
Hoi allemaal,
Deze Blog-Hop bestaat uit meerdere delen, om te beginnen bij de Blog-Hop van Karen’s Doodles Nederland. Begin op ons Uitdagingen blog en volg van daar de aanwijzingen langs de deelnemende DT-ers en laat bij elk een reactie achter, als laatste op het Uitdagingenblog! Ieder DT-lid zal uit deze reacties een winnaar trekken die de stempel krijgt die dit DT-lid heeft gebruikt voor deze Blog-Hop. In mijn geval dus Baby Chick!
Daarnaast is er een GROTE PRIJS en dat zijn 4 digitale stempels naar keuze voor de winnaar. Om hiervoor in aanmerking te komen moeten de deelnemers bij elk DT-lid een Paasei verzamelen met daarin een nummer. Deze nummers tellen ze bij elkaar op en dit getal moet doorgemaild worden aan creatiefonline@upcmail.nl Uit de goede inzendingen wordt de winnaar getrokken.
Ook vanuit de Uitdagingenblogs van Groot Brittanië , Scandinavië en de Verenigde Staten kun je een rondje Blog-Hoppen en ook daar is bij ieder DT-lid de stempel te winnen die zij gebruiken in deze Hop. Om daar kans op te maken moet je ook hier een reactie achterlaten.
Ook hier wordt er per Uitdagingenblog 1 grote prijswinnaar getrokken, die 4 digitale stempels naar keuze mag uitzoeken. Weer door middel van het verzamelen van de Paaseieren met nummer. Ook deze nummers moeten opgeteld worden en gemaild aan de teamleider(s) van het betreffende blog.
En dan hebben we nog de SUPER GROTE PRIJS die bestaat uit 4 digitale stempels naar keuzen PLUS een tekening van Karen, voorzien van haar handtekening. Deze prijs kan gewonnen worden door een deelnemer die ALLE Paaseieren bij ALLE DT-leden van ALLE Blogs bij elkaar optelt en de juiste uitkomst doormailt aan: karensdoodleseasterbloghop@gmail.com
-------------------------------------------------------------------
Goed, ben je hier gekomen via Mariska dan ben je op het goede spoor, zo niet ga dan terug naar Karen Doodles NL challenge blog.. Ik zal uit al jullie reacties 1 winnaar kiezen.. dit is mijn ei

Laat een commentaar achter en je maakt kans op deze lieve 'baby chick' stempel!!
Heel veel plezier met de bloghop, de volgende stop zal zijn bij Nicolet
------------------------------------------------------------
Hi Lady's
This card I made for the bloghop from Karen Doodles, please visit your own challenge blog for instructions.. if you came here from Mariska you are on the right way, if you didnt then please go back to our challenge blog to follow the DT-ers on Karen Doodles NL challenge blog You can see my egg above this text.. leave a comment and you can win this lovely image; Baby chick! The next stop will be Nicolet
Hugssss Marley


mooie kaart heb je gemaakt, leuke kleuren.
BeantwoordenVerwijderenDe blog hop is ook super leuk, ga proberen mee te doen ! GR Joyce
Hoi Marley, wat een vrolijke en toch warme kaart.
BeantwoordenVerwijderenSuper die blog hop, wil graag een gokje wagen. Doei ik hop nu verder,
Groetjes Anneke
nou daar gaan we dan met de blog hop leuk hoor ! Je kaart heb ik vanochtend al bewonderd ! Super.
BeantwoordenVerwijderenGR Joyce
super leuke kaart marley
BeantwoordenVerwijderende bloghop is ok echt super ga eens kijken om mee te doen hihi
liefs chantal
Hoi Marley,
BeantwoordenVerwijderenwat een schattig kaartje!
En wat een leuke bloghop :D
Groetjes Anneke
Wat een super leuk kaartje Marley, heel mooi!
BeantwoordenVerwijderenHet stempeltje is zo grappig.
Groetjes van Jacqueline
Hop hop mijn volgende sprong.
BeantwoordenVerwijderenWat een schattig kuikentje, erg mooie kaart.
Hoperdehop ik spring van blog naar blog!Wat is dat plezant!Liefs,Celia.
BeantwoordenVerwijderenhoi Marley,
BeantwoordenVerwijderenook hier weer een prachtige paaskaart met een eitje
ik hop weer verder naar de volgende hoor
groetjes andrea
oh wat een prachtig kaartje!!
BeantwoordenVerwijderenhoi
BeantwoordenVerwijderenwat een mooi kaartej heb je weer gemaakt.
leuk he die bloghoppers.
heb je eitje ook alweer dus hop weer verder.
grtjss
gorgeous card :0)
BeantwoordenVerwijderenHoi Marley.
