Pagina's

woensdag 7 juli 2010

Voor mijn blogvolgers/ for my followers!

Lieve blogvolgers,

Helaas heb ik iets minder goed nieuws om vandaag met jullie te delen.
Vorige week zondag ben ik naar de EHBO gemoeten met een hevige buikpijn, ik kon niets meer door de pijn! Daar aangekomen hebben ze me medicijnen gegeven die niet werkte, maar later in de nacht nam de pijn af en mocht ik naar huis. Er werd toen een echo geplant. Op de echo was te zien dat ik galstenen in de galblaas heb.
Toen ik gister terug moest naar het ziekenhuis om de echo en opties te bespreken kwam eruit dat ik morgen(!) geopereert moet worden en de galblaas moet laten verwijderen. Ik ben blij dat het zo ontzettend snel al gaat gebeuren, want de pijn is echt geen pretje, maar natuurlijk zie ik wel tegen de operatie op.

Ik wou dit even met jullie delen, zodat jullie weten dat het wat rustiger op mijn blog zal zijn. Ik moet 1 a 2 nachten blijven, dat is nog niet duidelijk en daarna het herstel waarvan ik ook niet weet hoe lang het zal duren. Dus als het wat rustiger is hier op de blog, weten jullie waarom!!

Mochten jullie vragen hebben kan je me nog altijd mailen; psvehv@upcmail.nl

Liefs!!!

--------------------------------------------------------------------

Dear blog followers,

Today not so good news from here.. Last week sunday I had to go to the hospital with a huge stomach pain, it really hurts so much I cant barely walk. In the hospital they give me some medicins that didnt work and took some blood samples. The pain took away in the night so I went home. They want me to take an echo so I did that and they found gallstones. Yesterday I went back to the hospital to discuss the echo and the options. Well there weren't much options; I have to have a surgery tomorrow(!) to remove the gall, not only the stones but the whole gall.
I'm glad they can help me so quickly cause it really hurts, but ofcourse I'm a bit afraid of the surgery.

I just wanted you all to know this cause its gonna be a bit quieter on my blog so you all know why! I have to stay 1 or 2 nights in the hospital and then some recovery. If you have any questions you can always e-mail me; psvehv@upcmail.nl

Big hugs!!

76 opmerkingen:

  1. sterkte Marley, wat schrikken zeg !
    Liefs Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ojee Marley, dat is niet fijn! Heel veel succes. Ik hoop dat de operatie goed gaat en dat die je klachten goed oplost!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oe Oe Marley, dat is schrikken, maar wel fijn dat het zo snel gaat. En straks heb je in ieder geval geen pijn meer. Succes met de operatie en zet hem op. Ik zal aan je denken.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marley,
    dat is niet fijn te horen!
    Ik wens je veel succes met de operatie en veel beterschap!!
    liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jeetje meid,
    Wat heftig!
    Ik hoop dat je me via de mail je adres kan sturen, dan komt er een kaartje jou kant op.

    Veel sterkte
    Liefs Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Good luck for the surgery Marley and hope you recover quickly! big hugs, Jane xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel veel sterkte meis.
    En denk maar even goed aan jezelf.
    Dan komen de mooie kaartjes van jou vanzelf weer.

    Liefs Lies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel veel sterkte Marley.

    Denk goed aan je zelf neem de rust die je nodig hebt,

    groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel vervelend!
    Gelukkig dat je snel van de pijn afgeholpen wordt!
    Heel veel sterkte en betershap!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Sterkte Marley, we denken aan je!

    Jan en Francis

    BeantwoordenVerwijderen
  11. he wat vervelend zeg, gelukkig kunnen ze er wel iets aan doen, al is het geen pretje... Ik wens je heel veel sterkte en beterschap ermee, denk goed aan jezelf!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. He Marley wat naar voor je! Heel veel succes morgen en voor daarna heel veel beterschap meid!

    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. veel sterkte. Ik hoop dat ze het via een kijkoperatie kunnen verwijderen. Dan heb je er het minste last van. Spoedig hertsel
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  14. That is very scary. Good luck with the operation and 'enjoy' the time you are forced to stay quietly in bed. At least you know what is wrong now and it will be treated.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hi Marley.Try not to worry too much,it will be over before you know.Best wishes to you for a quick recovery.Elisa.x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. sterkte Marley en ik hoop dat het heel snel weer veel beter met je gaat!!!!
    groetjes Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik wens je veel sterkte Marley en hoop dat je snel weer opknapt

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh jemig vrouwtje wat vind ik dat erg voor je! Ik heb gelukkig geen ervaring met galstenen maar ik weet dat de pijn enorm moet zijn en dat ze hem helemaal gaan verwijderen is ook wel erg heftig. Heel veel sterkte bij de operatie en laat je vooral lekker verzorgen als je weer thuiskomt he! Ik zal aan je denken morgen!

