zondag 15 augustus 2010

Candy time

This post stays on top till september first!



Hoi dames,

Omdat ik de 500 volgers ben gepasseerd en om de opening van mijn nieuwe Magnolia blog te vieren heb ik besloten om een candy weg te geven..
Wat zit er allemaal in? Nou zoals jullie hierboven kunnen zien een beetje te veel om allemaal apart op te noemen, maar o.a vele stempels, bloemen, parels, roosjes, charms, tags, lint en 50 vellen design papier..

Wat moet je er voor doen?
- Wordt volger van mijn nieuwe magnolia blog Klik hier en eventueel van dit blog.
- Zet de candy in je sidebar met een link terug naar mijn blog
- Zet je naam neer bij Mr. Linky

Deze candy loopt tot woensdag 1 september!
Succes allemaal

------------------------------------------------------------------

Hi ladies,

Because I've passed 500 followers and to celebrate my new Magnolia blog I decided its time for candy..
So whats in the candy? As you can see on the picture above its too much to list all the seperate items.. but as you can see there are a lot of stamps, flowers, tags, charms, roses, pearls and 50 design papers..

What do you have to do?
- Become a follower of my Magnolia blog By clicking here and if you like to be a follower on this blog its nice too!
- Put the candy in your sidebar with a link back to me
- Put your name in Mr. Linky

This candy close on september 1st.

Hugs and good luck!!


54 opmerkingen:

  1. Wauw Marley, wat een super leuke candy zeg!

    Ik was al volger van je magnolia blog, en was ook al volger van dit blog, heb je candy al in mijn sidebar staan ;)

    Liefs Ida
    PS heel erg veel plezier met je nieuwe design team!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marley,

    Leuke Candy geef je weg zeg. Heel veel moois.
    Leuke opning ook van je Magnoliablog. Een hele leuke lieve kaart heb je gemaakt. Ik ben gelijk volger van allebei je blogs geworden.
    Ga de Candy zo in mijn sidebar zetten.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Marley, wat gezellig dat je een candy weg geeft. Hij staat al op mijn sitebar, zodat iedereen hem kan zien en bij je kan komen buurten.
    Je Magnolia blog is geweldig.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi Marley,
    ik ben al volger van jou, maar ik wil natuurlijk wel een kansje wagen
    ik zet je in mijn blog hoor
    groejtes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi marley

    Ik volg je ook al heel lang, gefeliciteerd met je 500 volgers en je leuke nieuwe blog erbij. Ik doe graag mee met je candy
    groetjes Linda Dekker

    ps ik heb ook een candy op mijn blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. 500 volgers, geweldig! Gefeliciteerd!! Ook gefeliciteerd met het DT-schap bij Magnolia, wat een eer!
    Hele leuke candy, ik waag graag een kansje ;)
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi marley,
    bij deze heb ik mn naam ook op mr.linky gezet hoor!!
    volger was ik volgens mij al maar heb me voor de zekerheid nog ns aangemeld!!
    vind de candy echt superrrrrrrrrrrrrrrr
    nu maar weer duimen!!
    groetjes monique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey
    ben ook volger geworden van je magnolia blog en je candy staat in mijn sidebar.
    geweldig gave candy, prachtig papier.
    Lieve groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Waauw wat een Super Candy zeg, zet hem op mijn Sidebar hoor.

    gr.Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  10. gefeliciteerd meis, toppie en wat een eer dat je dt-er bent bij magnolia
    volger was ik al hier en ben net volger geworden op je andere blog
    schitterende candy meis, ik doe mee, hihihi
    ik ga het meteen posten op mijn blog
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik was al volger van je blogs, dus ik ga het snel op mijn blog zetten ! leuk !!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. superleuke candy Marley,was al volger van deze blog en ben nu ook volger geworden van je magnolia-blog,zal hem in mijn sitebar zetten
    liefs Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Marley,

    Ik ben gisteren gelijk volger geworden van je Magnoliablog. 500 Volgers daar kan ik alleen nog maar van dromen.
    Je candy staat op mijn blog in de sitebar.

