Pagina's

donderdag 17 april 2014

Spreads your wings



Hoi allemaal,

Vandaag wil ik jullie deze layout laten zien die ik heb gemaakt met het papier van 7 dots studio; Dreamer
Een super gave collectie die zich ook goed leent voor mixed-media.
Ik heb dit effect een beetje proberen terug te laten komen door mijn bloemen aan te passen aan de kleuren van het papier.
Een foto met mij en een uiltje dit keer, eens iets anders als Wilson =)
Ook heb ik de achtergrond bewerkt met modelleer pasta en inka gold.
Ook diverse rub ons van Tim Holtz gebruikt om iets meer diepte te geven.
Filmstrips, metalen embellishments, parels en swirls om het geheel af te maken

-------------------------------------------------

Hello everyone!
I would love to show you this layout I made with the amazing dreamer collection from 7 dots studio.
I love this collection, its great for mixed media too!
I wanted to create a bit of a mixed media look by spraying and using the colors of my flowers to match with the colors of the design paper.
I also used lots of modelling paste and rub ons to give the page more depth.
Used filmstrips, metal embellishments, pearls and swirls to finish it.


Ook wil ik graag meedoen met de 7 dots studio challenge; fly away. 

I would also love to join the 7 dots studio challenge; fly away.
Because Im on the picture with a cute owl & because of my sentiment; Spread your wings.
You can find the challenge here

I would love to hear what you think of this layout.
Ik ben heel benieuwd wat jullie er van vinden!

Liefs,
Marley

5 opmerkingen:

  1. hoi marley
    wat ben je toch een kanjer op het gebied van lay-outs er staan zoveel mooie dingen op dat is als kijker genieten!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Stunning layout! Thank you for joining to the 7 Dots Studio challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. beautiful work marley!! so glad you joined us at the 7 Dots Studio Challenge!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow...stunning layout!!Thanks for joining us at 7 Dots Studio Challenge!!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks so much for leaving a comment! I appreciate it a lot.. Hugs Marley