    xxx
    Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  19. oh meid toch! wat vervelend voor je. gelukki kan je snel. maar ik kan me voorstellen dat je er tegen op ziet.
    ik wens je heel veel sterkte. en we denken aan je!

    liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dat is schrikken zeg! Heel veel sterkte mogelijk! hopelijk is daarna de pijn over!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. he dat is minder leuk voor je, maar toch fijn dat ze er al zo snel iets aan kunnen doen, heel veel succes morgen en veel beterschap, en we gaan duimen dat je snel weer opknapt

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Get well soon! My father had the very same surgery last year in July. He was fine again in record time and I feel that you'll be just as lucky as he was. I'll keep my fingers crossed.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. He meid,
    Heel veel sterkte gewenst.
    Doe het kalm aan.Gr Anja;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. hey lieverd ,ik weet hoe het is ik heb een half jaar met galaanvallen gelopen eerst van 1 uurtje tot op een gegeven moment tot 24 uur ,echt meid ik weet hoe zeer dat doet, als je geopereert bent is het de eerste dag afzien maar dan ben je blij dat die galKLIER eruit is, heel veel sterkte ik denk aan je en snel weer opknappen hoor xx Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Everything will be fine and soon you will feel better than ever and back crafting.
    Sending hugs.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Oeps, dat is geen pretje.
    Heel veel sterkte en ik hoop dat je snel weer de oude bent.
    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  27. oei dat is niet zulk mooi nieuws meis
    heel veel succes met de operatie morgen en beterschap meis
    rust daarna maar goed uit, we zien je wel verschijnen hoor
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi lieve Marley,

    Heeel veel sterkte bij de operatie. Inderdaad wel heel fijn dat het zo snel kan, want je had er erge last van! Kan me wel voorstellen dat je er erg tegen op ziet, maar des te meer fijn dat het lekker snel kan, want dan kun je er niet zo lang tegen op zien, hi hi! Zet hem op, het gaat vast helemaal goed komen en dan kun je daarna gelukkig weer pijn vrij door het leven!!!
    Sterkte, meis!

    Liefs, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hè wat vervelend voor je Marley! Gelukkig dat je snel geholpen kunt worden! Ik wens je veel sterkte en van harte beterschap!

    Liefs, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Veel sterkte en beterschap Marley!!
    Ik hoop dat je weer snel opknapt.

    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Dat is niet top!!! heel veel beterschap en sterkte

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat vervelend voor je Marley,maar fijn voor je dat je snel geholpen kan worden en veel sterkte en beterschap gewenst.

    Groetjes Ageeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi Marley,

    Heel veel beterschap toegewenst en dat je maar snel van de pijn verlost mag zijn.

    Liefs
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ewww - gallstones....me too! Eeeep - waiting for my op now! Yep gonna take the whole gallbladder away too! Not nice! I have been told that I will only be in for the day - home the same night!

    Good luck!

    Rx

    BeantwoordenVerwijderen
  35. he marley

    das wat minder! maar goed via deze weg wil ik je heel erg veel sterke wensen, en dat je maar snel van de pijn af mag zijn!

    groetjes
    daisy

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Heel veel sterkte morgen en heeeeel veeeel beterschap toegewenst!
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat vervelend ik wil je dan ook heel veel sterkte wensen
    Heel veel beterschap
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hey Marley,

    Jeetje wat erg zeg maar, iid wees blij dat ze snel zijn dan ben je ook weer heel snel vd pijn af zijn.
    Hou je taai, denk aan je morgen en doe het rustig aan, herstel maar goed dan kun je weer volop aan de slag!

    Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  39. oh sweetie, I'm so sorry to hear this.. I can only guess it must be horrible pain you had to go through :(
    I hope all goes well and you will have a speedy recovery
    {big hugs} to you
    Sylvia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hallo Meis

    Wens je heel veel kracht een sterkte toe wat een ellende meis wat zal je een pijn hebben ik hoop dat alles heel goed gaat voor je
    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Hoi Meis ,sterkte en beterschap en ik hoop dat je snel verlost bent van de pijn.
    groetjes,lean.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Hoi Marley,
    Dat was even schrikken denk ik, maar wel fijn dat je zo snel word geholpen, anders is het wachten daarop ook geen pretje, dan heb je het maar gehad. Ik wens je heel veel sterkte toe en een spoedig herstel.
    groetjes Eline

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Dear Marley!
    I wish you a good surgery and a speedy recovery!
    God bless you,
    Monika

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Hoi Marley,

    Nu net lees ik je bericht op je blog. Is zeker niet fijn zeg. Was wel schrikken zeker, maar goed als het dan daarna beter met je gaat moet je maar zonder je galblaas door het leven. Sterkte morgen en natuurlijk met je herstel.

