Pagina's

donderdag 26 augustus 2010

Sammy With Ball



Hoi allemaal,

Vandaag een gezellige dag gehad op de knotsgekke kaartendagen in Den Bosch! Goed gevulde tassen en een lege portomonee.
Kan er weer tegenaan hihi!

Dit kaartje is gemaakt met een digi-stempel van the stamping bazaar; Sammy With Ball gemaakt door Marina Neira
Ik heb Sammy ingekleurd met de copic markers.
Het papier is geloof ik van Prima Marketing, verbeter me als ik het fout heb!
Kraft cardstock erachter, een Martha Stewart randpons gebruikt en bloemetjes van WOC.
Stickels, vlindertjes en ehmmm nee; geen parels dit keer!! =)

Hopelijk vinden jullie hem weer leuk!
Liefs,

------------------------------------------------------------------

Hi ladies,

Today I had a great day. There was a craft fair here in the Netherlands so I did some good shopping!!
Lots of fun..

This card is made with a digi stamp from The Stamping Bazaar called; Sammy With Ball designed by Marina Neira
I colored Sammy with the copic markers.
I think the design papers are from Prima Marketing but please, correct me if I'm wrong!!
Some kraftcardstock behind it, a Martha Stewart edge punch.
Stickels, butterfly's and euhmmmm no; no pearls this time =)

Hope you like it
Big hugs xxxx



37 opmerkingen:

  1. Schattig Marley, een heel lief en mooi kaartje. Mooi gekleurd ook met de Copics. En het papier is ook prachtig zeg.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hihi geen parels deze keer, ik zie het. Maar dat heeft deze kaart ook niet nodig hoor. Ik vind 'm erg mooi! Die randpons die je hebt gebruikt heb ik vandaag toevallig op de beurs gekocht. Het was leuk dat ik je even per teoval trof! Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo marley,

    Wauw weer superprachtig hoor en de kleuren stemmen weer mooi op elkaar af!

    groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw prachtig kaartje Marley!

    En leuk dat je lekker geshopt hebt!

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Totally gorgeous card Marley. The image is so cute and beautifully coloured as always!
    Clairex

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, Marley!
    I like so much this stamp and the flowers are sweet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ja hoor natuurlijk vind ik hem prachtig hele leuke stempel
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. great card with wonderful colouring!
    {hugs} Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Marley,

    Hopelijk!!!!
    Je kaart is weer beeldschoon
    ben ook niets anders gewend van jou:))

    Lieve groetjes
    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kaartje weer,kleuren passen perfect bij elkaar en wat een snoezige stempel zeg!.

    Veel plezier met je nieuwe aankopen.

    gr.Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schatje en wat een leuke digie je heb er weer wat moois van gemaakt


    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een liefie, super de kleurtjes bij elkaar!
    Fijn dat je daagje beurs geslaagd was, heb je nog wat voor mij overgelaten:P
    Ik ga strakkies, ik heb er megaveel zin in!!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo die ziet er weer mooi uit. En de kleur en papierkeuze is ook zo ontzettend gaaf!

    Groetjes,
    Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  14. je kaartje is heel mooi geworden en leuk om te lezen dat je mooie spulletjes hebt gekocht ik ga morgen dus ik ben benieuwd of je nog iets over hebt gelaten voor me.( hihi)
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een lief kaartje!!
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een fantastisch en schattig kaartje!! Ik vind hem geweldig.
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind hem weer helemaal toppie!!! erg mooi gedaan :D

    Liefs Marianna

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hij is heel erg leuk. Ik vind de stempel zo'n schatje.
    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Marley, hij is weer super je kaartje!
    Zoo lief die digi's :)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een super lief kaartje meis
    ik vind die rode wangentjes erg grappig
    veel plezier met je nieuwe spullen
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ohhh wat een schitterende kaart weer Marley,leuk die stempel,zo mooi ingekleurd.
    Prachtig papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. geweldige kaart weer marley!!
    Ik hoop dat je nog wat over gelaten hebt voor ons, want wij waren van plan om morgen te gaan hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  23. It totally looked like watercolouring when I looked at it first!
    Marvelous work!
    Hugs
    Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Very pretty coloring on your cute image!! Love the papers you used too!
    Hugs
    Jodi =)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gorgeous card Marley. Love the image and pretty papers.
    Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hahaha, jah dat is het enige nadeel aan de beurs.
    Je portemonee gaat zo snel leeg.
    Enne...je kaartje is super lief!!

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een super leuk kaartje heel erg mooi van kleur en dat stempeltje is erg mooi
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ook ik heb lekker geshopt in Den Bosch....Wat een schitterende kaart heb je toch weerk gemaakt....groetjes Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  29. wouw schitterend kaartje marley
    echt geweldig mooi
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hai Marley, wat een super mooi kaartje! Prachtig ingekleurd weer! Groetjes, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  31. ik ben donderdag ook naar de beurs geweest.
    Spijtig dat ik je niet gezien heb.
    Je hebt weer een mooie kaart gemaakt.
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wow wat een super mooie kaart.

    Groetjes Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  33. wat een mooie kaart en een zeer lief stempeltje

    groetjes Gusta

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks so much for leaving a comment! I appreciate it a lot.. Hugs Marley