
Hoi allemaal,
Dit kaartje is gemaakt met een Whimsy Digi-stempel genaamd Gracie Roses
Ze is ingekleurd met de Copic Markers. Het papier is van Basic Grey en Kaisercraft.. Wat bloemetjes geponst, roosjes en pareltjes..
Nu iets anders, sommige van jullie weten het al, sommige nog niet!
Ik heb meegedaan met een Whiff of Joy GDT-call en ik ben het geworden samen met nog 3andere geweldige dames!! Heb er ontzettend veel zin in!!
Liefs Marley
------------------------------------------------------------------------
Hello ladies,
This card is made with a Whimsy digi-stamp called Gracie Roses She is colored with the copic markers.
The design papers are from Basic Grey and Kaisercraft.
Some punched butterfly's, roses, pearls and glitters!! Hope you like it..
Some other GREAT news..As you may know; I was playing with Whiff of Joy's GDT-call.. and I made it!! Together with 3 other awesome girls.. I'm really excited!!
Hugs xxx Marley


Hoi Marley,
BeantwoordenVerwijderenJa, ik zag je naam al bij Whiff of Joy, super zeg!! Zij hebben echt geweldig materiaal, ben helemaal weg van hun stempels. Dus heel veel plezier gewenst met ontwerpen daarvoor! Gefeliciteerd!! Jouw kaart was ook erg leuk! Ik zag ook bij PinkCat je vorige kaart staan, met dat vogeltjes, leuk zeg!! Je wordt beroemd!
Deze kaart vind ik ook weer erg mooi, leuk dat blauw met rood, zou je niet snel aan denken, maar doet het erg goed!
Fijne vrijdag!
Groetjes,
Wendy
wat een ontzettend mooi kaartje en heel mooi afdrukje, van harte gefeliciteerd met je dt schap
BeantwoordenVerwijderengroetjes sandra
Hoi Marley,
BeantwoordenVerwijderenVan harte gefeliciteerd! Kon ook bijna niet anders, want je maakt echt prachtige dingen!
Groetjes Alie
Prachtige kaart weer Marley!
BeantwoordenVerwijderenenne....gefeliciteerd met je nieuwe job;)
groetjes
Neline
Van Harte Gefeliciteerd en wat een prachtige kaart
BeantwoordenVerwijderenHoi Marley... Ten eerste van harte gefeliciteerd met je nieuwe Job, enne wat een schitterende creatie heb je er weer van gemaakt... Groetjes Conny
BeantwoordenVerwijderenPrachtig kaartje weer,van harte gefeliciteerd met je DT schap.
BeantwoordenVerwijderenGrtjss Marjon
Prachtige kaart!
BeantwoordenVerwijderenSaskia :)
Wat mooi Marley!!
BeantwoordenVerwijderenJust beautiful Marley! Love Gracie in blue! Gorgeous coloring and fab details! :)
BeantwoordenVerwijderenGefeliciteerd Marley, met je DT-schap! Geen wonder dat je bent uitgekozen als je alleen al naar deze schitterende kaart kijkt. Zo mooi ingekleurd en een prachtige combi van kleuren!
BeantwoordenVerwijderengroetjes en geniet er van, Anita
Hey Marley
BeantwoordenVerwijderenWat een prachtig kaartje en van harte gefeliciteerd met je DT Scap. Leuk hoor, kijk uit naar je creaties.
Een heel fijn weekend
Groetjes Monique
Wat een super mooie kaart heel mooi strempeltje en mooi van kleur gefeliciteerd met je DT job
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Tineke
Prachtig kaartje heb je weer gemaakt Marley!!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Nicolet
Ohhh wowww Marley,wat een prachtige kaart,zo mooi die digi stempel,prachtig ingekleurd en mooi papier.
BeantwoordenVerwijderenLiefs Riet.
Oo het is weer een schatje Marley en wat een mooie kleuren allemaal.
