donderdag 11 maart 2010

Knotsgekke kaartendagen



Hoi allemaal,

Ik zag verschillende blogs voorbij komen met hen nieuwe aanwinsten van de kaartendagen, ik dacht laat ik het ook eens met jullie delen!

Vandaag ben ik er dus geweest en het was erg gezellig!! Leuk om een aantal dames in het echt te hebben ontmoet.

Hierboven zien jullie mijn aankopen!
Veel papier, ponsen, lintjes en kantjes, parels, cuttlebugfolder, nellie snellen cut en emboss, Joy! craft, en chalk.. nouja jullie zien het hierboven wel!

Ik heb dus goed geshopt en een hele gezellige dag gehad.

Liefs, Marley

-------------------------------------------------------------------

Hi Lady's

Today I went to a craft fair here in the Netherlands, on the picture you can see the things I've bought there! It was a lot of fun..

Big hugs Marley

41 opmerkingen:

  1. Hey wat een prachtige spulletjes heb je gekocht.
    Wat een verwennerij. Hel veel plezier ermee.

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat ziet er super uit leuke spulletjes veel plezier ermee meis daar komen vast weer prachtige creaties van !!
    groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tjeee wat heb je leuke dingen gekocht zeg!! prachtige ponsen! Leuk om je in het echt even gezien te hebben!! veel plezier met je nieuwe aanwinsten maar dat gaat je vast en zeker wel lukken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gaaf zeg! ik ga morgen! en ik heb er zin in!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo dat ziet er goed uit. Ik was vandaag ook geweest, en natuurlijk ook lekker geshopt.

    Gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wooow wat een leuke spulletjes heb je gekocht, heel veel plezier ermee. Ben erg benieuwd wat voor moois je er mee gaat maken.
    GR Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wouw marley wat een super gafe spullen:D:D:D::D:D:D
    ben heel erg nieuwschierig wat voor moois je hier weer mee gaat maken:D
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey Marley,

    Wat een super leuke dingen heb je allemaal gekocht vandaag :D
    Ben heel benieuwd naar je kaarten ermee... die worden vast ook weer geweldig!

    Leuk je even gezien/gesproken te hebben ;-)

    Liefsss Jenine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heerlijk Marley...en nu mooie kaarten er mee maken niet?!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow wat een prachtige dingen heb je gekocht en zoveel !!!
    Heerlijk hoor ben benieuwd wat je allemaal voor moois gaat maken.
    Veel crea plezier toegewenst Marley.

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw! Wat een prachtige spullen heb je gekocht! Altijd zo heerlijk om te zien... Geniet er maar lekker van en maak er veel moois mee!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wow je hebt jezelf goed verwend zeg.
    wat een mooie spulletjes allemaal.
    daar gaan we zekers weer vele mooie dingen van zien.

    grtjss

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow, da's een boel zeg. Moet ik zaterdag nog wel gaan of heb jij alles gekocht...??

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je hebt toch nog wel wat voor ons overgelaten he? Ik ga zaterdag samen met mijn moeder. Heb er echt zin in.
    Jij hebt superleuke dingen gekocht. Veel mooie ponsen... Gaaf!!!
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  15. joh heb je nog iets overgelaten voor ons, weet niet of ik morgen nog wel moet gaan hihi, veel plezier met je super aankopen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ohhh heerlijke spulletjes hoor, ook ik kon het niet laten om dit uitstapje voorbij te laten gaan en ga dus ook zaterdag, kijk er nu al naar uit! geniet van je aankopen meis!

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Whaaa! Nu wil ik ook en het lijkt erop dat het me zaterdag niet gaat lukken (nog zo mijn agenda vrij gehouden, maar soms komen er dingen tussen waar je niet onder uit kunt...). Zie ik daar nou ook een flesje glimmermist staan....? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw super gaaf!
    Ben benieuwd wat ik allemaal in augustus tegen kom!

