Pagina's

zaterdag 28 november 2009

You're a star




Hoi dames,
Hier mijn nieuwe kaartje! De stempel is van the greeting farm: Superstar anya.
Ik heb haar ingekleurd met de copic markers, kon niet wachten om met mijn nieuwe kleuren aan de gang te gaan, dus dit keer geen bruine of blonde haren, maar zwart!
Het papier is van my minds eye.
Wat bloemen uit de bucket of blooms emmer, de witte bloemen heb ik voorzien van rode stippen.
De tekst heb ik zelf gemaakt op de computer.
Ben heel benieuwd wat jullie er van vinden.
Een fijn weekend toegewenst!
Liefs, Marley

Hi Lady's
Here is my new card. The stamp is from the greeting farm; Superstar Anya.
I colored her with my copic markers, couldn't wait to start with my new copic markers, so no brown or blond hair but black!! The paper is from my minds eye.
The flowers from bucket of blooms.
The sentiment is computermade.
Please let me know what you think about this card.
Have a lovely weekend!
Hugs, Marley

43 opmerkingen:

  1. zij is heel leuk geworden, ik vind alleen de haartjes een beetje donker, maar wel weer wat anders dan alleen bruine haren, goed gedaan hoor xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind hem weer schitterend en de haren heb je prachtig gedaan vooral de glas hier en daar ik vind het toppie
    ook een fijn weekend voor jou grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi kaartje geworden, marley
    hoe heb je die licht gevende strepen in het haar gedaan?
    groetjes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wouwwwwwwwwwwwwwwwwwwww wat een gave kaart heb je gemaakt
    echt een toppertje hoor

    groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Andrea,
    De glans heb ik gewoon uit de 'hand' gekleurd.
    Een paar streepjes waar de lichtval vandaan moet komen open laten, vervolgens met lichtere kleur mengen!
    Liefs, Marley

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kaartje zeg en die haren zijn supergedaan zo met die lichtgevende strepen er in!!
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje marley! Het zwarte haar staat haar goed ;)

    Veel liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hello Marley. I love this bright and cheerful card. Your image is just beautifully coloured. Enjoy the rest of your weekend.
    Love Sandra xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Marley,

    Geweldig kaartje heb je gemaakt, lekker fleurig;)

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuke kaart weer mis staat niet hoor dat mooie donkere haar hihi zegt een brunnette, vind de kaart super xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heeej meid!!

    Alweer een leuk kaartje!! Gaaf dat zwarte dat is een keer wat anders. Echt leuk!! En zo mooi ingekleurd ook!!!

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super is ie Marley en wat heb je deze dame mooi ingekleurd !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ohhh wowww Marley,wat heb je een prachtig kaartje gemaakt.
    Leuke stempel,mooi in gekleurd.
    En wat een prachtig papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Her hair looks great.... I havent got brave enough to use the black copics yet!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een lekker vrolijk kaartje prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  16. beautiful card Marely I love your new stamp so cute, I must ink this one up lol. great sentiment too hugs Jill xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je kaartje is erg "Cute", wat een schatje, heel mooi!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wow die spat van de kaart, SUPER!
    Fijn weekend!!
    Liefs Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gorgeous card Marley! Your colouring looks amazing!
    Hugs Lynsey x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooi gekleurd! Leuk dat zwarte haar zeg.
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Je kan wel zien dat je hebt zitten genieten. Heel mooi gedaan. Wat een aanwinst heb je erbij.
    Geweldig. Lekker genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. hoi marley
    wat een schitterende kaart heb je weer gemaakt zeg
    heel erg leuk gedaan
    groetjes chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Marley
    Je kaartje is heel erg mooi.
    een schatje.
    xxCorry

    BeantwoordenVerwijderen
  24. ook ik vind je kaart prachtig. leuk dat haar zo gedaan. mijn compilimenten

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Super mooi kaartje geworden, echt heel leuk.

    Groetjes,

    Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een mooie kaart!! en ik zie dat je candy ook heel goed verloopt zomaar 180 volgers extra erbij!! Gefeliciteerd meid!!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Nou deze knalt echt van het scherm af. super kaartje.

    Op mijn blog http://creacorba.blogspot.com
    heb ik een verrassing voor je.

    Groetjes
    Gonne

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een prachtig kaartje Marley!!

    Heel mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Marley, wat een schitterende aankoop heb je gedaan zeg, en wat heb je ze al goed gebruikt... Ik stoei nog altijd met mijn copics, krijg en nog niet goed onder de knie, maar als ik zie hoe jij ze gebruikt, pak ik ze er toch maar weer eens bij. Groetjes Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Es una tarjeta divertida, el sello, los colores, los detalles, ha quedado preciosa. Bss.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een leuk kaartje is het geworden!!
    Vond je het niet moeilijk met dat zwart?
    Ik vind het erg goed gelukt, spreekt heel goed!!

    Liefs Marianna

    PS nog bedankt voor je lieve woorden op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Dat is nog eens een leuke aankoop zeg, nu kun je wel even vooruit.
    Je kaartje is erg mooi geworden.
    liefs Paula x

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een super leuk kaartje heb je gemaakt ik vind het ook een mooi stempeltje.
    Gr Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hey Marley,
    Wauw.... wat is dit een mooie kaart zeg!
    Ben benieuwd hoe je het haar zo hebt gekregen...
    Lijkt me een leuk onderdeel voor een filmpje? Hihi.... xxx krista

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wauw wat een schitterend kaartje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hi Marley
    Your card is gorgeous, I love the colours and Lo.
    Hugs Emma x

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Marley, een prachtige kaart.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks so much for leaving a comment! I appreciate it a lot.. Hugs Marley