donderdag 5 november 2009

Butterfly's..






Hoi dames,
Hier 2 kaartjes, jullie hadden vast niet verwacht dat ze van mij waren. Ik heb een hele andere stijl, maar ik dacht laat ik eens wat anders proberen.
Ik vond ze eigenlijk nog best leuk geworden! Het zijn kleine kaartjes van 11x11.
De vlinders zijn van Spellbinders en de achtergronden heb ik ook geembosst en beinkt met distress inkt.
Tenslotte wou ik jullie nog even melden dat ik vandaag mijn winterkit heb ontvangen van All that scraps. Ik vind de stempels helemaaaal geweldig! Het zijn 8 stempels van Emma en Travor (4 jongens, 4 meisjes) geweldige decoraties en gave tekststempels! Het was een limited edition.
Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kaartjes vinden, ook al is het totaal iets anders! liefs, Marley

Hi Lady's
2 cards.. they arent really my style but I thought; lets try something different.. and I have to say; I do like them!
The butterfly's are from spellbinders and the background I embossed too and inked them with disstress inkt.
Today I recieved my winterkit from all that scraps.. I just wanna show them to you.. I think they are awesome!! There are 8 stamps from Emma and Travor (4 boys 4 girls) stunning sentiments and decorations..
I would love to hear what you think about the cards, even if they are not what you expect from me.
Hugs Marley




39 opmerkingen:

  1. Hoi Marley!

    Prachtig kaartje!
    Ik vind ze echt geweldig!

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. idd iets heel anders maar wel erg stijlvol, en wat een super stempels heb je heel benieuwd wat je ermee gaat maken

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heeej Meid!!

    Dit soort kaartjes verwacht je inderdaad niet bij jou! Maar ze zijn leuk, maar wel eventjes wennen hoor.
    Maar ze zien er weer heeel netjes uit.

    En die nieuwe stempeltjes van je!! Wauw!!! Wat zijn ze leuk zeg!!

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  4. he leuk die winter kit. weet je ook van te voren wat erin zit of is dat altijd een verassing?
    je kaartjes is inderdaad een HELE andere styl, maar ook erg leuk hoor!

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartjes Marley! Er zit lekker veel diepte in zo. Leuk juist verschillende stijlen!
    De stempels zijn heel erg leuk!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ja een stijl die we niet gewoon zijn van jouw, maar daarom niet minder mooi!
    Die winetrkit is prachtig.
    Ben ook eens gaan kijken op hun site, maar zie daar geen winterkit opstaan? Zoek ik misschien verkeerd? En heb dezelfde vraag, weet je op voorhand wat erin zit?

    grtz Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hello Marley. They are really beautiful cards. Love all the embossing and the butterflies are just gorgeous. Well done.
    Love Sandra xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi Marley,
    de rode vind ik leuker dan de blauwe, maar acht misschien komt het omdat ik een meisje ben, hihihihi
    maar dan je stempels, wow die zien er leuk uit zeg, en leuk die sentiments erbij
    groetjes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaartjes,ook de winterkit met je nieuwe stempels vindt ik erg mooi.Ik wacht met smart je kaartjes af met dde nieuwe stempels. Groetjes Rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja dit is wel heel iets anders.
    Maar dat wil niet zeggen dat ze minder mooi zijn.
    Vlinders zijn altijd mooi vind ik

    groetjes tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oeps...echt wat anders...leek zelfs niet van jouw handen te komen...
    Als ik eerlijk door mag gaan heb ik liever dat je verder doet zoals je bezig was... MAW ik zie je andere werk liever.
    Grtjs,Celia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Inderdaad heel anders, erg leuk, maar ik hou meer van je "eigen" stijl!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Inderdaad anders maar toch mooi !!!
    Ben ook verzot op die stempeltjes ;)

    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ook al zijn ze anders dan we gewend zijn van je,
    maar ze zijn toch heel mooi!
    En wat een leuke winterkit :D
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke kaartjes Marley,het is totaal iets anders dan we van je gewend zijn maar ik vindt ze wel heel er leuk.

