dinsdag 25 januari 2011

Stardust Tilda



Hoi dames,

Nu het nieuwe Magnolia Valentijn Magazine al een tijdje uit is, mag ik jullie de kaarten laten zien die niet zijn gepubliceerd.

Voor deze kaart heb ik gebruik gemaakt van Stardust Tilda, ingekleurd met de copic markers.
Het design papier is van October Afternoon.
Voor de rest wat bloemetjes geponst met de EK Success pons met brads en parels in het midden, blaadjes geponst, kant, een glitter hartje.. alle randjes zijn bewerkt met de distress tool van Tim Holtz.

Copic sketch markers; E13, E11, E00, E000, E0000, R59, R24, YR09, YG17, YGY13, YG11, BG10, BG11, 0.

Dan wil ik nog even jullie aandacht vragen voor het volgende blog adres Creating Memories In Time waar ik voor zal designen.. volgende keer zal ik wat producten laten zien en ook de link geven van de winkel. Ik zou het leuk vinden als jullie volger worden van Creating Memories In Time en de creaties in de gaten houden. Laten jullie even een berichtje achter als je volger bent geworden? Ik zal een leuk verassingspakketje samenstellen voor 1 van jullie die volger wordt.

Groetjes,

--------------------------------------------------------------------

HI ladies,

Now that the Magnolia Magazine Valentine is in stores I can show you the cards that didnt make it to be published in the magazine.

For this card I've used Stardust Tilda and colored her with the copic markers.
Design papers are from October Afternoon. Some punched flowers with the EK success punch with flowers and brads in the middle. Some punched leaves, glitter heart, lace, pearls and stickels.

Copic sketch markers; E13, E11, E00, E000, E0000, R59, R24, YR09, YG17, YGY13, YG11, BG10, BG11, 0.

Hope you like it!

Also I want to have your attention for this blog Creating Memories In Time for this blog I will be designing and I would love if you want to follow that blog.
Tomorrow I have a card ready and I will give you the link to their store.
So please go over to the Creating Memories In Time blog and be a follower. If you follow them let me know cause I will be choosing 1 person that is a new follower and give them a suprise candy.

Hugs!



23 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig mooi kaartje.

    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh, wat mooi gemaakt ! super !
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ahh wat een schatje en wat een mooie haren heeft ze!
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hartsikke mooi Marley! Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een lieverd op dit prachtige kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Marley your Tilda cards melt my heart everytime!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. je kaartje ziet er echt prachtig uit

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Marley,
    Wat een prachtig kaart, je hebt de haarkleuren ook erg leuk gedaan!

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig kaartje zeg!
    ben ook helemaal weg van de stempel!
    & ben ook gelijk volger geworden van Creating Memories In Time.

    groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtig kaartje Marley, mooi papier!
    En ik heb me aangemeld bij de nieuwe blog. Veel succes!
    Groetjes van Sjakkie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow, prachtig kaartje Marley en de haarkleur vind ik zo mooi!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Whoo Hoo what a gorgeous red head. I dont think Ive seen her coloured up with red hair. Totally fabulous. Gives the image a totally different look.Gorgeous papers too and put together perfectly.
    Luv CHRISSYxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kaart! Stempel is ook erg leuk en dat haar is ook zo mooi.
    Ik heb me aangemeld bij het blog.

    Groetjes Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wouw schitterend kaartje marley
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ohhh Marley, wat een mooie kaart en lekker gewaagd dat haar, schitterend zeg.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een super kaart! Heb deze Magnolia vandaag ook gebruikt. Das ook toevallig! Ik zal eens even op het blog gaan neuzen. Eens kijken of ik volger word.

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooieeeeeeeeeeee kaart die stempel is ook wel heel leuk


    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Love your gorgeous card Marley.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  19. hoi,

    Wat een schattig kaartje. Ohhhhhh, super !

    groetjes, Margo.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks so much for leaving a comment! I appreciate it a lot.. Hugs Marley