
Hoi allemaal,
Dit kaartje is gemaakt met een stempel van Whiff of Joy ingekleurd met de copic markers..
Het prachtige papier is van Prima Marketing ik vind het zo mooi!! Ik heb de kaart vrij rustig gehouden, juist omdat ik dit naar voren wou laten komen zoals de teksten op het papier; Love en Faith..
De border heb ik geponst met een Martha Stewart pons
Ook heb ik er een bloem van Prima Marketing bij gedaan met blaadjes eronder..
Nog wat Pareltjes in de vorm van een swirl opgeplakt!
Ook is het tijd om de winnaar van de bloghop bekend te maken.. bij mij is het geworden; CraftyC; claire gefeliciteerd met de lieve baby chick afbeelding!!
Ben benieuwd wat jullie van mijn kaart vinden.
Liefs, Marley
--------------------------------------------------------------------
Hi Lady's
This time a card with a gorgeous image from Whiff of Joy coloured with the copic markers.
The beautifull design papers are from Prima Marketing, just like the flower!
The border punch is from Martha Stewart.. also used some pearls to make a swirl..
Its time to announce the winner of Karen Doodles blog hop; the winner of my baby chick image is CraftyC; congrats claire! Please contact me..
Hope you like my card!! big hugs xxxMarley


ohhh wat een lieffie prachtig kaartje is dit
BeantwoordenVerwijderenschitterend kaartje marley
BeantwoordenVerwijderenheel erg leuk gedaan
liefs chantal
heel mooi Marley, ik hou meer van dit soort rustige kaartjes, soms zit er gewoon teveel op, dan zie je door de bomen het bos niet meer, dit is mooi, ben volger van je blog geworden, ben nog maar pas begonnen..
BeantwoordenVerwijderenik vind dit kaartje ook heel mooi.
BeantwoordenVerwijderenidd prachtig papier.
mooi ingekleurd weer,lief stempeltje.
gefeliciteerd claire met je stempel.
grtjss
Prachtig gedaan Marley!!
BeantwoordenVerwijderengroetjes
Neline
Ik vind het een prachtige kaart. Mooie kleuren en een prachtige afbeelding.
BeantwoordenVerwijderenGroetjes,
Bianca
echt een prachtige kaart!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Sabrina
Hij is zeker mooi geworden, Marley! Het kaartje heeft ook wel een beetje een vintage-look zo! Leuk gedaan!
BeantwoordenVerwijderenHeel erg mooi Marley!
BeantwoordenVerwijderenSuper mooi Marley!
BeantwoordenVerwijderenHet is je ook gelukt om het naar voren te krijgen !!
Liefs Ida
A beautiful card Marley, love the soft colours and layout. The image is coloured in beautifully. Hugs Sharon
BeantwoordenVerwijderenHij is prachtig Marley! Bedankt dat je hem voor ons gemaakt hebt! We zijn er trots op.
BeantwoordenVerwijderenJe hebt trouwens weer geweldige kaarten gemaakt de laatste tijd, ze worden keer op keer (nog) mooier. Complimenten!
Fijne paasdagen!
Groetjes,
Francis
De kaart is prachtig Marley! Heel mooi wat je met het tekstpapier hebt gedaan!
BeantwoordenVerwijderenLiefs, Loes
Hoi Hoi
BeantwoordenVerwijderenWat een prachtig akartje weer. En dat papier!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Echt kwijlen hoor.
Nog een fijn paasweekend
groetjes Monique
Schitterende kaart en héél mooi ingekleurd!
BeantwoordenVerwijderengroetjes, Anita
prachtige kaart. Mooi papier.
BeantwoordenVerwijderenliefs Chantal
Een heel mooi kaartje!
BeantwoordenVerwijderenfijne paasdagen nog
Groetjes Judith
Hallo Marley,
BeantwoordenVerwijderenPrachtige kaart!
Nog prettige paasdagen en groetjes,
Bea
Wat een mooi en schattig kaartje Marley. Het stempeltje is zo mooi ingekleurd, super!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes van Jacqueline
Wat een hele mooie kaart weer Marley...een echte schoonheid!!
BeantwoordenVerwijderenWat mooi! Ik hou van de kleuren die je gebruikt hebt!
BeantwoordenVerwijderenKnuffels,
Karen.
Zeker superpapier Marley en je hebt er een prachtig kaartje van gemaakt!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes van Christa
Wat een liefje marley, en wat je zegt prachtig papier.
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Suze
geweldig kaartje heb je gemaakt en het papier is helemaal geweldig,
BeantwoordenVerwijderenJe kaartje gaat als het goed is dinsdag op de bus,
groetjes sandra
Hoi Marley, wat een schitterende kaart zeg, fantastisch ingekleurd.... Groetjes Conny
BeantwoordenVerwijderenprachtig Marley wat heb je haar schitterend gekleurd zo leren wij er ook van he ik vind het erg mooi gedaan de kaart is prachtig !!!!
BeantwoordenVerwijderengroetjes cora
Hoi Een heel mooi kaartje heb je weer gemaakt Marley.
BeantwoordenVerwijderenGezellige dag en groetjes Jannie.
Fabulous, adorable card Marley, sweet image and colours.
BeantwoordenVerwijderenluv
Debby
Wat een prachtige kaart. Het papier is ook schitterend.
BeantwoordenVerwijderenGroeten,
Amarins
geweldig Marley!!
BeantwoordenVerwijderenSchitterend papier ook, kheb het ook liggen, maar nog niet gebruikt
This is beautiful Marley!! I just love how you colored her!! Beautiful choice of paper and design!!
BeantwoordenVerwijderenhugs,
Chris
Hello Marley, Sorry for the delay getting back to you. I'm not around much at the moment as I have family staying for easter. I was thrilled to hear I had won this the gorgeous stamp, thanks for letting me know. Enjoy the rest of your week and hope to be back to blogging more regular next week. Take care and Thanks
BeantwoordenVerwijderenClairexx