    Groetjes van Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Heel veel sterkte Marley!!! 'k Hoop dat je snel mag opknappen.
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  46. o meis dat is niet zo fraai en wat zal dat pijnlijk zijn heel veel sterkte met de operatie en daarna we denken aan je !!

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Heel veel sterkte en hopenlijk ben je weer snel hersteld!!!

    knuffels lia

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Wat een slecht nieuws Marley. Heel veel sterkte de komende dagen, en dan maar hopen dat je snel weer opknapt.

    Liefs Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Wat een naar nieuws zeg wens je heel veel sterkte en beterschap toe.

    groetjes,

    Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Ooo wat erg Marley!!

    Heel veel sterkte, het is wel fijn dat het al zo snel kan.

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Heel vervelend voor je! Morgen hlle veel sterkte!
    Liefs Larissa & Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Dat was verschieten zeker?!
    Heel veel sterkte en veel beterschap daarna!!!
    Liefs,Celia.

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Oo meissie dat is niet fijn zeg, maar ik wens je heel veel sterkte voor de operatie en er na.
    Pas goed op je zelf.

    groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  54. heel veel sterkte hoor meis !! Ik hoop dat je snel weer opknapt !

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Beterschap en sterkte!!!!

    Groetjes

    Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  56. o dat is vervelend zeg... Sterkte en knap maar snel op!

    *Kus Patries*

    BeantwoordenVerwijderen
  57. bahhhhhhh, wat vervelend voor je, gelukkig hebben ze de oorzaak snel gevonden en ook de oplossing hebben ze snel voor je geregeld, ik wens je heeeeeeeeel veel sterkte en beterschap!!!
    liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  58. jeetje marley
    ik schrok er wel even van
    heel veel sterkte gewenst
    gelukkig kan je snel terecht
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Veel sterkte en beterschap!! Je zal je zoveel beter voelen na de operatie, daar ben ik zeker van. Verzorg je maar goed voor je weer aan de slag gaat. Je gezondheid is belangrijker!!
    ** Evi **

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Hey Marley.
    Dat is geen leuk nieuws zeg. Heel veel sterkte en knap snel maar weer op.
    Lieve groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Ohhhh lieve Marley.
    Wat erg voor je,maar de andere kant fijn dat het morgen al gebeurd,dat is echt heel snel.
    Ik wens je heel veel sterkte en kracht.
    hoop dat nu gauw weer de oude mag worden.

    Dikke knuffel Riet.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Heel veel sterkte Marley. Fijn dat je zo snel wordt geholpen. Ik heb er een half jaar mee door gelopen en ik weet dat dat niet echt een pretje was. Een goed herstel en tot speodig.
    Liefs van Sjakkie

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Very sorry about your medical condition. We hope you feel better and recover.
    I wish you all the best!

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Jeetje, dat is me nogal wat! Een geluk bij een ongeluk dat je zo snel wordt geholpen.
    Ik wens je veel sterkte en beterschap, en laat je maar lekker verwennen de eerste tijd!
    Liefs Manja

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Hoi Marley,

    Sterkte ermee...de mijne is er ook al uit. Zo'n aanval kan flink pijn doen! Bij mij viel de operatie en daarna allemaal heel erg mee, hoop bij jou ook. Ik moet nu alleen niet te zout eten, dat is alles...verder nergens last van.

    Beterschap!!

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Oh wat naar zeg dat je zo'n pijn hebt. Hopelijk gaat het na de operatie beter met je.
    Sterkte voor morgen, ik zal aan je denken...
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Hallo Marley

    wat een pech voor je.....ik wens je heel veel sterkte en beterschap hoor!!

    een dikke knuffel van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Hoi Marley,

    tjonge jonge zeg, nou gelukkig weet je wat het is en kun je snel worden geholpen. Meis veel beterschap toegewenst en wanneer je je weer goed voelt hoop ik je snel weer te zien op je blogje.

    Groetjes
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Hoi Marley,
    Alsjemenou dat is schrikken zeg maar wel fijn dat ze je al zo snel kunnen helpen. Heel veel sterkte met het herstel!
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Oh Marley, I really feel for you. Fingers crossed once you've had the surgery you will feel a lot better. Take care!
    Clairex

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Hoi Marley.
    Sterkte , spannend he zo een operatie. Maar als hij eruit is voel je je snel beter hoor. Gr En sterkte Majo

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Best wishes for your surgery and recovery Marley. I have had the same problem myself and that pain is BAD! Hope you're back on form again soon! bx

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Hi Marley. I hope your surgery went well. I know what you were going through - been there myself! Hope you will have a speedy recovery! Will be thinking of you.

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Hoi Marley,

    Ik lees het hele verhaal nu pas. Ik wil je heel veel beterschap toewensen en hopelijk knap je heel snel op na de operatie.

    Groetjes Inky

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks so much for leaving a comment! I appreciate it a lot.. Hugs Marley