woensdag 24 maart 2010

I love books!



Hoi allemaal,

Het is tijd voor challenge #96 bij A Spoon Full Of Sugar en het is nu de bedoeling dat we een boekenlegger maken!!

Ik hou ontzettend van lezen; vooral literaire thrillers..
Alhoewel het mooiste boek wat ik heb gelezen toch wel het waargebeurde verhaal; komt een vrouw bij de dokter, is! Twilight staat ook zeker in mijn top 3..
Nouja terug naar de boekenlegger (die ik eigenlijk nog nooit had gemaakt, schandalig voor een boekenliefhebber hihi)

Ik heb hiervoor de nestabilities labels 8 gebruikt.. de afbeelding is een digi-stempel van Mo Manning, ingekleurd met de copic markers.
De letters zijn van Basic Grey, het hartje zelf geknipt.. stickels erop en wat pareltjes!
Een gaatje bovenaan in het midden gedaan en daar 3 soorten lint doorheen gehaalt, een bloemetje erop en klaar is de boekenlegger!

Ik hoop dat jullie hem leuk vinden, laat gerust je eerlijke mening achter!

liefs, Marley

----------------------------------------------------------------

Hi Lady's

Its time for challenge #96 at A Spoon Full Of Sugar and this week we have to make a bookmark!!

I really love books.. especially thrillers.. but in my top 3 is also the twilight saga!! Anyway back to my bookmark, its the first time I made one (shame on me cause I love reading)
The digi-stamp is from Mo Manning; coloured with the copic markers..

I made this bookmarkt with the nestabilities labels eight, the letters are from Basic Grey, the heart I cut out myself, some stickels and pearls!
A hole in the middle with 3 different ribbbons, a flower to cover the whole and the bookmark is finished!!

Hope you all like it and feel free to leave a comment..

Hugs Marley




55 opmerkingen:

  1. wauw wat een schattig kaartje en wat een vrolijke kleuren he je gembruikt . Leuk gedaan die lintjes. Een fijne en zonnige dag.

    groetjes ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wouw wat een super leuke boekenlegger marley
    echt heel erg leuk
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind hem helemaal super geworden. dat zou ook iets voor mij zijn om er 1 te maken.
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het enig! het plaatje, de lintjes de kleuren, alles is weer helemaal top!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Marley,
    Ik had hem gisteren al gezien op de challenge blog ;)
    Ik vind hem echt geweldig!
    En ga zeker proberen om mee te doen.
    Want ben ook een echte lezer :D
    Het afdrukje dat je hebt gebruikt is super!
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I like thrillers too! ;))
    And I like your nice dreamy girl.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooie boekenlegger,leuk idee trouwens voor een challenge.
    vind je papier en stempel weer erg mooi.
    leuk zo met die letters en lots of bling bling.

    grtjss

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ja deze is ook weer erg leuk! leuk afgewekt zo!

    groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hij is weer heel mooi geworden
    leuk idee om een boekenlegger te maken

    liefs jacinta

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi Marley, wat een leuke boekenlegger en wat een leuk stempeltje
    mooi gedaan, en wat de boeken betreft, je hebt de zelfde smaak als ik, en ik gebruikt ook geen boekenlegger, een stukje papier gebruik ik meestal
    groejtes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wouw wat een super leuke boekenlegger heb je weer gemaakt Marley, en zo mooi afgewerkt;)

    liefs, Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuke boekenlegger, idd een idee om dat zelf te maken, hou zelf ook van lezen dus ook maar eens verdiepen erin :D

    *Kus Patries*

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind het een prachtige boekenlegger! leuke stempel heb je gebruikt!! een prachtig geheel zo!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind hem prachtig Marley, super leuke stempel erbij!!
    toppie hoor!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke boekenlegger heb je gemaakt!
    In mijn blog van afgelopen week staat er ook een voor een andere challenge toen.
    Met deze challenge ga ik ook proberen mee te doen.
    Ben gek op lezen en op boekenleggers!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig Marley!
    Ik ga er zeker ook 1 proberen te maken, nog geen idee hoe, krijg steeds meer het idee dat ik nestabilities nodig heb haha!