    Groetjes Inky

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wow, wat een schitterende candy! Ik wil ook wel een gokje wagen! Ben ook volger van je nieuwe blog geworden!

    groetjes,
    Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauww Marley, wat een super leuke candy geef jij weg! Volger ben ik al van beide blogs.
    Wil ook wel een gokje wagen!

    XXX Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hoi Marley
    van harte dat je 500 volgers hebt. Bedankt dat ik een kans krijg om mee te doen voor de candy.
    ik ben volger van je beide blogs
    liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hello Marley...thanks for the chance to win this wonderful candy.

    Congratulations for your 500 followers!....I'm an old one...!

    Hugs from Spain

    Lourdes

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super candy!
    En proficiat met het dt-schap. Ik kijk al uit naar nog meer Magnoliakaartjes ;)

    Groetjes,
    Eveline

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wow, da's een super candy! Volg dit blog al een poos, nu dus ook je Magnolia blog! Ga vooral zo door!

    Groetjes Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  20. This is a great chance to win some fab candy thanks xx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. jeetje, wat een gave candy Marley!
    Daar waag ik graag een gokje voor
    iedereen..toi toi toi
    xx Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Marley,

    Wat een ontzettend leuke candy! Ik waag graag een gokje.

    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een superleuke candy!! Ik ga m meteen in mn side bar zetten :)

    Liefs Marianna

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hai Marley, wat leuk om je nieuwe blog samen met ons te vieren! Ik was al volger geworden en zou graag een gokje wagen om deze prachtige candy te winnen, super hoor!! Veel succes iedereen! Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Marley,

    Gefeliciteerd met je DT schap en je nieuwe blog.
    Ben benieuwd naar je Magnolia kaarten.
    Ik waag een gokje naar deze leuke candy
    groetjes Eline

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik was meteen volger geworden want van deze nieuwe blog wil ik zeker niets missen! ;-)
    Veel liefs,Celia.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. thanks you fro tehchacne to win, =), I ll put a link in my sidebar and i ve become a follower of your other blog too
    hugs from peru
    helen

    BeantwoordenVerwijderen
  28. gefeliciteerd met zoveel volgers en met zo een mooie candy kom ik dus ook een kansje wagen
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Gefeliciteerd met je nieuwe blog en je toelating tot het designteam van Magnolia.
    Leuk zo'n candy

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoy Marley,
    Volger van je 2 blogs ben ik al :-)) En ik wil heel graag mijn kans wagen om deze mooie candy te winnen!
    Liefs,
    xxx
    C.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. wow Marley,
    wat een leuke candy geef je weg.Nou ik ben al volger bij allebei de blogs.Enne wil heel graag een gokje wagen.
    Gr Anja;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi Marley,
    gefeliciteerd met je volgers en je plekje bij het magnolia team :)
    Lief dat je een candy weggeeft ;)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  33. hoi marley ik heb net je blogg ontdekt via wiff of joy nou je staat bij mijn favotieten hoor wat een schitterende kaarten maak jij heb tot aan het begin van je blogg genoten van je prachtige kleurwerk een genot om naar te kijken!!! kom bij je in de leer ha ha ha verheug mij al weer op je volgende kaart!!
    groetjes petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. heey marley
    wat super gaaf dta je zoon gafe candy weg gaat geven en bij deze nogmaals gefeliciteerd met je nieuwe dt schap echt super
    ik zal je candy in me sidebar zetten;) en volger ben ik al een hele tijd van je hihi
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hoi Marley, Ik heb beide blogs toegevoegd, want ik vind dat je erg mooie dingen maakt. Ik ben zelf pas begonnen met mijn blog. Dus misschien dat je ook eens bij mij wilt komen kijken...? en natuurlijk doe ik graag mee met je gave candy! Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Thank you for your generosity, the candy is really beautiful!!
    Linked it on my blog and you now have a new follower.
    Have a nice day,
    Kayra.