    Je stempels vindt ik ook heel erg mooi ben benieuwd wat voor leuke kaartjes je daarmee gaat maken.

    Groetjes Ageeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Grappig juist en erg vrolijke kleurtjes :)

    groetjes Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een super kit ik vind hem geweldig !!! veel plezier ermee weet zeker dat dat wel goed komt zie je creaties wel verschijnen !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Marley,

    Wat een vreselijk lieve kaartjes heb je gemaakt, helemaal mijn stijl.
    En de stempels zijn geweldig.

    Groetjes,

    Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige kaartjes Marley, inderdaad heel anders dan we van je gewend zijn.
    En de stempelkit is super,wauw!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een superleuke kit....
    En je vlinderkaarten zijn heel mooi geworden..wel anders maar dat mag toch?
    Liefs,
    Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh fabulous Marley, lovely makes and I love the winter kit - so cute. Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Your cards are very pretty Marley and do have fun with the new stamps, alot to get threw. Did you recieve my parcel, i sent it over a week ago, had it weighed at the post office so should have got to you Ok
    Clairexx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Iets anders uitproberen is ook wel leuk toch?
    ik vind de kaartjes in iedergeval leuk geworden!
    en wat een leuke stempeltjes zeg..heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Helaas Marley, dit is echt niet mijn ding... zie liever die andere kaartjes van je...

    BeantwoordenVerwijderen
  25. ik vind ze wel mooi,maar je andere kaartjes vind ik eigenlijk toch iets mooier, maar dat geeft niks, eens heel wat anders proberen, die stempels zijn geweldiggggggggg ,ben benieuwd naar je kaartjes ermee xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Inderdaad niet helemaal jouw stijl, maar ze zijn mooi geworden. Moet ook een keer kunnen toch.
    Fijn weekend Paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. mooie kaartjes heb je gemaakt deze week en super mooie foto's van de schildpadden,mooie beestjes zijn het
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Whaaa! Ik vind ze gaaf! Je inspireert me hier wel mee moet ik zeggen hoor! Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi!!

    nee ik dacht niet meteen dat het jouw kaartjes waren maar ik vind ze wel erg mooi!!

    groetjes mildred

    BeantwoordenVerwijderen
  30. gorgeous cards Marley I love the butterfly and the embossing hugs Jill xx

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoy Marley,
    OOOOOh, wat ben ik weer laat aan met reageren...
    Ik vind je kaartjes prachtig. Ik heb al ééntje gezien bij Wendy! Ik vind het heel lief van jou dat opkikkertje voor haar. Die vlinders zijn schitterend!
    Je nieuwe stempels zijn ook bjoety's! I love it!
    xxx
    C.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hey Marley,

    echt super lief van je,even een opkikkertje..
    HHEEL ERG BEDANKT!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Those cards are simple, yet every elegant. Great job :)chel

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Jeetje,dat is echt een heel ander soort werk inderdaad!!
    Wel leuk,maar ik vind het eigenlijk niks voor zo'n jonge dame als jij.....van mij mag je doorgaan zoals je altijd al deed en dit soort kaarten aan oude dames overlaten misschien? (ikke niet hoor!!!!!!)
    Ik hoop niet dat je het erg vind dat ik dat zeg.....je andere kaarten vind ik gewoon echt prachtig,kunstwerkjes op zich!

    Groetjes van Stempelientje

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Eens weer wat anders maar wel erg leuk die vlinder kaarten.

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een geweldige kaartjes. Erg leuk gedaan hoor! En die stempels zijn inderdaad wel heel erg gaaf.
    GroetjesManon

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Beautiful cards with butterflies!
    Hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ik vind je kaarten met de vlinders erg mooi.
    Het is ook leuk om de vlinders in verschillende kleuren te stansen en ze dan op elkaar plakken.
    Klein beetje lijm op het lijfje van de vlinder en de vleugeltjes een beetje buigen.
    Suc6 verder met kaartjes maken.
    gr Helma

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks so much for leaving a comment! I appreciate it a lot.. Hugs Marley