Pagina's

zaterdag 14 augustus 2010

Magnolia


Hoi allemaal,

Ik wil jullie even vertellen dat ik in het design team van Magnolia zit!!
Ik kijk er naar uit om kaarten te maken voor Magnolia en voor het magazine.
Ook heb ik een blog speciaal voor Magnolia kaarten, hopelijk willen jullie daar ook een kijkje nemen en volger worden voor alle kaarten van Magnolia te bekijken.
Voor naar mijn Magnolia blog te gaan Klik hier

Hopelijk zie ik jullie daar!
Liefs..

------------------------------------------------------------

Hi ladies,

I just wanted to let you know I'm in the design team from Magnolia!
I cant wait to get started to make cards for Magnolia and for the magazine.
I also made a blog especially for Magnolia cards.. I hope you come and visit me there and become a follower too.
To go to my Magnolia blog Click Here

Hope to see you there!
Hugssss

32 opmerkingen:

  1. gefeliciteerd joh, wat leuk voor je
    gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat super zeg!
    Van harte gefeliciteerd hoor
    xx Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hee Gefeli! Wat leuk voor je.
    Ik weet zeker dat je prachtige Magnolia kaarten gaat maken als DT-er.
    Je kaarten zijn immers altijd toppie.

    Liefs,
    Caro

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi Marley,
    wat een ontzettend leuk nieuws
    van harte gefeliciteerd hoor
    groetjes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Marley, wat een leuk nieuws! Gefeliciteerd en geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo marley,

    Proficiat !! super nieuws ség!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ontzettend leuk voor je. Gefeliciteerd Marley en veel succes.

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh sweetie! I am so happy for you!!! Congratulations!!!!
    Hugs, Dena

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat geweldig gaaf Marley!!
    Heel veel succes hè

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Hoi
    Van harte. Dat is toch wel echt heel erg gaag hoor.
    Heel veel plezier en succes
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. super hoor ,veel plezier met je dt schap xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wauw gefeliciteerd meid echt super voor je,
    en wat een prachtige kaartjes heb je de laatste tijd gemaakt
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. He meid,
    Gefelciteerd.Ben gelijk je volger geworden op je magnolia blog,geweldig!!!
    Heel veel scrapplezier.
    GR Anja;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat is leuk! Ik kan het me wel voorstellen dat ze jou kiezen je maakt ook prchtige kaarten!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat Super!!!!
    Gefeliciteerd . Je kaarten zijn ook prachtig. Gr Majo

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoy Marley,
    Proficiat! Ik ga jou zeker ook daar volgen!
    Fijne zondag!
    xxx
    C.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat gaaf zeg, gefeliciteerd!!!!!!! Nu nog meer reden om uit te kijken naar de nieuwe Magazines van Magnolia. Echt super.

    Groetjes Inky

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Van harte gefeliciteerd!!
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een geweldig nieuws Marley.
    Ik kijk er echt naar uit naar jou creaties.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heeej meid

    Wat super gaaf zeg!
    Gefeliciteerd!
    Dit is echt een eer volgens mij.
    Tenminste, lijkt me echt enorm gaaf om aan het dt te mogen deelnemen.
    Ben benieuwt wat je er allemaal gaat posten.

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hai Marley, van harte gefeliciteerd! Super leuk voor je! Heel veel plezier met wat je allemaal gaat maken! Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gefeliciteerd!
    jouw blog is vul met erg mooie projecten.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Supergaaf meid, van harte gefeliciteerd!!
    Liefs Manja

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wAT LEUK VOOR JE MARLEY,IK HEB JE KAART GEZIEN MAAR KON NIET REAGEREN, WAS IETS MET FEETS. mAAR DEKAART VIND IK PRACHTIG!
    LIEFS aNNEKE

    BeantwoordenVerwijderen
  25. hee meid wat goed zeggggggggg, gefeliciteerrdd

    BeantwoordenVerwijderen
  26. hey Marley

    wat gaaf zeg kaarten mogen maken voor Magnolia
    super hoor. en ik heb even bij je gekeken op je blog maar ,in de 3 weken dat ik weg geweest ben heb je heel wat mooie kaartne gemaakt hoor

    Groetjes Gusta

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Gefeliciteerd, en wat gaaf!!
    Veel succes ermee.

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Amai, wat super!
    Je verdient het meid. Ik kijk alvast uit naar je magnolia-kaartjes. ;)
    -xxx- Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hi Marley,

    Wat ontzettend leuk, zeg! Gefeliciteerd!!! En wat een super mooie kaarten heb je de laatste tijd gemaakt!! Ik was even wat minder op de blogs dan ik hoopte, maar heb net uitgebreid jouw creaties zitten bewonderen, wauw!!! Geen wonder dat je voor Magnolia aan de slag mag! Veel plezier!!

    Lieve groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een geweldig nieuws! Ik ben heel blij voor je, van harte gefeliciteerd! Je kaarten zijn heel mooi, dus het is geen wonder...

    Liefs, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  31. wat een super leuk nieuws ik wil je dan ook van harte feliciteren ik kijk weer uit naar je mooie kaarten
    groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks so much for leaving a comment! I appreciate it a lot.. Hugs Marley