Helaas heb ik iets minder goed nieuws om vandaag met jullie te delen.
Vorige week zondag ben ik naar de EHBO gemoeten met een hevige buikpijn, ik kon niets meer door de pijn! Daar aangekomen hebben ze me medicijnen gegeven die niet werkte, maar later in de nacht nam de pijn af en mocht ik naar huis. Er werd toen een echo geplant. Op de echo was te zien dat ik galstenen in de galblaas heb.
Toen ik gister terug moest naar het ziekenhuis om de echo en opties te bespreken kwam eruit dat ik morgen(!) geopereert moet worden en de galblaas moet laten verwijderen. Ik ben blij dat het zo ontzettend snel al gaat gebeuren, want de pijn is echt geen pretje, maar natuurlijk zie ik wel tegen de operatie op.
Ik wou dit even met jullie delen, zodat jullie weten dat het wat rustiger op mijn blog zal zijn. Ik moet 1 a 2 nachten blijven, dat is nog niet duidelijk en daarna het herstel waarvan ik ook niet weet hoe lang het zal duren. Dus als het wat rustiger is hier op de blog, weten jullie waarom!!
Mochten jullie vragen hebben kan je me nog altijd mailen; psvehv@upcmail.nl
Liefs!!!
--------------------------------------------------------------------
Dear blog followers,
Today not so good news from here.. Last week sunday I had to go to the hospital with a huge stomach pain, it really hurts so much I cant barely walk. In the hospital they give me some medicins that didnt work and took some blood samples. The pain took away in the night so I went home. They want me to take an echo so I did that and they found gallstones. Yesterday I went back to the hospital to discuss the echo and the options. Well there weren't much options; I have to have a surgery tomorrow(!) to remove the gall, not only the stones but the whole gall.
I'm glad they can help me so quickly cause it really hurts, but ofcourse I'm a bit afraid of the surgery.
I just wanted you all to know this cause its gonna be a bit quieter on my blog so you all know why! I have to stay 1 or 2 nights in the hospital and then some recovery. If you have any questions you can always e-mail me; psvehv@upcmail.nl
Big hugs!!


sterkte Marley, wat schrikken zeg !
BeantwoordenVerwijderenLiefs Joyce
Ojee Marley, dat is niet fijn! Heel veel succes. Ik hoop dat de operatie goed gaat en dat die je klachten goed oplost!
BeantwoordenVerwijderenHoi Marley,
BeantwoordenVerwijderendat is niet fijn te horen!
Ik wens je veel succes met de operatie en veel beterschap!!
liefs Anneke
Jeetje meid,
BeantwoordenVerwijderenWat heftig!
Ik hoop dat je me via de mail je adres kan sturen, dan komt er een kaartje jou kant op.
Veel sterkte
Liefs Mariska
Good luck for the surgery Marley and hope you recover quickly! big hugs, Jane xxx
BeantwoordenVerwijderenHeel veel sterkte meis.
BeantwoordenVerwijderenEn denk maar even goed aan jezelf.
Dan komen de mooie kaartjes van jou vanzelf weer.
Liefs Lies
Heel veel sterkte Marley.
BeantwoordenVerwijderenDenk goed aan je zelf neem de rust die je nodig hebt,
groetjes Jannie.
Heel vervelend!
BeantwoordenVerwijderenGelukkig dat je snel van de pijn afgeholpen wordt!
Heel veel sterkte en betershap!
Groetjes Jolanda.
Sterkte Marley, we denken aan je!
BeantwoordenVerwijderenJan en Francis
he wat vervelend zeg, gelukkig kunnen ze er wel iets aan doen, al is het geen pretje... Ik wens je heel veel sterkte en beterschap ermee, denk goed aan jezelf!
BeantwoordenVerwijderenHe Marley wat naar voor je! Heel veel succes morgen en voor daarna heel veel beterschap meid!
