zondag 30 maart 2014

Schilderspalet


Hoi allemaal,

Weer iets nieuws op mn blog =)
Dit keer heb ik een schilderspalet gekocht en deze opgepimpt!
Het papier wat ik als basis heb gebruikt is van Ruby Rock-It ; Mother Nature verkrijgbaar bij Scrapplaza
Daarna heb ik als basis oude kwasten genomen en die eerst met gesso een primer gegeven. Daarna ben ik er met de inkt van Ingvild Bolme erover heen gegaan in verschillende kleurtjes.
De tekst; You are the key to my heart zijn stickers van Prima, ook die heb ik met de inkt een kleurtje gegeven.
De standaard waar het palet op staat heb ik uitgesneden met de Silhouette en ook bekleed met papier. 


Hier een close up.
Ik heb een masker gebruikt van TCW & ook de nieuwe grunge stempels van Joy! kwamen bij dit palet heel goed van pas. 


Hier een label met letterstickers erin.
Een bloemencluster, vogelnestje, een klein sleuteltje & ook hier zie je het mooie papier van Ruby Rock-It nog verschijnen. 

Wat vinden jullie er van?

Liefs,
Marley

2 opmerkingen:

Thanks so much for leaving a comment! I appreciate it a lot.. Hugs Marley