BeantwoordenVerwijderenFijn weekend Jannie.
ohhh wat een lieverd is dit, schitterende kaart heb je ermee gemaakt
BeantwoordenVerwijderenHoi Marley,
BeantwoordenVerwijderenHet is geweldig dit kaartje.
en van harte gefeliciteerd ik gun het je!
Liefs Ida
Gefeliciteerd marley met je dt plekje.
BeantwoordenVerwijderenEn wat betreft je kaart heel mooi..!!
groetjes Suze
Congratulations on the DT over at WOJ. Lovely card and pretty colours.
BeantwoordenVerwijderenMarion
Hi Marley! WOW! You have the most amazing work on your blog, we love your style! Your papers and sweet images are just BEAUTIFUL,
BeantwoordenVerwijderenLove and hugs
Emma and Susan
xxx
Hai Marley, je kaartje ziet er weer super uit! Prachtig ingekleurd weer, echt geweldig!! Van harte gefeliciteerd met je DT schap, je verdient het dubbel en dwars! Groetjes Marianne
BeantwoordenVerwijderenMarley, this is just SO pretty! Love the colors and coloring you did on her!!
BeantwoordenVerwijderenHugs
Jodi =)
Ела при мен за да си вземеш наградка!Целувам те!
BeantwoordenVerwijderenGefeliciteerd met je DT plaats! Je hebt weer een erg mooie kaart gemaakt. Schitterend gekleurd!
BeantwoordenVerwijderenGoed weekend, Miriam
This is gorgeous i love the super cute image and the colours are fab, hugs Pops x
BeantwoordenVerwijderenHi Marley, this is such a sweet card!
BeantwoordenVerwijderenHugs Lynsey x
This is so sweet! I love your distressing!
BeantwoordenVerwijderenThis card is gorgeous, lovely image, wonderful colors :)
BeantwoordenVerwijderenschitterend kaartje weer marley
BeantwoordenVerwijderenecht super
en gefeliciteerd met je nieuwe job;)
liefs chantal
Hey Marley,
BeantwoordenVerwijderengefeliciteerd met je DT schap! Heb je echt verdiend :) Dank je wel voor je lieve reactie op mijn blog. Hele mooie kaart ook weer :)
Liefs, Cheryl
Oh Marley wat leuk gefeliciteerd hoor. Geen wonder dat ze je uitgekozen hebben. Dit is een hele mooie kaart. Gr Marja
BeantwoordenVerwijderenWat een prachtig kaartje met een heel lief meisje op.
BeantwoordenVerwijderenGrtjes
Christa
wat een super kaartje weer ook het plaatje is echt geweldig, lijkt zelfs een beetje op mijn dochter toen ze kleintjes was.
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Katty
Stunning colours, wow! Gorgeous colouring skills and beautiful distressing!
BeantwoordenVerwijderenWow just stunning! I love her shoes! Gorgeous! Kim
BeantwoordenVerwijderenHoi Marley
BeantwoordenVerwijderenBedankt voor je berichtje.
Leuke creaties maak je, ben je gaan volgen.
Groetjes Pauline
Wat een cutie je kaartje. PRACHTIG gewoon.
BeantwoordenVerwijderengroetjes Ilonka
Hi Marley, the distress is so wonderful on your card. Lovely image and love the way you've colored her. Have a great weekend.
BeantwoordenVerwijderenOOh, die is zoo leuk he :)
BeantwoordenVerwijderenEn jij hebt haar weer prachtig ingekleurd!
Groetjes Anneke
Absolutely STUNNING and your distressing is fabulous!!! A beautiful card!!
BeantwoordenVerwijderenHugs xx
wat een lief kaartje Marley
BeantwoordenVerwijderenaww.. this cute little girly is so adorable and you colored her perfectly - as always! And the card is so gorgeous! Everything's just perfect!
BeantwoordenVerwijderen{hugs} Sylvia
Absolutel stunning Marley, so beautifully coloured :) Donna x
BeantwoordenVerwijderenoh wat heb je toch weer mooie kaartjes gemaakt de laatste tijd. Ik ben bezig met mijn rondje blogs en heb net al het moois bewonderd...Super!
BeantwoordenVerwijderenxxx Anne-Marije