
Hoi dames,
Het leven word drukker.. Debbie van A Spoon Full Of Sugar heeft me gevraagd of ik in hun design team wil komen. Ik deed sowieso al heel veel mee aan hun challenge's want ze zijn echt iedere week geweldig, dus ik hoefde er niet zo heel lang over na te denken om ja te zeggen!
Deze week zijn we dus begonnen aan challenge 93 use beads !! dat wil zeggen; gebruik parels of kralen!
We worden gesponsert door Di's Digi Downloads en daar is dit afdrukje dan ook van!
Als je mee doet aan de challenge win je dit afdrukje maar ook nog 4 andere die de moeite waard zijn, neem een kijkje zou ik zeggen want vele van jullie gebruiken parels op hun kaarten, dus waarom niet een gokje wagen?
Zoals jullie kunnen zien heb ik de parels op de paddestoel geplakt en linksboven en rechtsonder nog wat groene parels. De afbeelding is ingekleurd met de copic markers. Het papier is van Basic grey, vond de rood met witte stippels wel heel leuk bij de paddestoel.. nog een lintje, bloemetjes met jawel; ook parels erin! Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden en kom gerust eens kijken bij A Spoon Full Of Sugar want ze zijn ook nog opzoek naar 2 design team members!
Liefs, Marley
--------------------------------------------------------------------------
Hi Lady's
Life gets busy.. but in a fun way!
Debbie from A Spoon Full Of Sugar asked me to be in their design team.. Well I play almost every week with their challenge's cause they are always lots of fun so it wasn't hard to say YES! thanks debbie for this oppurtunity *hugs*
Today we start challenge 93 use beads !! we got a great sponser; Di's Digi Downloads, I made my card with her image and you'll get a chance to win this image + 4 other digi-stamps.. so why dont you hop over and take a shot, I know many of you use beads on your cards!
Well this image is coloured with the copic markers, I used the beats on the toadstool, flowers and in the corners! The paper is from basic grey; love the red with white polka dots just like the toadstool!
Would love to hear what you think of it!
Big hugs Marley


gefeliciteerd.
BeantwoordenVerwijderenvind dit wederom een hele mooie kaart,lekkere vrolijke kleurtjes,ook mooi ingekleurd.
TOPPIE
grtjss
oh dit vind ik echt prachtig gedaan zo :)
BeantwoordenVerwijderenwat een liefelijk kaartje prachtig in die frisse kleurtjed
BeantwoordenVerwijderenGefeliciteerd Marley,
BeantwoordenVerwijderendeze kaart is zeker mooi geworden een echt voorbeeld
groetjes andrea
hoi Marley gefeliciteerd echt verdient en dit kaartje is ook weer een plaatje heel veel sucses en heel veel plezier.
BeantwoordenVerwijderengroetjes Ilonka
schitterend marley! gefelciteerd en heel veel succes maar dat gaat jou helemaal lukken!!!
BeantwoordenVerwijderenheey marley
BeantwoordenVerwijderenwat een super leuk kaartje weer
heel erg leuk
liefs chantal
prachtig Marley, enne.....gefeliciteerd!!
BeantwoordenVerwijderengroetjes,
Neline
Hoi Marley,
BeantwoordenVerwijderengefeliciteerd!
Wat plezant zeg om overal je kaartjes tegen te komen :D
Deze is ook weer een schatje!
Groetjes Anneke
Hi Marley and a big welcome to the Spoon Full of Sugar DT, we are so happy to have you. Your card is gorgeous and I love how you have put the beads on the toadstool.
BeantwoordenVerwijderenHave a great day.
Karen x
So pretty! I love her sparkly wings and the pearls on the toadstool!
BeantwoordenVerwijderenHoi Marley
BeantwoordenVerwijderenGefeliciteerd dat je designer wordt heel leuk
Je kaartje is erg mooi geworden mooi papier en mooie kleuren
Groetjes Tineke
Hoi Marley,
BeantwoordenVerwijderenGefeliciteerd je verdient het, je kaart is helemaal Top,
gr.Louise
congratulations on dt member.you are so lucky
BeantwoordenVerwijderenhugs debbiexx
Mooie kaart Marley!! Enne...gefeliciteerd met je DT.
