
Hoi allemaal,
Hier een kaartje voor A spoon full of sugar we zijn vandaag weer begonnen met de challenges, na een vakantie te hebben gehad!
Deze week is de challenge een sketch.
Ik heb hiervoor een nieuwe Magnolia stempel gebruikt en ingekleurd met de copic markers.
Het papier is van Papermania; Rosegarden.. een border geponst met de Martha Stewart pons.
Wat roosjes vlinders en parels. De tekst is van the greeting farm!
Liefs,
------------------------------------------------------------
Hi ladies,
Here is a card for A spoon full of sugar after a break for the holiday we are back today with a sketch for this week to follow.
I've used one of the new Magnolia stamps and I colored her with the copic markers.
The design papers are from Papermania; Rosegarden.
The borderpunch is from Martha Stewart.
Some roses from WOC and pearls, stickels, butterfly's to finish the card!
Hugs xxxx
Challenge;
Wild Orchid Crafts



Hoi Marley,
BeantwoordenVerwijderenwat zijn die nieuwe magnolia'tjes toch zoo leuk :)
En gefeliciteerd he, met je designer schap bij Stampin Bazaar ;)
Liefs Anneke
wat een mooieeeeeee Marly zo mooi gekleurt ben ook op zoek naar die stempel maar nergens meer te koop
BeantwoordenVerwijderenLiefs Nellie
Hallo Marley,
BeantwoordenVerwijderenZeer knap en wat een leuke stempel
Groetjes, jaimie
Hoi Marley, deze mag er ook weer zijn hoor!
BeantwoordenVerwijderenWat een prachtige kaart zo met dat groen en geel.
BeantwoordenVerwijderenlieve stempel ook,prachtig ingekleurd.
Gefeliciteerd met je DT schap bij The Stamping Bazaar.
Grtjss Marjon
hey Marley!
BeantwoordenVerwijderenThis card is cute and the japenese tilda is pretty!
The yellow is "wow"~!
Hugs, Albert
Oooh wat een prachtig kaartje weer.. ik snap niet hoe je die afdrukjes zo prachtig in kan kleuren! Heel mooi gedaan!!
BeantwoordenVerwijderenwat een super schatje marley!
BeantwoordenVerwijderengroetjes
daisy
Weer een prachtig kaartje!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes
Cordine
Wat een prachtige kaart is dit. Alles past weer zo mooi bij elkaar. En de kleuren zijn schitterend.
BeantwoordenVerwijderenGroetjes,
Bianca
waMarley hij is prachtig!!!!
BeantwoordenVerwijderenmarley: hij is prachtig!
BeantwoordenVerwijderenprachtig weer en een mooie kleur geel heb je gebruikt
BeantwoordenVerwijderengrtjs
wouw schitterend kaartje weer marley
BeantwoordenVerwijderenerg leuk gedaan
liefs chantal
Wat een geweldig mooie kaart, echt super.
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Inky
Simply beautiful colouring and beautifully arranged too!! Juliex
BeantwoordenVerwijderenadorabile... adoro quello che realizzi
BeantwoordenVerwijderenBeautiful Marley! Stunning colouring.
BeantwoordenVerwijderenHugs
Kylie
Hoi Marley, wat een schitterende kaart zeg... ben er helemaal weg van... Groetjes Conny
BeantwoordenVerwijderenGeweldig wat een enorme mooie kaart zeg. Dat papier is ook schitterend bij deze magnolia. Echt super.
BeantwoordenVerwijderenGroetjes,
Diane
Wat een ontzettend lief kaartje weer marley!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Nicolet
Wat een schatje zeg!
BeantwoordenVerwijderen*Kus Patries*
Oh this is so gorgeous Marley.
BeantwoordenVerwijderenluv
Debby
wow marley wat een prachtig mooi kaartje heb je gemaakt xx
BeantwoordenVerwijderendie nieuwe magnoliaatjes toch zo leuk schitterend kaartje heel mooi papier en mooie kleuren
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Tineke
This is just delightful Marley. Gorgeous image coloured beautifully and a lovely sketch.
BeantwoordenVerwijderenMarion
HOi Marley!
BeantwoordenVerwijderenNou ik vind het een geweldig gave kaart om te zien zeg ;) heerlijk het magnoliatje hoe je haar hebt gekleurd en op een kaartje hebt verwerkt :) ik vind het een topper van een kaart!!!!!!!!!!!!
Hugs
Syl
Geweldige kaart weer Marley!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes
Cordine
Awesome card. Great color combo.
BeantwoordenVerwijderenOhhh wowww Marley,wat is deze prachtig,geweldig die stempel,mooi papier en kleuren.
BeantwoordenVerwijderenLiefs Riet.
Oh she is lovely! I don't have this image yet and I have to put this one on my list for sure! Beautiful papers you used - I love it - and your coloring is spectacular! hugs, Angela
BeantwoordenVerwijderen