BeantwoordenVerwijderenWat een schatje. Bedankt voor je paaseitje. Groetjes Majo
Love your chic card....Love all the bling too!!
BeantwoordenVerwijderenHugs and Hopps~
Ramona
Marley, ik vind je kaart echt erg mooi, wat een eenvoud maar daardoor nog mooier. Ik ga dat ook eens proberen, geweldige kaart.
BeantwoordenVerwijderenIk heb mijn ei en hop weer verder,veel succes en ik kom zeker terug.
Groetjes Manuela
Wauw wat leuk!!! Ik heb mn 7e cijfer binnen.
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Renske
Wat een superleuk kaartje! je gaat vanzelf glimlachen als je naar deze vrolijke kleine kijkt ;)
BeantwoordenVerwijderengroetjes, Anita
nou het schiet al op hoor ,hoef niet alles meer.
BeantwoordenVerwijderenmaar wat een enige paaskaart heb je gemaakt,en lieve zachte kleuren heb je gebruikt.
fijne paasdagen.
gr Marian
Hoi Marley, je kaart is liiief!!
BeantwoordenVerwijderenIk ga nu op zoek naar de laatste eieren!
Groetjes, Henny
Hop Hop Hop, ik zit volledig in de HOP.eieren zoeken hier en daar en zo zoek ik alle nummers bij elkaar. Tel ze op en zo voort Tot ik weet wat het totaal wordt..LOL Hop Hop.wat spannend..
BeantwoordenVerwijderenHuggzzz Colinda
Hoi Marley
BeantwoordenVerwijderenDit is echt leuk zo'n blog hop en je ziet meteen weer eens wat andere blogs, alhoewel ik jouwe vaker wel bezoek. Wat een superleuke kaart heb je gemaakt.
gr Linda
Wat een schatje zeg!
BeantwoordenVerwijderen*Kus Patries*
Love this card and stamp.
BeantwoordenVerwijdereni love what you did with this cute stamp
BeantwoordenVerwijderenxxx
Baby Chick zei tik,tik,tik
BeantwoordenVerwijderenLaat mij eruit, Want ik ben zo'n kleine guit!
Op zoek naar een mooi paasei krijg je een dikke kus van mij.
Vrolijk pasen Jolanda.
Wat een lieverd! Mooie kaart ook!
BeantwoordenVerwijderenVrolijk Pasen alvast!
Liefs, Cheryl
Very Cute
BeantwoordenVerwijderengreat job super cute
BeantwoordenVerwijderenSuper Tweet Marley! Love the cute image and the pretty yellows! A beautiful and fun card! :)
BeantwoordenVerwijderensuper kaart heb je gemaakt
BeantwoordenVerwijderengr anja
Zo'n mooi paasei willen we allemaal wel.
BeantwoordenVerwijderenWat een schatje.
Vrolijk pasen.
groetjes Greet
Wat een prachtig kaartje Marley!
BeantwoordenVerwijderengeweldig kaartje Marley
BeantwoordenVerwijderenLeuke, vrolijke kleurtjes heb je ook gebruikt
Well, firstly I must say congratulation to the start of all the Karen’s Doodles Challenge Blog. Secondly I wish you well with your first Blog Hop for each Challenge Blog. You are so lucky to have such wonderful designs to work with. I would love to be in with a chance of winning anything as I make my cards to sell solely to raise funds for different charities and anything I win via challenges or blog hops go to this good cause. Best wishes, Kym xxx
BeantwoordenVerwijderenIk vind hem super mooi Marley!
BeantwoordenVerwijderenLiefs Ida
Wat is je kaartje weer super Marley!!!
BeantwoordenVerwijderenLiefs Jenine xX
Hey Marley,
BeantwoordenVerwijderenwat een super mooie kaart zeg!!!
Wauw!!!
Liefs,
Krista
Je kaartje is prachtig Marley! Leuk dat vrolijke gele papier!!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Nicolet
Hoi Marley, je hebt een beeldige kaart gemaakt hoor. Groeten marion
BeantwoordenVerwijderenLovely, Lovely, lovely card! yellow is my favorite color.
BeantwoordenVerwijderenPrachtige kaart Marley en wat een schattige stempel! Groetjes Ellen
BeantwoordenVerwijderenwat een lekker vrolijke kaart. dat kan je wel gebruiken met dit weer. ik ga weer verder hoppen
BeantwoordenVerwijderenGorgeous card, with lovely spring colours! Thanks for sharing. Brilliant blog hop!