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Nicolet
Gorgeous card Marley I love your bead accents,I'm so glad you have joined us at A Spoonfull of sugar,Hugs Debbie x
BeantwoordenVerwijderengefeliciteerd en mooie kaarten heb je weer gemaakt xx
BeantwoordenVerwijderenwauw weer zo`n hele mooie kaart en wat heb je hem super ingekleurd !!!
BeantwoordenVerwijderengefeliciteerd dik verdient meis veel plezier bij het team !!!
Heel erg mooi Marley!
BeantwoordenVerwijderenEn van harte gefeliciteerd!
Liefs Ida
Hoi Marley, Nog bedankt voor je welkom en je maakt prachtige kaarten echt juweeltjes.
BeantwoordenVerwijderenHoi,
BeantwoordenVerwijderenWat een geweldig idee die parales als stippen op je paddestoel. Leuke kaart.
Groetjes,
Diane
een heel bijzonder kaartje Marley!
BeantwoordenVerwijderenWow! Beautiful card!
BeantwoordenVerwijderenLove the colours and the glitter.
Details and design are fantastic.
Hugs,
Marina
Gefeliciteerd en je kaartjes zijn dan ook schitterend.
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Jannie
Hi Marley:
BeantwoordenVerwijderenI love the coloring, but most of all the beads as the dots are so cute :-)
Hugs, Karen
Gefeliciteerd! Hartstikke leuk joh! Enne mooie kaart weer!
BeantwoordenVerwijderenWat een prachtige kaart!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes, Bea
After you commented on my card I thought I'd come and have a look at your blog...WOW you do beautiful work. This card is gorgeous!!!!!! I am going to look around some more..after I become a follower.
BeantwoordenVerwijderenRhonda
Hoi marley gefeliciteerd!! En wat een leuke kaart heb je gemaakt!
BeantwoordenVerwijderengefeliciteerd hoor en je kaart is ook weer prachtig
BeantwoordenVerwijderenGr Gusta
Hai Marley, wat een super mooi kaartje! Prachtige kleuren! Groetjes Marianne
BeantwoordenVerwijderengorgeous card Marley, beautiful sweet image and fab papers.
BeantwoordenVerwijderenluv
debby
Hoi marley,
BeantwoordenVerwijderenWat een super leuke kaart! Gefeliciteerd dat je in het DT mag! Leuk!
(De stans die ik gebruikt had was trouwens van Nellie Snellen-multiframe die eastern round)
Groetjes,
Francis
Oh this is just so sweet what a great image and lovely colours dear, so pleased you will be joiningus on ASFOS.
BeantwoordenVerwijderenHugs Jacqui x
What a gorgeous card Marley, beautiful image and I just love the papers!
BeantwoordenVerwijderenClairexx
Wat zal je het druk krijgen, maar ik heb er alle vertrouwen in! Dit kaartje is weer heel mooi en heel schattig!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes van Jacqueline
Hoi Marley,
BeantwoordenVerwijderenO wat leuk zeg die paddestoel met parelstipjes ;) geweldig!!!! En wat een heerlijke kleuren pallet en dotjes papier, daar ben ik helemaal verzot op!
Liefs
Syl
Ik vind deze zo ongelofelijk mooi, echt super.
BeantwoordenVerwijderenGroetjes,
Bianca
Gefeliciteerd Marley! Echt heel gaaf voor je. Je kaartje is weer super.
BeantwoordenVerwijderenxxx Anne-Marije
Mooi kaartje weer en wat een gave vleugels.
BeantwoordenVerwijderengr,Lean.
gefeliciteerd met je DT positie, wat leuk! Je verdient het hoor, dit is alweer zo'n mooi kaartje! Het rode stippeltjespapier past idd perfect bij het plaatje! Super!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes,
Debbie