woensdag 2 april 2014

Motly



Hoi allemaal,

Vandaag wil ik jullie deze layout laten zien.
Ik heb hierbij het nieuwe papier gebruikt van Marion Smith; Motly
Een erg mooie lijn.
Het papier heb ik bewerkt met stencil's van TCW en modelleer pasta & distress inkt.
Zwarte inktvlekjes gemaakt met een spray.
Design papier in laagjes opgebouwd, daaronder een doily.
Op de foto ben ik met een uiltje, daaromheen heb ik bloemenclusters gemaakt met blaadjes erbij, swirls, een gipse vlinde, filmstrips, een Tim Holtz vulpen. Links boven in het frame nog een vogel van Prima Marketing.
Het inspire label is van DD, ik heb alles ook bewerkt met Inka Gold.
De ticket is een stempel die verkrijgbaar is bij scrapplaza en kan je hier vinden, deze heb ik met witte inkt gestempeld op kraft papier, geeft een erg leuk accent. 


Nog een close up =)

Ben weer benieuwd wat jullie er van vinden.
Liefs,
Marley



1 opmerking:

  1. Hele mooie layout! En echt 'n hele leuke foto! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks so much for leaving a comment! I appreciate it a lot.. Hugs Marley