    Hugs from Spain,
    Kayra

    BeantwoordenVerwijderen
  37. This is my first time seeing your blog. I find your last name kind of interesting. My maiden name used to be vanderHeiden. I have never seen it spelt with a j. I have seen it many different ways especially without an n on the end. My married name is Schuurman so totally different. By the way you make very nice cards. Bye for now. Nellie.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hallo Marley,
    Wat een mooie kaarten maak je. Ik zou het super vinden om je candy te winnen; ik kan het namelijk heel goed gebruiken; ik ben nog niet zolang bezig met stempelen. Je Candy staat nu ook op mijn pas geopende blog: http://mariannesblogje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hoi Marley,

    Ik vind dat jij altijd van die mooie kaarten maakt, en wat een super Candy helaas heb ik zelf nog geen blog weet niet of dit een bezwaar is.

    Gr...Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Proficiat met je +500 volgers! Dat zijn er al heel wat.
    Leuk dat je een candy wegschenkt. Volger was ik al van je beiden blogs. Ik wil immers geen prachtige creatie van je missen. ;) Ik zou zeggen; zet voort zodat wij allemaal nog kunnen genieten van je mooie kaartjes in je eigen unieke stijl.

    -xxx- Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  41. wat een gave candy! en ik ben ook lid geworden van je mooi Magnolia blog.

    groetjes Gusta

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  43. ooww ging niet goed, plaats ik een nieuw berichtje, super dat je een candy weg gaat geven, ik heb 'm alvast op mijn side bar geplaatst, wel top alweer 500 volger gaat goed zo!!
    groetjes maranda

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Hi Marley,

    Thanks for a chance to win some Magnolias stamp which I heard is very nice. I hope to win some.

    Regards,
    Evelyn @ Message Keeper
    http://messagekeeper.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Gefeliciteerd Marley met zoveel volgers, super.
    Ik waag een gokje en meld me ook aan bij je magnolia blog.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Gefeliciteerd met het aantal volgers , ik ben het net ook geworden , alleen ik kan de candy niet op mijn blog zetten want ik heb nog geen blog , ik ga wel proberen 1 te maken , maar misschien mag ik ook een gooi doen naar je schitterende candy , gr humartine

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Gefeliciteerd met je meer dan 500 volgers! Leuke candy!
    Groetjes Chantal.

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Leuke candy ik doe graag mee.
    liefs Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  49. WOW!!! This is really some wonderful candy.. Thanks for a chance to win..
    saluti dall'italia public in slidebar on http://blogcandymania.blogspot.com/
    Hugs, rosa
    goccedioceano2000(at)libero(dot)it
    i am new follower magnolia cards
    blog creative: http://kreattiva.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  50. WoW Marley geweldige candy zeg!!!
    Ik heb een berichtje achter gelaten op je Magnoliablog,Van harte nog met je 500 volgers
    op naar de 1000!!

    En natuurlijk wil ook ik graag winnen :0)

    Liefs
    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Thank you so much for the chance! I took a glimpse into your creations and I surely envy you for your talent! happy day and a lot of smiles! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Awesome candy Marley!
    Thanks for the chance to win!!! Really want to be the lucky winner.
    Linked on my blog.
    Thanks thanks thanks!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Very good sweetie, thanks for the chance.
    Greetings from Ukraine.
    link on the side panels, I am a follower
    http://vasylynkinyprodelki.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Hello, Marley, my name is Maggiolina and I write from Italy: I am glad to join your candy. Have already become your follower and I'm going to put your link and banner on my blog. I'll wait if you come to see it ... A hug, Maggiolina

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks so much for leaving a comment! I appreciate it a lot.. Hugs Marley