donderdag 6 augustus 2009

Toch weer een kaartje




Hallo allemaal,
Allereerst, bedankt voor al jullie lieve reacties op het auto ongeluk wat ik vorige week had. Ik moet zeggen dat het eigenlijk niet beter gaat, maar juist slechter. Ik wacht het weekend af en dan ga ik weer terug naar de dokter en waarschijnlijk in therapie.
Toch heb ik me gewaagd aan een kaartje te maken, kon het niet laten! Met veel pijn achteraf is dit toch het resultaat. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden, geef gerust je eerlijke mening.
Ik weet niet meer welk papier het is, maar vind het wel erg mooi daarom heb ik de kaart ook niet verder beplakt met ander design papier, ik vond het zo mooier tot zijn recht komen. De stempel is van pink cat studio's, de bloemen van prima flowers en het lint wat ik heb gekocht op een beurs, heb gebruik gemaakt van de rechthoekige nestabilties large. Het stempeltje is ingekleurd met derwent coloursoft potloden, ook heb ik nog wat stickels aangebracht op het bloemetje bij het meisje, wat je beter kunt zien in de close up. Nou ik heb in iedergeval weer mijn best gedaan dus nu wacht ik af op jullie reacties!
Heel veel liefs en nogmaals bedankt voor alle steun.

Marley

14 opmerkingen:

  1. hallo Marly,

    Heb even niet gekeken op je blog en schrok toch even dat ik van je ongeluk las. Ik wens jou een spoedig herstel toe.
    Verder wou ik je zeggen dat ondanks je pijn vindt dat het toch mooie kaartjes zijn geworden!
    Veel sterkte en hopelijk snel weer de oude,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marly,

    ik kom via Nicole's blog bij jou terecht en ik geloof dat je ook op HJ zit, niet waar?
    Mooie kaarten heb je erop staan en ik hoop dat het alweer wat beter met je gaat...
    Ben je blogvolger geworden :)

    Groetjes Cheryl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marley

    Ik ben even op je blog komen kijken, maar doe eerst even rustig aan voor je weer kaartjes gaat maken, genezen is echt belanrijker ! Jij bent al net zo eigenwijs als ik hihihihi

    Liefs Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat rot om te horen dat het alleen maar slechter gaat Marley. Maar je weet wat ik heb gezegd he, geef jezelf de kans om te genezen! Het kaartje is erg mooi geworden en ik vind soms ook dat te veel paper het alleen maar druk maakt en de aandacht van de stempel en het design van het papier afhaalt. Erg leuk bedeltje ook! Doe rustig aan vrouwtje, ga ik ook doen ;).

    xxx
    Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie kaart Marley! Als je last krijgt, moet je wel uitkijken. En niet te lang achter elkaar bezig zijn.
    Ik begrijp heel goed hoe moeilijk dat is!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi meis

    hopelijk kanje je met dit weer een beetje staande houden, wand met warm weer en pijn lijden is ook niet lekker! wel leuk kaartje geworden, echt super!

    hou je taai, en kijk uit met wat je doet, genezen is belangrijker!

    groetjes
    daisy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is vervelend Marley. Heel veel sterkte. Oh ja, je kaartje is ondanks alles toch erg leuk en lief geworden...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Eerst wil ik even zeggen dat ik het leuk vind om weer wat werk van je te zien Marley! Alleen jammer dat je toch nog zo veel oijn hebt! Doe rustig aan!
    Je kaart is weer erg leuk geworden! Ik vind de stempel wel heel grappig. De stickles heb je erg leuk gebruikt. Ik hou er ook heel erg van om stickles te gebruiken.

    Groetjes, succes en rustig aan,
    Marlieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi!!

    wat vervelend dat het nog niet goed gaat!
    Je kaartje is wel erg mooi hoor!! vrolijke kleuren ook!!

    groetjes mildred

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Marley
    Ik vind je strmpeltjr erg lief en je kaartje leuk.
    Ik vind het naar voor je dat je zoveel pijn hebt.
    Ga wel zo snel mogelijk weer auto rijden anders durf je straks niet meer.
    Groetjes Corry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Bah dat klinkt niet lekker maar beterschap hoor!!
    Maar je kaartje is so lief!!
    En een geinig stempeltje.


    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  12. gorgeous card Marley, I love the image and design papers, thanks so much for your lovely comments hugs Jill xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi!!

    ik heb een verassing voor je op mijn blog!!

    groetjes mildred

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk kaartje...lekker vrolijk met al die kleurtjes en echt een super stempeltje!
    Was maar weer eens door je eerdere kaartjes aan het scrollen, want er zit zoveel moois tussen!
    xxDebbie

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks so much for leaving a comment! I appreciate it a lot.. Hugs Marley