
Hoi allemaal,
Vandaag start de eerste challenge op het Nederlandse Challenge blog van Karen Doodles De challenge is dit keer een schets, maar voor meer info kan je op de link klikken, speel gezellig mee zou ik zeggen, de prijzen zijn de moeite waard!
Deze kaart heb ik gemaakt met de digi stempel; Flowers for mum natuurlijk van Karen Doodles. Ingekleurd met de copic markers.
Het papier is van Basic Grey; Whisteria.. Aan de zijkant heb ik het geponst met een Martha Stewart pons. Het rondje heb ik uitgestanst met een nestabilitie en daarin een tekststempel van the greeting farm. Nog wat pareltjes en glitters!
Liefs, Marley
-----------------------------------------------------------------
Hi Lady's
Today is the start from Karen Doodles Dutch Challenge blog this is my DT card.. this time we have a sketch to follow.. please go and look on the blog for more info, you can all play!!
This card I've made has a digi-stamp from Karen Doodles; Flowers for mum and I coloured it with my Copic Markers.
The design papers are from Basic Grey; Whisteria. I punched it with my Martha Stewart punch, the circle I cut out with the circle nestabilitie and the sentiment is from the greeting farm. Some pearls and stickels and thats it!!
Big hugs Marley.


ohhhhhh deze is lieffff,mooi papier,prachtig ingekleurd.
BeantwoordenVerwijderentopkaartje.
grtjssss
Awwwww! so cute Marley! and beautiful colouring!
BeantwoordenVerwijderenHugs
nicola
Je kaartje is prachtig geworden Marley!! Je hebt ´m fantastisch gekleurd!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Nicolet
ohhh is die lief prachtige kaart in die lekkere frisse kleurtjes
BeantwoordenVerwijderenWat een snoeppie parachtig papier ook heel erg mooi.
BeantwoordenVerwijderenWat een superschattig kaartje!
BeantwoordenVerwijderengroetjes, Anita
Wat een ontzettend lieve kaart!
BeantwoordenVerwijderenWat een mooie kaart Marley!!
BeantwoordenVerwijderenEn lekker fris van kleur;)
Groetjes Gea
Het is een scheetje geworden
BeantwoordenVerwijderengroetjes coby
Gaaf weer mooie kleuren en een lieve egels ook.
BeantwoordenVerwijderengr,Lean.
Heel erg mooi Marley!
BeantwoordenVerwijderenEn ik doe natuurlijk mee.
Liefs Ida
Hoi Marley
BeantwoordenVerwijderenWat een ontzettend mooi kaartje hele mooie frisse kleurtjes
Groetjes Tineke
I LOVE your card Marley! Very cute:-)
BeantwoordenVerwijderenHugs, karen :-)
hoi meid,
BeantwoordenVerwijderenje kaartje is weer prachtig geworden. mooi in deze kleurcombinatie,
groetjes sandra
goh wat is dat een schatje geworden zeg
BeantwoordenVerwijderenleuke stempel ook
gr jacinta
Wat een geweldig leuke kaart.
BeantwoordenVerwijderenGr LInda
wat een mooie kaart Marley, zo'n lieve stempel ook
BeantwoordenVerwijderenHoi Marley.
BeantwoordenVerwijderenWat heb je weer een prachtige kaart gemaakt, ik vind het ook een hele mooie stempel.
Groetjes Hanny.
oh ik vind hem super lief en een lieve stempel
BeantwoordenVerwijderengrtjs
Ohhhhh wat lief. Prachtige kaart.
BeantwoordenVerwijderenGroetjes,
Bianca
heey marley
BeantwoordenVerwijderenwat een schitterend kaartje
echt super
liefs chantal
Wat een leuke en mooie kaart weer Marley!
BeantwoordenVerwijderenWat een schattige kaart Marley,
BeantwoordenVerwijderenbedankt voor je lieve reactie ;)
Vindt het heel leuk om gast designer te zijn!
En jou opdracht komt ook in orde ;)
heb ik al een heel leuk idee voor
Groetjes Anneke
Wat een super gaaf kaartje heb je weer gemaakt Marley!!
BeantwoordenVerwijderenLiefs Jenine
errruuuuuuuu lief ,gr anja
BeantwoordenVerwijderenBeautiful card, and such a sweet image!!
BeantwoordenVerwijderenCongrats on your new challenge blog!!
hugs,
jorunn
Hi Marley, your card is just adorable. I love the image and so beautfully coloured!
BeantwoordenVerwijderenClairexx
Hoi Marley,
BeantwoordenVerwijderenWat een prachtige kaartje en wat heb je hem weer mooi ingekleurd.
gr.louise
Dit is echt een super-kaart hoor!!! Zo mooi, zo lief,....
BeantwoordenVerwijderenAlvast heel veel succes met de nieuwe challenge!
Saskia :)
Wat een lieffie Marley!! Weer mooi in die pasteltinten ...
BeantwoordenVerwijderenGroetjes van Christa
super leuk kaartje
BeantwoordenVerwijderengr marian
Hi,
BeantwoordenVerwijderenreally sweet. Great coloring of the image!
Thanks for joining in by SSC this week.
Domi
Hoi
BeantwoordenVerwijderenWat heb je een leuke kaart gemaakt, ik kan niet wachten tot ik ook mag spelen met hun stempels als gast designer..
Groetjes Colinda