BeantwoordenVerwijderenGr. Karin
veel sterkte. Ik hoop dat ze het via een kijkoperatie kunnen verwijderen. Dan heb je er het minste last van. Spoedig hertsel
BeantwoordenVerwijderenliefs Chantal
That is very scary. Good luck with the operation and 'enjoy' the time you are forced to stay quietly in bed. At least you know what is wrong now and it will be treated.
BeantwoordenVerwijderenHi Marley.Try not to worry too much,it will be over before you know.Best wishes to you for a quick recovery.Elisa.x
BeantwoordenVerwijderensterkte Marley en ik hoop dat het heel snel weer veel beter met je gaat!!!!
BeantwoordenVerwijderengroetjes Helma
Ik wens je veel sterkte Marley en hoop dat je snel weer opknapt
BeantwoordenVerwijderenOh jemig vrouwtje wat vind ik dat erg voor je! Ik heb gelukkig geen ervaring met galstenen maar ik weet dat de pijn enorm moet zijn en dat ze hem helemaal gaan verwijderen is ook wel erg heftig. Heel veel sterkte bij de operatie en laat je vooral lekker verzorgen als je weer thuiskomt he! Ik zal aan je denken morgen!
BeantwoordenVerwijderenxxx
Mariska
oh meid toch! wat vervelend voor je. gelukki kan je snel. maar ik kan me voorstellen dat je er tegen op ziet.
BeantwoordenVerwijderenik wens je heel veel sterkte. en we denken aan je!
liefs martine
Dat is schrikken zeg! Heel veel sterkte mogelijk! hopelijk is daarna de pijn over!
BeantwoordenVerwijderenhe dat is minder leuk voor je, maar toch fijn dat ze er al zo snel iets aan kunnen doen, heel veel succes morgen en veel beterschap, en we gaan duimen dat je snel weer opknapt
BeantwoordenVerwijderenGet well soon! My father had the very same surgery last year in July. He was fine again in record time and I feel that you'll be just as lucky as he was. I'll keep my fingers crossed.
BeantwoordenVerwijderenHe meid,
BeantwoordenVerwijderenHeel veel sterkte gewenst.
Doe het kalm aan.Gr Anja;o)
hey lieverd ,ik weet hoe het is ik heb een half jaar met galaanvallen gelopen eerst van 1 uurtje tot op een gegeven moment tot 24 uur ,echt meid ik weet hoe zeer dat doet, als je geopereert bent is het de eerste dag afzien maar dan ben je blij dat die galKLIER eruit is, heel veel sterkte ik denk aan je en snel weer opknappen hoor xx Christa
BeantwoordenVerwijderenEverything will be fine and soon you will feel better than ever and back crafting.
BeantwoordenVerwijderenSending hugs.
luv
Debby
Oeps, dat is geen pretje.
BeantwoordenVerwijderenHeel veel sterkte en ik hoop dat je snel weer de oude bent.
Groetjes,
Bianca
oei dat is niet zulk mooi nieuws meis
BeantwoordenVerwijderenheel veel succes met de operatie morgen en beterschap meis
rust daarna maar goed uit, we zien je wel verschijnen hoor
liefs angelique
Hoi lieve Marley,
BeantwoordenVerwijderenHeeel veel sterkte bij de operatie. Inderdaad wel heel fijn dat het zo snel kan, want je had er erge last van! Kan me wel voorstellen dat je er erg tegen op ziet, maar des te meer fijn dat het lekker snel kan, want dan kun je er niet zo lang tegen op zien, hi hi! Zet hem op, het gaat vast helemaal goed komen en dan kun je daarna gelukkig weer pijn vrij door het leven!!!
Sterkte, meis!
Liefs, Wendy
Hè wat vervelend voor je Marley! Gelukkig dat je snel geholpen kunt worden! Ik wens je veel sterkte en van harte beterschap!
BeantwoordenVerwijderenLiefs, Loes
Veel sterkte en beterschap Marley!!
