
Hoi dames,
Hier een kaartje met de nieuwste magnolia paas collectie, is het geen schatje?
Ik heb haar ingekleurd met de copic markers en de kleurnummers kan je onderaan vinden.
Het papier is van Basic Grey; Kioshi een nieuwe prachtige lijn!
Ik heb roosjes in de hoekjes gebruikt, plakparels, de blaadjes zijn geponst met de Martha Stewart pons.
Ik heb swirls (Creatables) onder de afbeelding vandaan laten komen, vond dat wel een leuk effect geven, op de swirls ook plakpareltjes! Dan nog een kantje met pareltjes erop.. natuurlijk stickels!
Ben weer benieuwd wat jullie er van vinden, bedankt voor alle reacties; waardeer het enorm!
Liefs, Marley
--------------------------------------------------------------
Hi Lady's
This time a card with a stamp from the newest magnolia collection;happy easter!
I coloured it with my copic markers and you can see the colournumbers below.
The papers are from basic grey; Kioshi, I love this new line!
Some roses, pearls, the leave is punched with the Martha Stewart punch..
Some swirls (creatables) by the image, thought it give a nice effect! some lace and ofcourse; STICKELS!
Hope you like my card and feel free to leave a comment; I really appreciate it!
Big hugs Marley



wouw marley
BeantwoordenVerwijderenwat een super leuk kaartje
echt super
liefs chantal
Ik vind het een schatje!!!
BeantwoordenVerwijderenEn idd heel leuk papier zeg.
Ooooooooh! she is soooo cute Marley! I love your colouring so much! This is really beautiful!
BeantwoordenVerwijderenHugs
Nicola
Deze is erg mooi meid!
BeantwoordenVerwijderenSuper afdrukje heb hem oom echt geweldig lief!!
Mooi gedaan.
groetjes Marianne
Mooi kaartje is dit.Lief stempeltje ook. En erg mooi ingekleurd vind ik.Groeten Rita.
BeantwoordenVerwijderenHoi Marley,
BeantwoordenVerwijderenPrachtig! Lijkt me toch ook wel wat die copics. Maar ja ben aan het prutsen/oefenen met distress inkt en alles kan niet volgens mijn portemonnee, maar wie weet ooit.
Groetjes en een fijne dag.
Thea
Prachtig Marley!
BeantwoordenVerwijderenMooie kleuren en een super stempel!
Liefs Ida
ik vindt haar toppie marley
BeantwoordenVerwijderenHeel erg mooi gekleurt ook
groetjes coby
Wat een schatje! Die nieuwe Magnolia's zijn erg leuk zeg.
BeantwoordenVerwijderenxxx Anne-Marije
Hi Marley, Super adorable card. I really love this image and love what you did to the eggs. Beautiful card. ~Chelsea
BeantwoordenVerwijderenwat een prachtig mooi kaartje weer.
BeantwoordenVerwijderenlief zeg die stempel,heel mooi papier,en wederom
perfect ingekleurd.
grtjss
Hoi Marley,
BeantwoordenVerwijderenhet is een prachtig paaskaartje!
En zo mooi weer ingekleurd ;)
Groetjes Anneke
wat een lieverd is dit op die prachtige vrolijke kaart
BeantwoordenVerwijderentjee wat een super kaart zeg!!
BeantwoordenVerwijderenwat een pracht exemplaar ~!!!!
BeantwoordenVerwijderenWat is ze lief en mooi geworden zeg!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes,
Diane
Hee, dit is inderdaad een erg gave papierlijn! En een leuk kaartje heb je er weer mee gemaakt!
BeantwoordenVerwijderenPrachtig kaartje! Zoals we van jou wel gewoon zijn. ;)
BeantwoordenVerwijderenHet papier van Basic Grey vind ik altijd wel leuk. Het stempeltje is mooi ingekleurd.
Groetjes, Myriam
wat een leuk kaartje
BeantwoordenVerwijderengroetjes Gusta
Wat een schattig kaartje!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes, Bea
Genoten van je heerlijke kaart!!
BeantwoordenVerwijderenLiefs Martine
hij is superrr!!!
BeantwoordenVerwijderenHeerlijk de paaseitjes bling-bling!
Super ingekleurd ook.
groetjes
Neline
What a gorgeous card Marley, you have coloured Tilda beautifully!
BeantwoordenVerwijderenClairex
Wat een super mooie kaart die nieuwe stempels zijn erg mooi
BeantwoordenVerwijderenJe hebt het ook mooi ingekleurd
Groetjes Tineke
hoi Marley je kaartje is weer een toppertje.
BeantwoordenVerwijderengroetjes ilonka
Een heel leuk en mooi kaartje Marley. Prachtig ingekleurd.
BeantwoordenVerwijderenPrettig weekend alvast, Jacqueline
Sweet, beautiful card!
BeantwoordenVerwijderenwat een prachtig kaartje heb je gemaakt zeg helemaal leuk.
BeantwoordenVerwijderengroetjes
Daantje
hoi
BeantwoordenVerwijderenwat een mooi kaartje !!
leuke stempel!
gr regina
Awww Marley this is adorable....LOVE the new image and your colouring if fab! Gorgeous card! bx
BeantwoordenVerwijderenGorgeous card Marley
BeantwoordenVerwijderenthank you so much for joining in with my Candy, I have even more up for grabs! Please pop over and take a look : )
love emma xxx
Hi Marley! Thank you for your nice comment on my blog.. Your cards are wonderful, the colouring is just superb! I like the way you've taken a picture of the Copics to show how you did it, that's a very good idea. We've had lots of Dutch shops order our stamps from us recently, so hopefully you might see some near you soon! Dulcie xx
BeantwoordenVerwijderenSchattige paaskaart hoor Marley!
BeantwoordenVerwijderenBedankt voor je complimentje op mijn blog, en om je vraag te beantwoorden; het papier is een ouwetje van graphic 45 uit de baby to bride collectie.
groetjes, Elly
Marley, Hij is geweeeeldig!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes,
Francis
Absolutely beautiful Marley. Heel pragtig hoor! Groetjes Sharon
BeantwoordenVerwijderenA really beautiful card Marley, such a delightful little Tilda image and beautiful DP you have used :) Donna x
BeantwoordenVerwijderen