donderdag 24 april 2014

Stationer's desk






 Hoi allemaal, 

Vandaag wil ik jullie deze layout laten zien.
Gemaakt met de Stationer's desk collectie van Prima Marketing.
Op de foto geen Wilson, maar zijn voorganger Yankee die 10 mooie jaren bij ons is geweest.
De bloemen zijn van Prima Marketing en sommige heb ik ook uitgesneden met de Silhouette en meeldraadjes in gedaan.
De achtergrond heb ik gedistresst, frantage verhit en masks gebruikt met modelleer pasta.
Bovenin heb ik een opening gemaakt en daarin bloemen gestopt, filmstrip, klokjes en naar beneden een ritssluiting met daarop memories; ook van Prima Marketing


De metalen embellishments zijn van Scrap-unlimited.
De swirls bij de bloemen zijn uitgesneden met de Silhouette.
De houten klokken zijn van Prima, net als de light-bulb links. 


Hier het opengewerkte gedeelte.
Ook heb ik de layout met kleine spatters extra effect gegeven. 

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Liefs,
Marley



1 opmerking:

Thanks so much for leaving a comment! I appreciate it a lot.. Hugs Marley