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wauw Marley, wat een ponsen , geweldig
    en mooi Papier , en lintjes en kant, wow wat een mooie spulletjes allemaal, en nu is je portemoneetje zeker leeg, hahha, maar kan je wel weer lekker knutselen
    groetjes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Zooo, jij hebt leuke spulletjes gekocht!! Ben benieuwd naar de creaties die je er mee maakt. Ik heb je niet gezien trouwens...was er namelijk ook vandaag.
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Marley,
    wat een leuke spulletjes heb je gekocht!
    Die vlinderpons is heel leuk, ben benieuwd wat je er allemaal mee gaat maken ;)
    Ben vandaag ook geweest, maar heb je niet gezien.
    Maar het was dan ook redelijk druk en had veel ook voor al dat mooie papier dat er te zien was :D
    Hihi, misschien volgende keer!
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Zo jij bent lekker bezig geweest zeg, (heb je nog wat overgelaten voor mij) Ik ga morgen.
    Veel plezier met al die mooie spulletjes!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  23. zier er super uit allemaal. je spaar geld is nu op zeker hihi heerlijk he

    Gr Gusta

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wow! That is a lot of stuff. Waiting to see you use them. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. ZOOO jij verveeld je dit weekend niet hihi veel plezier met je aankoopies, mooie dingen hoor groetjes xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  26. zooo wat een super mooie spullen. jij kun helemaal je eigen storten op nog meer mooie creaties te maken.
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Zo zo jij heb je lekker uitgeleefd zeg op de beurs, super mooi spullen heb je gekocht en nu nog mooiere creaties maken....

    groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ohhhhhhhhhhh wat een leuke dingen heb je allemaal gekocht. Veel plezier ermee.

    groetjes linda

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Lekker toch om jezelf zo te verwennen! Veel plezier met je nieuwe speelgoed!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. zo jij hebt je eigen lekker verwend zo te zien
    veel plezier ermee

    gr jacinta

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wauw.....prachtige spullen heb je gekocht!!
    we zien er wel weer wat moois mee voorbij komen!

    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi,

    Heb je niet gezien geloof ik haha het was soms best druk zeg!!
    Dacht dat ik wat gekocht had maar jij hahaha wat super gaaf zeg!!
    Heel veel leuke dingen hoor meid, volgende keer hoop ik veeeeel geld te hebben haha kan ik ook flink shoppen.

    Groetjes marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Mooie spullen Marley! Ik ga morgen naar de KGKD :)

    Liefs Cheryl

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wow Marley, looks like you had a good spend. Enjoy your new stash!
    Clairexx

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wow wat een gave spulletjes! Jij hebt zeker lekker geshopt! Prachtige ponsen en papier. Ik benieuwd wat je er alemaal mee gaat maken, kom maar op met die kaarten...
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Amai, jij hebt inderdaad heel goed geshopt !^^
    De spulletjes zien er geweldig uit. Prachtig papier en leuke ponsen. Veel plezier ermee!
    Groetjes, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ha Marley! Dank je wel voor je lieve reactie op mn drakenkaartje! Ennuh....wat heb je mooie spulletjes gekocht! Benieuwd wat voor moois je daar allemaal mee gaat maken!

    groetjes,
    Debbie

    BeantwoordenVerwijderen
  38. hey Marley
    Ik zit hier half kwijlend vol bewondering naar de ponsen te kijken. Wat een prachtige aanwinsten :)
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  39. wowwwwwwww Marley. je hebt je lekker uitgeleeft vandaag! Gave spullen heb je gekocht zeg.
    Ik ga morgen, samen met m'n schoonzus:D

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Ooooo wat een leuke spulletjes allemaal... Geweldig!

    Groetjes,
    Francis

    BeantwoordenVerwijderen
  41. zo dat ziet er goed uit zeg leuke spulletjes.
    groetjes
    daantje

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks so much for leaving a comment! I appreciate it a lot.. Hugs Marley