the Creating Memories In Time to be in a chance of winning a candy!

Hugs,
Marley



22 opmerkingen:

  1. Prachtig de kaart Marley, heel mooi met het alfabet zo en een leuke en betaalbare EK succes pons, ik heb even bij ze gekeken.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Good morning sweetie!! WOW! This is just adorable!! I just LOVE the colors and your pretty added touches of sparkle!! :) Great job!!HUGS

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig is dit schattige kaartje in die pastel kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi marley,
    leuke kaart zo met de letters
    groejtes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi wat een leuke kaart is dit weer! En ook de challenge vind ik erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. je kaartje is heel erg leuk geworden!
    suc6 met de challenge

    & bedankt voor de tip van 't alfabet ga dr gelijk een kijkje op nemen!

    Groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. deze is mooi !!! knap ingekleurd
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een leuke kaart en wat een lieve stempel zo mooi ingekleurt

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schatje.
    wat kleur je toch mooi

    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dankjewel voor je reactie op mijn blog!
    liefs, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wouw schitterend kaatrje marley
    echt super
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een zeemzoete kaart die weer helemaal perfect is. Geweldig idee om de die cut te embossen. En Stickles op de vlinders. Hoe kom je er op? Nog nooit aan gedacht. Een bron van inspiratie krijg ik telkens ik op je blog kom.
    Groetjes
    ** Evi **

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ook weer zo schattig Marley.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een lekkere vrolijke kaart Marley! Groetjes, Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een super leuk kaartje Marley!!
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig Marley!
    Je kaart ziet er zo perfect uit, mijn complimenten.
    Dank voor je reactie op mijn blog,
    groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoie Marly!
    Wat heb je dat leuk gedaan met die letters,ik vind dit een pluimpje waard,erg mooi!!
    Ik heb michien een raar vraagje aan je,jij geeft een nederlandse en een engelse tekst eronder,zou ik je mogen vragen hoe je er een perfecte engelse tekst eronder zet?Ik zou graag onder mijn nederlandse teksten ook een engelse versie willen plaatsen.
    Gr Michaela

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wonderful sweet card Marley, love the colours.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gorgeous card Marley your colouring is perfect
    Joey x

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks so much for leaving a comment! I appreciate it a lot.. Hugs Marley