
Hoi allemaal,
Hier is dan het volgende kaartje van de sneek peaks afgelopen week.
Dit zijn Boo & Snookie! Het was erg leuk om te lezen wat jullie allemaal dachten van de sneek peaks en dat sommige het juist helemaal goed hadden!
Ik vind deze stempel echt helemaal super! Ze zullen niet in Nederland uitkomen, maar je kan ze wel bestellen bij Deb's Creations de verzendkosten zijn niet hoog, dus absoluut de moeite waard!
Ik heb besloten er een 'te laat' kaartje van te maken.
De afbeelding is ingekleurd met de copic markers. Het papier is van Basic Grey.
Met letterstickers heb ik de tekst; Sorry I'm late gemaakt.
Wat knoopjes en scrappersfloss.. stickels en parels!!
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Liefs,
-----------------------------------------------------------
Hi ladies,
This is the other card from my sneek peak the last few days.
Meet Boo & Snookie!!
I think this image is soooo great! They will only be available at Deb's Creations so go to the store and make sure you will be the first one who have those cute rubber stamps!! They will come out next week but you can allready place an order!!
I colored Boo & Snookie with the copic markers.
The papers are from Basic Grey.
Some buttons with scrappers floss.. tiny letterstickers and I created the text; Sorry I'm late.
Pearls and stickels to finish it!
I love to hear what you think of this card.
Hugs!



schitterende kaart marley
BeantwoordenVerwijderenerg leuk gedaan
liefs chantal
OMG!!!
BeantwoordenVerwijderenLove this creation, Marley!!!
This stamp is sweet and your coloratio wonderful!!!
hugs, Albert
wauw die is super meis
BeantwoordenVerwijderenik had het goed geraden, hihihi
je kleuren combi is geweldig
liefs angelique
Hi hunni this card is just fabulous I totally love the image, my son thinks its fab & cool lol. Your colouring is as perfect as always hun. Hope you are having a great weekend.
BeantwoordenVerwijderenLotsa hugs Vicky xx
hoi Marley,
BeantwoordenVerwijderenwat een leuk kaartje, te laat te laat maar heel mooi
en wat mooi gekleurd
groetjes andrea
Heel erg gaaf, Marley! Wat een werk zal het inkleuren geweest zijn! Persoonlijk vind ik deze afbeelding leuker dan de vorige!
BeantwoordenVerwijderenHaha, zeker een toepasselijke tekst, te laat, hoe kom je ooit op tijd in een slakkegangetje! Mooie kaart zeg!
BeantwoordenVerwijderenWauw prachtig zeg!
BeantwoordenVerwijderenSuper mooi.
De kleuren de stempel is ook heel erg mooi.
Liefs Ida
Prachtige kaart,ik vind hem ook schitterend ingekleurd weer.
BeantwoordenVerwijderenGrtjss Marjon
Geweldig wat een prachtig kaartje Marley.
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Jannie.
Wow super zeg
BeantwoordenVerwijderen*Kus Patries*
Oooh al weer zo'n lieverd.
BeantwoordenVerwijderenWel jammer dat ze niet in nederland uitkomen. Maar des te meer een excuus om weer eens in het buitenland te bestellen.
Liefs mariska
Geweldig mooie kaart met een toepasselijke tekst!
BeantwoordenVerwijderengroetjes, Anita
wow!
BeantwoordenVerwijderenwat een mooie kaarten en wat kan jij supergoed inkleuren zeg!!
groetjes mildred
Prachtig!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Nicolet
Ontzettend leuk deze kaart, het stempeltjes is prachtig!
BeantwoordenVerwijderenMarley, this is so very stunning girl!! LOVE your coloring detail and that sweet image!!HUGS
BeantwoordenVerwijderenWat een leukerd!
BeantwoordenVerwijderenxxx Anne-Marije
Schitterend Marley,zo leuke stempel,prachtig ingekleurd.
BeantwoordenVerwijderenEn wat mooi je papier.
Liefs Riet.
Ook dit stempeltje is weer super! Een prachtig kaartje.
BeantwoordenVerwijderenGroetjes van Jacqueline
This is a fab card, perfect image for the sentiment xx
BeantwoordenVerwijderenGorgeous gorgeous gorgeous Marley- thankyou so so much for creating such beautiful cards for my new stamps- you are such a talent & such a huge assest to my DT.
BeantwoordenVerwijderenHugz
Deb
Oh my gosh Marley, this is so cute, and that sentiment!! I need it tattooed on my forehead, I am late for everything!! Very nice, love the earthy colours!!
BeantwoordenVerwijderenhugs, stephanne
Just simply beautiful Marley!!
BeantwoordenVerwijderenBeautiful card Marley!
BeantwoordenVerwijderenal weer een mooi lief kaartje Marley
BeantwoordenVerwijderengroetjes Gusta
Wow, lovely card!! Love your coloring too.
BeantwoordenVerwijderenIs you the same Marley who has a tealight holder published in the Magnolia magazine right now? I hope so, cause I'd love to get the instructions to make such a holder!
Now I'm going to admire more of your work, have a great day.
/Sincerely ScrapLinda
love your cards for the emerald fairies.. awesome
BeantwoordenVerwijderenSuper kaartje!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes
Cordine