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  17. super leuk marley echt waar. ik zie steeds van die prachtige dingen allemaal bij alle dames . ik kijk steeds mijn ogen uit. groetjes Antonia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. OMG marley what wonderful creations since I have been absent from blog hopping its lovely to be back.
    Hugs jacqui x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat is de boekenleggen leuk geworden Marley! En wat een leuk idee trouwens ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuk idee om een boekenlegger te maken. Ik vind hem ook heel erg mooi geworden, die stempel is erg lief.
    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie boekenlegger Marley! Zo wordt boeken lezen nog leuker! Komt een vrouw is inderdaad een prachtig boek, heb je de film ook al gezien?

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een super gave boekenlegger Marley!!
    Ook zo gaaf gekleurd weer :)

    Liefs Jenine

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Marley!

    Ontzettend leuk gemaakt, leuk idee. Bij mij ligt er meestal een stukje papier tussen, ha ha

    Groetjes
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat mooi marley en een heel leuk idee zeg Super.

    groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Met zo'n mooie boekenlegger is het een plezier om te lezen, denk ik zo. :)
    Zelf lees ik eigenlijk van alles graag, maar toch vooral fantasy.
    Groetjes, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Oo Marley, hij is leuk!! En ook erg handig! Hoewel.... te mooi om in een boek te verstoppen ;)

    Groetjes,
    Francis

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik vind hem geweldig! Ik ben ook dol op lezen en ben werkzaam in de bibliotheek dus zit er altijd met m'n neus bovenop ;) Ik ben nu bezig in Twilight, ik vind het wel jammer dat ik de film al heb gezien.
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Je hebt er weer een pronkstuk van gemaakt heel mooi en een hele mooie stempel
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat is die leuk!!! Je zou vergeten te lezen als je die boekenlegger tegen komt. Dan blijf je daar naar kijken.

    Groetjes,
    Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Een heel lief kaartje Marley!!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hi honey this is just gorgeous i love the cute image, and what a perfect image for a bookmark, big hugs Pops x

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Marley!! This is just adorable!! I love the coloring you did on this image and that you made it a bookmark too!!
    Hugs
    Jodi =)

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Aw such a gorgeous bookmark, love the image and colours.
    Hugs Emma x

    BeantwoordenVerwijderen
  34. This is adorable Marley!! Stunning Bookmark! I just love this image!!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. This is just gorgeous Marley,Love the cute image,Hugs Debbie x

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Your coloring is amazing Marley! It's the perfect image for a bookmark, she is so cute and happy with her book!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Superleuke boekenlegger, Marley! De digi is zo leuk en past er perfect bij! Top!

    Fijn weekend!

    San x

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Och wat is deze een bjoetie...wauw...
    Warme groetjes,
    Anita.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat een gave boekenlegger zeg!! Heel mooi!

    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat is dit een schitterend kaartje.Geweldig zoals je het gemaakt hebt.Groetjes Rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. ziet er erg leuk uit zeg prachtig.
    groetjes
    daantje

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat heb je dat toch weer mooi gedaan Marley...heel leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. wat een leuke boekenlegger Marley en die stempel is zo lief

    liefs miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Oh wow Marley this is so totally fabulous!
    Love your gorgeous image and beautiful colouring!
    Wonderful creation!
    hugs
    kim x

    BeantwoordenVerwijderen
  45. wat een geweldige kaarten heb je op je blog staan Marley!
    GROETJES Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Ohhh this is gorgeous!!
    Love the image and you have colored her to perfections!
    Hugs from Maya :)

    BeantwoordenVerwijderen
  47. hij is echt super hoor zo wil ik ook wel lezen

    Groetjes Gusta

    BeantwoordenVerwijderen
  48. schitterend Marley!!
    En die stempel is soooooo gaaf zeg.
    Hmmmm misschien eens een idee om ook eens voor ons Sandra en Marij te maken, dat zijn ook echte boekenwurmen;)

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks so much for leaving a comment! I appreciate it a lot.. Hugs Marley