Pagina's

zondag 15 november 2009

Koetie



Hoi allemaal,
Hier weer een kaartje, dit keer met een koetie stempel.
Ik vond ze eerst niet zo leuk, maar deze kreeg ik al een hele tijd geleden toegestuurd van Annette. Ik dacht laat ik hem toch maar eens gebruiken, en ik vind hem eigenlijk WEL leuk! Je kan de stempel hier vinden.
De stempel heb ik ingekleurd met de copic markers en in 3-d opgebouwd.
Nestabilitie label 4, achtergrond geairbrushed! De grassprietjes heb ik zelf onder het kalfje gemaakt. Het papier is van Basic grey: Eskimo kisses!
Dan een heleboel roosjes en rozenknopjes die ik heb voorzien van glitters. Dew drops in de hoekjes en een vlinder geponst met de Martha Steward pons.
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden! bedankt allemaal voor de lieve reacties op mijn vorige kaart! Liefs, Marley

Hi lady's
Thank you so much for your comments on my last card.
This time a card with a koetie stamp. Coloured it with my copic markers and give the image a little bit of 3-d effect.
I used the nestabilities label four, I airbrushed the background of it.
The paper is from basic grey; Eskimo kisses. A lot of roses and rosebuds with stickels on it! The butterfly is from the Martha Steward punch!
Thanks so much for visiting my blog and feel free to leave a comment.
Hugs Marley

Roses and rosebuds


Close up

52 opmerkingen:

  1. Heel, heel mooi! Is die vlinder met de Martha St. pons gemaakt? Alweer zo schitterend ingekleurd! Ik vind dit koetje heel lief!
    xxx
    C.
    Op mijn blog een nieuwe uitdaging!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige kaart weer, mooi ingekleurd en prachtig papier, kortom een super kaartje!!!!!!!
    fijne avond
    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hee Marley!

    1 woord FANTASTISCH!
    Echt geweldig kaartje, leuk die rozen zo, en alle kleuren passen super goed bij elkaar.

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ze zijn ook erg lief vind ik die koeties en hij staat ook op een prachtige kaart en wat een leuk boeket heb je erbij gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat prachtig... zo'n vrolijke en lieve kaart!

    Saskia :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik herken het precies. In 1e instantie vond ik het niets. Tot ik ze ergens ingekleurd zag. Je kaart is geweldig. Heel mooi met de rozen erbij.
    Heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Marley,

    Hij is PRACHTIG geworden!

    Groetjes Ageeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Marley, toeval wil dat ik een stempel mocht uitzoeken bij Annette!! Één van de Koeties en laat ik nou deze hebben uitgekozen ;). Ik vind hem heel leuk, omdat de slak en de vlinder apart gebruikt kunnen worden.
    Je kaart is heel mooi geworden!
    Liefs Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt, leuk hoor dat stempeltje,

    Gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi marley
    wouw wta een gafe kaart
    ik vind die roosjes ook zo leuk
    wara heb je die gekocht? (als ik vragen mag:$
    groetjes chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi marley wat een scheetig kaartje heel lief, mooi zeg die roosjes staat er goed bij xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wauw deze is echt heel erg super mooi marley leuk stempeltje en mooi de bloemetjes en vlindertjes
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ik vind hem super Marley,
    jij maakt altijd zulke mooie kaartjes,ook leuk zo met al die bloemen...haal ik weer inspiratie uit!

    Liefs Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Chantal, de roosjes heb ik gekocht bij http://www.wildorchidcrafts.com/ (engeland) super snelle service en niet duur! liefs, Marley

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Marley dit is een hele mooie kaart! Prachtig wat je met de roosjes hebt gedaan!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hij is heel erg lief geworden marley!
    gr. hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi
    Hij is helemaal superleuk joh. Echt een schatje
    gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Marley
    Je koetie is erg schattig.
    Mooi gedaan.
    Hugs Corry

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Such a fun card Marley, love the cute little image and the beautiful arrangement of flowers :) Donna x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig kaartje weer meis! vooral die roosjes bovenin vind ik helemaal het einde!

    Veel liefs,

    Mélanie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Lief he die Koeties. Ik heb ze nog niet, maar wil ze wel graag hebben!
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Marley.
    Leuk kaartje wij verkopen die stempels ook maar had er nog niet een klaar gezien.heel erg leuk. Groetjes Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een loeigezelig kaartje, enig dat stempeltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. hoi Marley, wat een leuk kaartje met sterke kleuren, ook de roosjes zijn mooi , waar heb je die gevonden?
    groetjes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Marley ,

    je kaartjes zijn weer een voor een even mooi .
    Dit kaartje is heel schattig , en mooie kleuren
    heb je gebruikt

    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  26. A beautiful card Marley, lovely image and the flowers are beautiful!
    Clairex

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hello sweetie, THIS IS VERY VERY CUTE!!!!!! That image made me laugh!!! VERY CUTE!!!
    have a great week sweetie, Janiel

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ohh, wat een leukerdje, mooie kleuren!

    Groetjes, Bea

    BeantwoordenVerwijderen
  29. OMG your card is amazing! yo have totally blown me away with your colouring and amazing layout of the card.
    thank you so much for visiting my blog and for your lovely comments, im watching the twilight book for now on ebay, thank you so much for the review!
    love emma xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een schatje zeg! Heel lief hertje en mooi dat glitter zo op de roosjes!

    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een geweldige leuke kaart heb je gemaakt.Ik vindt het een heel lief stempeltje.Groetjes Rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. hoi marley wat een lief kaartje en je stempeltje wat een schatje zo lief!!

    liefs Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ze zijn erg lief die stempels. Je kaartje overigens ook..Vrolijk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. prachtig ,lief kaartje heb je gemaakt xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wauw!! Wat een prachtige kaart is dit geworden zeg!!

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hij is geweldig Marley, super! Wat een prachtige kleuren en bloemen.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  37. ik vind hem super wat een schitterend kaartje Marley en zo leuk die kleine accentjes zoals het glitter ,de grassprietjes Top meis !!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Marley this is just beautiful honey i love it so much what a super cute image, and coloured perfect, hugs pops x

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wooow! Wat een cutie!!
    Hij is weer errug lief zeg!

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat een lief kaartje ik vind de kleuren erg mooi

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  41. So stunning Marley! Beautiful coloring! Love the cute little image.
    Have a wonderful day!
    Hugs, Dena

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wow this is absolutely beautiful! I love love love those flowers!
    Hugs
    Leanne
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Ohhh....wat een schatje!! Ik vind hem ERRUG leuk!

    Groetjes, Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  44. hoi!!

    wat is hij super'cute' je koetie!!!!

    groetjes mildred

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Hoi Marley

    Wat heb je weer een super mooi kaartje gemaakt zeg!
    Die roosjes zijn erg mooi!
    Maar eigenlijk vind ik je kaarten altijd wel erg mooi!

    XXX Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  46. gorgeous card Marley I love the cute image and the sparkle on the flowers hugs Jill xx

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Very cute and lovely card. Great colors.

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Hi Marley
    Many thanks for all the lovely comments you leave on my blog...I am just trying to catch up with everybody.
    I adore your card, its gorgeous...the colours and details are stunning.
    Hugs Emma x

    BeantwoordenVerwijderen
  49. tjeee wat een mooie kaart marley en zo super gekleurd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  50. WAUWWW Marley!! Deze is echt superlief!!!Ook de juiste zoete kleuren gekozen,echt heel erg gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks so much for leaving a comment! I appreciate it a lot.. Hugs Marley