
Hoi allemaal,
Dit kaartje heb ik gemaakt voor Teresa van Creating everlasting memories want die wordt vandaag 50! Gefeliciteerd!!
Het afdrukje is van Fizzy moon en is ingekleurd met de Derwent potloden.
Het design papier is van Maja design.
De vlinders zijn gemaakt met een CheeryLynn stans. De cijfers zijn gemaakt met een Quickutz stans en die kan je hier vinden voor de rest nog wat kant gebruikt en met nietjes vast gezet, parels en stickels.
Ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Liefs,
-------------------------------------------------------------
Hello dear blogfollowers,
This card is made for Teresa ( from Creating everlasting memories ) cause she is turning 50 today! Happy birthday dear Teresa.. hope you have a fantastic day!
The image is from Fizzy moon and is colored with the Derwent pencils.
Design papers are from Maja design. The butterfly's are made with a CheeryLynn die. The numbers 50 are made with a Quickutz die and you can find it here
I also used some lace, pearls and stickels.
Hope you like it!
Hugs



Wow Marley wat een super leuk kaartje!!!
BeantwoordenVerwijderenGeweldig papier en een schat van een stempelafdrukje.
Heel mooi Marley!! Heerlijke feestelijke kleuren!
BeantwoordenVerwijderenxxx
Dutch Tulip
Marja
Wauwwww Marley wat weer een prachtige kaart! Ook heel mooi gekleurd met de Derwent potloden.
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Hanny.
Prachtig leuke fleurige kaart,je hebt goed je best gedaan,
BeantwoordenVerwijderengroetjes Lia
Oh, this card is sweet, sweet, sweet! :)
BeantwoordenVerwijderenMaggie
heel erg leuk gedaan hoor :) het is echt een schatje
BeantwoordenVerwijderenlieve groetjes
angelique
WoW Marley een echt blikvanger
BeantwoordenVerwijderenGeweldige kleuren heb je gebruikt!!
Prachtig zoals jij kunt kleuren gewoon met de potloden.
Liefs
Sonja
wat een lekker vrolijk kaartje, prachtig met al die leuke details
BeantwoordenVerwijderenWat een geweldig kaartje heb je weer gemaakt. Prachtig die kleurtjes die je hebt gebruikt.
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Astrid & Larissa
Hallo Marley,
BeantwoordenVerwijderenSchitterende kaart!
Groetjes Ageeth.
Oh wow Marley!!!! Ik vind deze echt GEWELDIG!! De kleurtjes, alle details, dat plaatje!! Je zou toch bijna vijftig willen worden om zo'n kadootje in je bus te krijgen!
BeantwoordenVerwijderenxxx
Mariska
wauw wat een mooie kaart weer zeg je inkleuren is weer super!!! en erg mooi papier!!!!
BeantwoordenVerwijderenxx petra
heel gaaf marley, ik denk dat je haar erg blij mee heb gamaakt super kaart groetjes christa
BeantwoordenVerwijderenwat een schitterend kaartje
BeantwoordenVerwijderengroetjes miranda
Hi Marley!
BeantwoordenVerwijderenDeze is leuk geworden, zeg! En mooie cijfers zijn dat en helemaal stijlvol gemaakt zo met de glitters en de pareltjes! Wat kun jij toch mooi inkleuren, vooral die gezellige rode blos vind ik super! Erg mooi gemaakt!!
Groetjes, Wendy
Wauuuuuw! prachtig Marley, super leuke afbeelding prachtig papier erbij.
BeantwoordenVerwijderenLiefs Ida
Wat een leuke kaart!
BeantwoordenVerwijderenMarie-Anne
schitterende kaart marley
BeantwoordenVerwijderenecht super
liefs chantal & sygrid
ohhhhhhhhhhhhhh wat een leukerd ik vind hem helemaal leuk Marly
BeantwoordenVerwijderenLiefs Nellie
Prachtig kaartje,en wat is het maya papier mooi.
BeantwoordenVerwijderengroetjes Agnes
Wat heb je weer een schitterende kaart gemaakt, ik vind hem prachtig!
BeantwoordenVerwijderenFijn weekend, gr-jes Mariken.
Absolutely stunning card! I love it! A gorgeous image and so beautifully coloured too :)
BeantwoordenVerwijderenKelly.x
Adorable card, Marley. Great use of the Cheery Lynn butterfly. Thanks for sharing with us over on Facebook.
BeantwoordenVerwijderenMooie vrolijke fleurige kaart marley
BeantwoordenVerwijderengr miriam
Hai Marley,
BeantwoordenVerwijderenHelemaal niet er om zo 50 jaar te worden hi,hi, Eindeloos van kleur en een heerlijke stempel zeg...smaakvol geheel met het mooie Maja papier.
Kreeg nog gaaf nieuw's van Jolanda...ben benieuwd hoor.
Warme groetjes en DT Card's ect. Shop.
Anita.
wat een pracht kaart .
BeantwoordenVerwijderenZoooooo lief . Groet Majo
Wat een prachtige kaart! Heel mooi dat hij zo vol is, er is erg veel op te zien!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes,
Chantal
Oooh wat een super lieve kaart heb je voor haar gemaakt.
BeantwoordenVerwijderenHij is super mooi en wat een lief stempeltje heb je gebruikt.
Liefs Mariska
Wat een schitterende kaart Marley.
BeantwoordenVerwijderenLiefs Riet.
Bij elke kaart van jou denk ik: "Dit is echt de mooiste kaart die ze al ooit gemaakt heeft!" en toch blijf je elke keer verbazen. Ongelooflijk hij jij dat toch altijd opnieuw klaarspeelt om meesterwerkjes af te leveren.
BeantwoordenVerwijderenGroetjes
** Evi **
This is gorgeous Marley, the colours are all so pretty and a beautiful image
BeantwoordenVerwijderenClairexx
Wat een super vrolijk kaartje Marley en zo mooi gemaakt, erg leuk!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes van Sjakkie
Hi sweetie, this is wonderful a really great layout too, hugs pops x
BeantwoordenVerwijderenHeel erg mooie kaart Marley! Groetjes, Annelies
BeantwoordenVerwijderenHoi Marley,
BeantwoordenVerwijderenAlles goed?
Ik heb eindelijk weer eens even tijd om een rondje te bloggen... je hebt niet stil gezeten zeg! Ik heb mijn ogen uitgekeken :)
Je kaarten zijn echt helemaal super!
Groetjes,
Francis
Wat een prachtig kaartje Marley, zulke mooie kleuren en leuk stempeltje. Hier zal ze vast blij van worden.
BeantwoordenVerwijderenliefs Paula.
Fabulous card and great coloring! I love it!
BeantwoordenVerwijderenThis is beautiful! I love the pretty colors and those gorgeous flowers too!
BeantwoordenVerwijderenOooh Marley, wat een prachtig kaartje! Echt zo lief met dit fizzy moon beertje :) En de papieren en kleuren zijn perfect!!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Anneke en nog een hele fijne dag!!
Beautiful card! Good luck with the Cheery Lynn tryouts~
BeantwoordenVerwijderenCute card, good luck on the DT call!!
BeantwoordenVerwijderen