Pagina's

zaterdag 22 januari 2011

Tag



Hoi allemaal,

Er is weer een nieuwe challenge bij Inky Impressions en dit keer is het thema; Tag it.. dus heb je een tag gebruikt op je kaart? of een tag zelf zoals ik.. doe gezellig mee!!

Voor mijn tag heb ik gebruik gemaakt van de stempel; Winter Fashion Marlee en haar ingekleurd met de copic markers.
Het papier is van Prima Marketing.. de 'tag' in het midden is van Spellbinders, geponsde bloemetjes met parels erin, knoopjes stans van MFT en natuurlijk stickels.

Ik ben benieuwd wat jullie van mn tag vinden!
Groetjes,

---------------------------------------------------------------

Hi ladies,

We have a challenge going on over @ Inky Impressions and this weeks theme is; Tag it..
So do you have a tag on your card? Or made a tag just like me? Play with us this week!!

I used the fabulous image called; Winter Fashion Marlee and colored her with the copic markers.
Design papers are from Prima Marketing, the 'tag' in the middle is from Spellbinders, some punched flowers with pearls in it.. a button die from MFT and ofcourse stickels.

Hope you like it!
Hugs,



20 opmerkingen:

  1. hoi Marley,
    wat een mooie tag
    zelf weet ik nooit wat ik met een tag moet, ik hou het liever op kaarten
    maar deze van jou is prachtig hoor
    groetjes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je tag heel leuk! heb ook even op de inky blog gekeken en krijg zelf nu ook wel zin om iets te maken. Maar ben nog met zoveel bezig.....maar zeg nooit nooit....wellicht lukt het me nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een super mooie tag heel mooi papier super geheel
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke en fleurige tag!
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Marley!! WOW! I just adore your tag!! Your coloring is stunning!!HUGS

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige vrolijke tag!
    Fijn weekend, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wouw schitterende tagg marley
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Marley

    Wat een leuke tag heb je gemaakt!
    Erg vrolijke kleurtjes ook!

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi hun this tag is beautiful I love the image & the colours are lush.

    Lotsa hugs Vicky xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo marley,

    wat een schitternde kleuren en stempel erop gebruikt, leuke tag!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Marley,
    wat een mooie tag heb je gemaakt !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een fleurige tag Marley, heel mooi gemaakt!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Marley,

    Wat een beauty.

    Echt een leuk idee.

    Lieve groetjes,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hi Marley,
    Fabulous tag and I love that image. Colouring is superb and nice detail.
    hugs
    Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een leuke tag Marley

    Groetjes Gusta

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wow super vrolijk met die felle kleuren leuk hoor groetjes christa

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig gemaakt Marley,super stempel,mooi papier en kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks so much for leaving a comment! I appreciate it a lot.. Hugs Marley