
Hoi allemaal,
Het is tijd voor challenge #98 bij A Spoon Full Of Sugar en deze week is het de bedoeling dat je een jongenskaart maakt.
Ik heb hiervoor Edwin gebruikt en Magnolia's raising to the ceiling collectie.
Achter hem heb ik een harte paper doily geplakt bewerkt met Distress inkt.
Het papier is van Basic Grey en heb ik wat oud gemaakt en een wat gerafelde look gegeven om het toch iets meer jongensachtig te laten lijken. De knoopjes zijn ook van Basic Grey. Nog wat bloemetjes van Wild Orchid Crafts en plakpareltjes!
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden, vind het altijd moeilijk om jongenskaarten te maken, maar dat zullen jullie ook wel zien haha!
Liefs, Marley
------------------------------------------------------------
Hi lady's
Time for challenge #98 at A Spoon Full Of Sugar and this weeks challenge is to make a boy card!!
I used Edwin from Magnolia's raising to the ceiling collection. I coloured him with the copic markers. Behind him is a heart paper doily, I distressed it with Distress inkt!
The design papers are from Basic Grey wich I made look old to give it more a boy effect. The buttons are also from Basic grey. Some flowers from Wild Orchid Crafts and pearls! Hope you like my boy card I always find it hard to make! But you see that haha..
Xx Marley


nou marley! dit is echt een plaatje! ik vind hem heel erg mooi geworden. en ontzettend mooi gekleurd! een heel mooi geheel!
BeantwoordenVerwijderenje hebt er een helemaal super leuke jongenskaart van gemaakt,
BeantwoordenVerwijderenecht niets van te zien dat je er moeite mee hebt gehad,
groetjes sandra
p.s morgen of overmorgen kun je post van me verwachten,
Hoi,
BeantwoordenVerwijderenJe kaart is mooi geworden hoor!
Groetjes,
Diane
super is je kaart!! wat een heerlijke jongenskaart heb je ervan gemaakt! vind het helemaal geweldig!!
BeantwoordenVerwijderenwat een lieverd die dromerige Edwin op die prachtige kaart
BeantwoordenVerwijderenwat een superleuke jongenskaart heel erg mooi!
BeantwoordenVerwijderengroetjes Ilonka
Wauw hij is prachtig geworden
BeantwoordenVerwijderengr Linda
Ik vind het een super jongenskaart Marley!!
BeantwoordenVerwijderenMooi ingekleurd!
groetjes
Neline
wouw wat een super leuke en stoere jongenskaart marley
BeantwoordenVerwijderenecht super
liefs chantal
Gaaf kaartje Marley!! Balen van de inkt ik weet het helaas niet....
BeantwoordenVerwijderenFijne dag vandaag,
-xxx- Martine
Wow gaaf zeg...!
BeantwoordenVerwijderen*Kus Patries*
Hoy Marley,
BeantwoordenVerwijderenWat een prachtige kaarten heb je de laatste weken al weer gemaakt! Ze zijn schitterend!
Er staat iets voor jou op mijn blog :-))
Fijne dag!
xxx
C.
Prachtig Marley!
BeantwoordenVerwijderenWist je dat ik vorige week iets voor je op mijn blog had?
Liefs Ida
leuke jongens kaart heel mooi hoor
BeantwoordenVerwijderengroetjes frieda
wat een stoere jongenskaart,vind de details erg mooi.
BeantwoordenVerwijderensuper ingekleurd weer.
grtjss
o wat een schatje die Edwin mooi hart en super ingekleurd !!
BeantwoordenVerwijderengroetjes Cora
Good morning Marley, wowyou've been busy since my last visit with lots of gorgeous cards. I am loving the latest Edwin card, he looks adorable, and you've got so many lovely details on this card! hopeyou had a good Easter, hugs Linda x
BeantwoordenVerwijderenHeel mooi!
BeantwoordenVerwijderengroetjes, Anita
Prachtig zeg! Ik hou heel erg van de distressed look!
BeantwoordenVerwijderenMag ik vragen waar je het hartkleedje gekocht hebt?
Liefs, Loes
hoi Mooi kaartje weer en heel mooi ingekleurd...
BeantwoordenVerwijderengr,Lean.
een echte jongenskaart geworden :)
BeantwoordenVerwijderenen wat ga je snel met je berichten hahaha
Kan je niet bijbenen bijna ;)
groetjes coby
How sweet is this card. Your cards are so beautiful and full of details. Love it! ~Chelsea
BeantwoordenVerwijderenI love your work and this is no exception. Wel gedaan.
BeantwoordenVerwijderenWat een schitterend kaartje weer Marley...mijn complimenten hoor!!
BeantwoordenVerwijderenIk vind hem heel leuk en ook een beetje romantisch.
BeantwoordenVerwijderengorgeous card Marley I love the cute image and the heart so beautiful hugs Jill x
BeantwoordenVerwijderenWow! Your card is so stunning Marley!! How sweet Edwin is!!
BeantwoordenVerwijderenThanks so much for joining in with my candy and good luck!!
xx
Zeker geslaagd hoor,supermooi,heb zelf nog nooit een jongenskaart gemaakt..
BeantwoordenVerwijderenGr Gea
Hey Marley, wat een leuke kaart weer! Super!!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes,
Francis
Wauw Marley, wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt! Echt super leuk en weer zo mooi ingekleurd, mijn complimenten! Groetjes Marianne
BeantwoordenVerwijderenHet is je goed gelukt om een jongenskaart te maken, hij is prachtig!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes van Jacqueline
Wat een leuke jongenskaart.
BeantwoordenVerwijderenxxx Anne-Marije
Wat een schattig jongenskaartje heb je gemaakt Marley!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Nicolet
wat een leuke jongens kaart ik vind hem super gelukt hoor
BeantwoordenVerwijderengroetjes Gusta
Hey sweetie, gorge card, love this little Edwin so cute :o). Fab detail too!
BeantwoordenVerwijderenIn answer to your question about Distress Inks, I don't actually use them to colour with, I use Prisma Color Pencils. But I do have the DI's and I would use tattered rose for the skin.
Hope that helps, sweetie!
Hugs Tab xxx
This card is gorgeous Marley Edwin looks so cute,Hugs Debbie x
BeantwoordenVerwijderen