BeantwoordenVerwijderenwat een lieverd heb je er van gemaakt Marly!
BeantwoordenVerwijderenMooie kleuren ook.
Leuke bloghop trouwens ;-)
Groetjes,
JOlanda
Love the coloring, cute card!
BeantwoordenVerwijderenThis is a gorgeous card Marley. Very sweet and I love the image
BeantwoordenVerwijderenClairex
Beautiful card and such a cute image. This is one that I still need to get. Thanks for the chance to win it!
BeantwoordenVerwijderenMary
I love this card, great job.
BeantwoordenVerwijderenSo cheery. Love the yellows
BeantwoordenVerwijderenHi Marley, this is so cute. The image looks so 3D, beautiful coloring! ~Chelsea
BeantwoordenVerwijderenHappy upcoming birthday. Beautiful colors you used in the paper. Gorgeous card.
BeantwoordenVerwijderenI really love your flowers with the glitter. I will try this technique soon. Very cute.
BeantwoordenVerwijderenWow...I love this....yellow is my favorite color too....great job.....my GD is name Marley too....thank you for sharing this with us....
BeantwoordenVerwijderenSupercute card, love your glittered creation! Hugs ;)
BeantwoordenVerwijderenFab card and coloring.The image is super cute
BeantwoordenVerwijderenI love your card. great coloring and very cute.
BeantwoordenVerwijderenHugs Diana
Mooi kaartje, lekker fris dat geel en gave layout ook.
BeantwoordenVerwijderenIk doe natuurlijk niet mee voor de prijs maar ben gewoon gezellig aan het meehoppen ;)
Groetjes, Renata
Hoi Marley,
BeantwoordenVerwijderenTjong ik moest me eerst naar beneden worstelen met al die reacties :) lol :D whaha. Gaaf hoor!
En wat heb jij een geweldige paashop gemaakt zeg :) wat een schat van een kaart!!!!!!!
Hugs
Syl
Hop hop hier ben ik dan.Mijn eerste bloghop,meteen genieten van je kaartjes .Tussen de bedrijven van de kaartenwedstrijd van alle landen hop ik door jullie heen lol.
BeantwoordenVerwijderengroetjes Mia
Hoi Marly
BeantwoordenVerwijderenSupercreatief ben je,ook de wedstrijd voor alle blogs is echt een uitdaging. twee zijn inmiddels klaar en nu hop ik even de eitjes zoeken,kijken naar jullie mooie kaarten en straks weer aan de slag voor land nr.3
gr. MIa
Dit is de eerste keer dat ik mee doe aan een bloghop, wel heel erg leuk.
BeantwoordenVerwijderenMooie kaart ook, je hebt hem weer schitterend ingekleur!!
Groeten Detje
Wat een geweldige kaart!!!! Echt helemaal fantastisch. En die stempel is ook wel erg gaaf.
BeantwoordenVerwijderenGroetjes,
Diane
Wat leuk, zo'n 1e bloghop.......je hebt een prachtige paasaart met baby chick gemaakt.....
BeantwoordenVerwijderenGroetjes, Margreet
Hopper de hop! Wat een lief kaartje heb je gemaakt Marley. Frisse kleurtjes en dat kuikentje...zo schattig! Ei zit in mijn mandje en ik hop verder! Groetjes, Yvonne
BeantwoordenVerwijderenEen fantastische kaart Marley, mooie Karen's Doodles en leuke bloghop, bijna het einde voor mij, heb de andere (UK, US en Sc) al gedaan.
BeantwoordenVerwijderenJo.
Very nice card. I love the color. So bright.
BeantwoordenVerwijderenWat een schat van een kaartje Marley!!
BeantwoordenVerwijderenMoest natuurlijk ook ff bloghoppen!
Groetjes van Christa
Marley,
BeantwoordenVerwijderenI love the highlights of glitter and using the gingham with the scallop. How very creative! This is just wonderful.
All good wishes,
Nancy in Iowa
Hi marley
BeantwoordenVerwijderenIk doe niet mee zoals je weet :)
Maar wilde toch overal even langs gaan .
Je kaart is een scheetje geworden ohhh totaal vlieft op het kuikentje ;)
groetjes coby
Wat een schatje!
BeantwoordenVerwijderenIk vind de kleuren die je gebruikt hebt geweldig!
This is my favourite card on the hop so far, I have bought this image but wished I could colour it as well as you have. I love the colours you have used. Fantastic card.Hugs Julie
BeantwoordenVerwijderen