Pagina's

vrijdag 28 mei 2010

Gracie Roses



Hoi allemaal,

Dit kaartje is gemaakt met een Whimsy Digi-stempel genaamd Gracie Roses
Ze is ingekleurd met de Copic Markers. Het papier is van Basic Grey en Kaisercraft.. Wat bloemetjes geponst, roosjes en pareltjes..

Nu iets anders, sommige van jullie weten het al, sommige nog niet!
Ik heb meegedaan met een Whiff of Joy GDT-call en ik ben het geworden samen met nog 3andere geweldige dames!! Heb er ontzettend veel zin in!!

Liefs Marley

------------------------------------------------------------------------

Hello ladies,

This card is made with a Whimsy digi-stamp called Gracie Roses She is colored with the copic markers.
The design papers are from Basic Grey and Kaisercraft.
Some punched butterfly's, roses, pearls and glitters!! Hope you like it..

Some other GREAT news..As you may know; I was playing with Whiff of Joy's GDT-call.. and I made it!! Together with 3 other awesome girls.. I'm really excited!!

Hugs xxx Marley

45 opmerkingen:

  1. Hoi Marley,

    Ja, ik zag je naam al bij Whiff of Joy, super zeg!! Zij hebben echt geweldig materiaal, ben helemaal weg van hun stempels. Dus heel veel plezier gewenst met ontwerpen daarvoor! Gefeliciteerd!! Jouw kaart was ook erg leuk! Ik zag ook bij PinkCat je vorige kaart staan, met dat vogeltjes, leuk zeg!! Je wordt beroemd!
    Deze kaart vind ik ook weer erg mooi, leuk dat blauw met rood, zou je niet snel aan denken, maar doet het erg goed!
    Fijne vrijdag!
    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een ontzettend mooi kaartje en heel mooi afdrukje, van harte gefeliciteerd met je dt schap
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marley,
    Van harte gefeliciteerd! Kon ook bijna niet anders, want je maakt echt prachtige dingen!
    Groetjes Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart weer Marley!
    enne....gefeliciteerd met je nieuwe job;)

    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van Harte Gefeliciteerd en wat een prachtige kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Marley... Ten eerste van harte gefeliciteerd met je nieuwe Job, enne wat een schitterende creatie heb je er weer van gemaakt... Groetjes Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje weer,van harte gefeliciteerd met je DT schap.

    Grtjss Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Just beautiful Marley! Love Gracie in blue! Gorgeous coloring and fab details! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd Marley, met je DT-schap! Geen wonder dat je bent uitgekozen als je alleen al naar deze schitterende kaart kijkt. Zo mooi ingekleurd en een prachtige combi van kleuren!
    groetjes en geniet er van, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey Marley
    Wat een prachtig kaartje en van harte gefeliciteerd met je DT Scap. Leuk hoor, kijk uit naar je creaties.
    Een heel fijn weekend
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super mooie kaart heel mooi strempeltje en mooi van kleur gefeliciteerd met je DT job
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig kaartje heb je weer gemaakt Marley!!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ohhh wowww Marley,wat een prachtige kaart,zo mooi die digi stempel,prachtig ingekleurd en mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oo het is weer een schatje Marley en wat een mooie kleuren allemaal.

    Fijn weekend Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ohhh wat een lieverd is dit, schitterende kaart heb je ermee gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Marley,

    Het is geweldig dit kaartje.
    en van harte gefeliciteerd ik gun het je!

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd marley met je dt plekje.
    En wat betreft je kaart heel mooi..!!

    groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Congratulations on the DT over at WOJ. Lovely card and pretty colours.
    Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hi Marley! WOW! You have the most amazing work on your blog, we love your style! Your papers and sweet images are just BEAUTIFUL,
    Love and hugs
    Emma and Susan
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hai Marley, je kaartje ziet er weer super uit! Prachtig ingekleurd weer, echt geweldig!! Van harte gefeliciteerd met je DT schap, je verdient het dubbel en dwars! Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Marley, this is just SO pretty! Love the colors and coloring you did on her!!
    Hugs
    Jodi =)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ела при мен за да си вземеш наградка!Целувам те!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gefeliciteerd met je DT plaats! Je hebt weer een erg mooie kaart gemaakt. Schitterend gekleurd!
    Goed weekend, Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  24. This is gorgeous i love the super cute image and the colours are fab, hugs Pops x

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hi Marley, this is such a sweet card!
    Hugs Lynsey x

    BeantwoordenVerwijderen
  26. This is so sweet! I love your distressing!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. This card is gorgeous, lovely image, wonderful colors :)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. schitterend kaartje weer marley
    echt super
    en gefeliciteerd met je nieuwe job;)
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hey Marley,

    gefeliciteerd met je DT schap! Heb je echt verdiend :) Dank je wel voor je lieve reactie op mijn blog. Hele mooie kaart ook weer :)

    Liefs, Cheryl

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Oh Marley wat leuk gefeliciteerd hoor. Geen wonder dat ze je uitgekozen hebben. Dit is een hele mooie kaart. Gr Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een prachtig kaartje met een heel lief meisje op.
    Grtjes
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  32. wat een super kaartje weer ook het plaatje is echt geweldig, lijkt zelfs een beetje op mijn dochter toen ze kleintjes was.
    Groetjes Katty

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Stunning colours, wow! Gorgeous colouring skills and beautiful distressing!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wow just stunning! I love her shoes! Gorgeous! Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hoi Marley
    Bedankt voor je berichtje.
    Leuke creaties maak je, ben je gaan volgen.

    Groetjes Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een cutie je kaartje. PRACHTIG gewoon.

    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hi Marley, the distress is so wonderful on your card. Lovely image and love the way you've colored her. Have a great weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. OOh, die is zoo leuk he :)
    En jij hebt haar weer prachtig ingekleurd!
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Absolutely STUNNING and your distressing is fabulous!!! A beautiful card!!
    Hugs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  40. aww.. this cute little girly is so adorable and you colored her perfectly - as always! And the card is so gorgeous! Everything's just perfect!
    {hugs} Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Absolutel stunning Marley, so beautifully coloured :) Donna x

    BeantwoordenVerwijderen
  42. oh wat heb je toch weer mooie kaartjes gemaakt de laatste tijd. Ik ben bezig met mijn rondje blogs en heb net al het moois bewonderd...Super!
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks so much for leaving a comment! I appreciate it a lot.. Hugs Marley