Pagina's

donderdag 19 november 2009

Christmas!



Hoi dames,
Weer eens tijd gehad om een kaartje te maken.
Ben gister naar het ziekenhuis geweest, omdat het nog steeds niet beter gaat met mijn rug na het auto-ongeluk. Er zijn rontgenfoto's gemaakt, maar daar was niet veel op te zien; alleen een kronkel in mijn ruggenwervel bovenaan.
2 december moet ik onder de MRI scan om het allemaal beter te kunnen uitzoeken!
Dan over mijn kaartje.. het stempeltje komt uit de C.C design winterkit ingekleurd met de copic markers. Het papier is van Basic Grey; Wassail.. De randjes heb ik 'oud' gemaakt en bewerkt met distress inkt.
De bloemetjes komen uit de bucket of blooms met in het midden brads met een groen steentje erin! Met deze kaart doe ik mee met de stamp challenge en Basic grey Challenge
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden! xx Marley

Hi lady's
I had time to make a card.
Yesterday I went to the hospital for my back, cause it still hurts after the car accident I had 3 months ago. They made some foto's of my back but there wasnt much to see. So 2 december I have to go under the MRI scan!
Then my card; the stamp is from the C.C design winterkit, coloured with my copic markers. I gave the papers an old look and distress the edges with distress inkt.
The paper is from basic grey; Wassail. The flowers from bucket of blooms with a brad in the middel..
With this card I will enter the challenges at stamp challenge and Basic grey
I would love to hear what you think about this card.
Hugs Marley


45 opmerkingen:

  1. Oh wow!! What a really DARLING image!!! I love your coloring, those papers and snowfilled ground!! :) Thanks for sketching something with us at Stamp Something challenges!! HUGS

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi marley ]
    wat een schitterende kaart
    heel erg leuk gedaan
    groetjes chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieverdje!! Prachtig papier heb je gebruikt, het is gewoon een schitterend kaartje!
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi

    Wat een prachtige kaart en oh zo'n schattig stempeltje.
    Succes met je rug en fijne dag verder

    gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoop voor je dat er dan iets meer uitkomt 2dec!
    Succes ermee meis.
    Maar je kaartje is weer errug leuk Marley.

    Groetjes,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een schitterende kaart !!! mooi gekleurd en een leuke stempel ! succes met je rug !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend! Zo mooi, zo warm, door de kleuren en het distressen!
    Sterkte met je rug Marley, ik hoop dat het meevalt en dat er iets aan gedaan kan worden!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik hoop voor jou dat er op de MRI iets te zien is, want leven met pijn in je lijf is geen lolletje. Sterkte!
    Je kaart ziet er fantastisch uit, leuk ventje :) om in te kleuren.
    Liefs Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat naar dat je nog steeds pijn hebt, ik hoop dat ze er iets aan kunnen doen! Sterkte!! Het is een hele leuke kaart!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Marley, wat een leuk kaartje. Ik vind deze stempels ook erg leuk.
    Ik hoop dat er niks ernstig is met je rug, want rug problemen is echt niet leuk, daar weet ik alles van. Sterkte.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een ramp is dat met je rug zeg, ik wens je heel veel succes en sterkte ermee! Je kaart is geweldig mooi, ook erg mooi ingekleurd heb je het dat prachtige stempeltje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Marley, Je kaart is supermooi. De kleuren spatten hier van het scherm af zo kleurrijk, supermooi.
    Sterkte met je rug meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. heel veel liefs en sterkte meid, en je kaart is TOP !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. whow wat een lieverd prachtige kleuren en papier heb je gebruikt, en heel veel succes met je rug

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Marley, door de drukte van de beurs wat laat, maar je kaartjes van de afgelopen week zijn weer geweldig geworden.
    Sterkte met de onderzoeken en je rug.
    liefs Paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hé wat naar voor je, hoop dat er 2 december iets meer voor je uitkomt, wat een schitterend kaartje heb je gemaakt wat een lief stempeltje en mooi ingekleurd en lief papier.

    Sterkte Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  17. prachtig vind ik hem, en ozo mooi ingekleurd!
    sterkte met je nek-rug

    fijne avond
    anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Marley,

    Deze kaart is ook al zo gaaf. Leuke stempel!!!

    De andere kaart is inderdaad een stuk leuker geworden. Vond hem daarvoor ook al leuk maar nu is die meer af.

    Groetjes Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  19. This is a very sweet card! Love the coloring you did on him.
    Hugs
    Jodi =)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. he wat vervelend dat je rugproblemen hebt zeg en ik hoop echt voor je dat ze iets kunnen doen
    je kaartje is geweldig mooi geworden

    gr jacinta

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Love your card Marley, gorgeous colours on this. Hope all goes well with the scan, I'm waiting for an MRI on my spine to!!
    Clairexx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. This is stunning Marley, love the colours you have used and your colouring is awesome as always!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Marley.
    Ik hoop dat het weer goed komt met je rug.Ik heb al 25jaar last van mijn rug en dat is geen pretje.Maar nu je kaart die ziet er weer heel mooi uit, leuke kleuren.
    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een geweldig mooi kaartje Marley. Prachtige kleuren. Veel sterkte met je rug.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  25. ik vind je kaartje weer heel leuk geworden marley!
    leuk stempeltje ook zeg.

    Liefs Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een mooie kaart en dat papier blijft prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Oh he is adorable, fabulous card.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Marley
    Je kaartje is weer mooi.
    Balen zeg dat het nog steeds niet goed gaat met je rug.
    xxCorry

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Het duurt allemaal te lang met je rug. Dat is niet fijn. Ik hoop voor je dat er iets meer komt uit de MRI.
    Je kaartje is erg stoer... Leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. wat een schitterend kaartje erg mooi gedaan.

    groetjes ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik vind het een stoere kaart, erg leuk gekleurd.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Congrats on winning one of the top 5 spots at the Stamp Something Challenge.. I love your card.. it is simply STUNNING...I love all the ornaments he is holding.. HOW CUTE.. :) great job.. .Please let me know when you use my images.. I love to see my creations and leave lots of Blog LOVE.. :)
    If you could go to my blog www.stretchnbubbls.blogspot.com and pick out the Digital Stamp you want, and email me your image choices.. I will email the stamp files.. I am so happy for you.. HUGS and happy stamping..
    familybubbles at hotmail (.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ohh wowww Marley,wat een schitterende kaartjes heb je gemaakt.
    Leuke stempels,heel mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een leuk kaartje heb je weer gemaakt. Ik vind dat stempel echt super!
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Thanks for joining us at BasicGrey Challenges your project is gorgeous love the colours, HuGs Kim :)

    BeantwoordenVerwijderen
  36. the card is great...and the boy is very nice coloured)
    but I would make the card with green paper and red stripes on it)))

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Nou ik hoop dat het snel wat beter gaat met je rug. je kaart is iniedergeval super!

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Leuk!

    Ik heb een award voor je, die kun je vinden op mijn blog.

    groetjes Detje
    http://detje81.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Ik vind dit een hele mooi kerstkaart gworden
    Leuke kleuren
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Jee Marley, dat herstel met je rug duurt wel erg lang! Succes ermee! Je kaart is overigens prachtig geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Jemig Marley... het zit jou ook niet mee he. Wat zo'n stom auto-ongeluk al niet kan doen in je lijf! Ik hoop dat de MRI in ieder geval laat zien wat er mis is zodat er iets aan gedaan kan worden. Je kaartje is in ieder geval prachtig!!

    xxx
    Mariska

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks so much for leaving a comment! I appreciate it a lot.. Hugs Marley