BeantwoordenVerwijderenIk hoop dat je weer snel opknapt.
groetjes
Neline
Dat is niet top!!! heel veel beterschap en sterkte
BeantwoordenVerwijderenWat vervelend voor je Marley,maar fijn voor je dat je snel geholpen kan worden en veel sterkte en beterschap gewenst.
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Ageeth.
Hoi Marley,
BeantwoordenVerwijderenHeel veel beterschap toegewenst en dat je maar snel van de pijn verlost mag zijn.
Liefs
Thea
sterkte en je gezondheid gaat voor
BeantwoordenVerwijderenEwww - gallstones....me too! Eeeep - waiting for my op now! Yep gonna take the whole gallbladder away too! Not nice! I have been told that I will only be in for the day - home the same night!
BeantwoordenVerwijderenGood luck!
Rx
he marley
BeantwoordenVerwijderendas wat minder! maar goed via deze weg wil ik je heel erg veel sterke wensen, en dat je maar snel van de pijn af mag zijn!
groetjes
daisy
Heel veel sterkte morgen en heeeeel veeeel beterschap toegewenst!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Anneke
Wat vervelend ik wil je dan ook heel veel sterkte wensen
BeantwoordenVerwijderenHeel veel beterschap
Groetjes Tineke
Hey Marley,
BeantwoordenVerwijderenJeetje wat erg zeg maar, iid wees blij dat ze snel zijn dan ben je ook weer heel snel vd pijn af zijn.
Hou je taai, denk aan je morgen en doe het rustig aan, herstel maar goed dan kun je weer volop aan de slag!
Liefs Marianne
oh sweetie, I'm so sorry to hear this.. I can only guess it must be horrible pain you had to go through :(
BeantwoordenVerwijderenI hope all goes well and you will have a speedy recovery
{big hugs} to you
Sylvia xx
Hallo Meis
BeantwoordenVerwijderenWens je heel veel kracht een sterkte toe wat een ellende meis wat zal je een pijn hebben ik hoop dat alles heel goed gaat voor je
Liefs Nellie
Hoi Meis ,sterkte en beterschap en ik hoop dat je snel verlost bent van de pijn.
BeantwoordenVerwijderengroetjes,lean.
Hoi Marley,
BeantwoordenVerwijderenDat was even schrikken denk ik, maar wel fijn dat je zo snel word geholpen, anders is het wachten daarop ook geen pretje, dan heb je het maar gehad. Ik wens je heel veel sterkte toe en een spoedig herstel.
groetjes Eline
Dear Marley!
BeantwoordenVerwijderenI wish you a good surgery and a speedy recovery!
God bless you,
Monika
Hoi Marley,
BeantwoordenVerwijderenNu net lees ik je bericht op je blog. Is zeker niet fijn zeg. Was wel schrikken zeker, maar goed als het dan daarna beter met je gaat moet je maar zonder je galblaas door het leven. Sterkte morgen en natuurlijk met je herstel.
Groetjes van Annette
Alles Gute!!
BeantwoordenVerwijderenLiebe Grüße
Paola
Heel veel sterkte Marley!!! 'k Hoop dat je snel mag opknappen.
BeantwoordenVerwijderenGroetjes, Tineke
o meis dat is niet zo fraai en wat zal dat pijnlijk zijn heel veel sterkte met de operatie en daarna we denken aan je !!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Cora
Heel veel sterkte en hopenlijk ben je weer snel hersteld!!!
BeantwoordenVerwijderenknuffels lia
Wat een slecht nieuws Marley. Heel veel sterkte de komende dagen, en dan maar hopen dat je snel weer opknapt.
BeantwoordenVerwijderenLiefs Linda
Wat een naar nieuws zeg wens je heel veel sterkte en beterschap toe.
BeantwoordenVerwijderengroetjes,
Louise
Ooo wat erg Marley!!
BeantwoordenVerwijderenHeel veel sterkte, het is wel fijn dat het al zo snel kan.
Liefs Ida
Heel vervelend voor je! Morgen hlle veel sterkte!
BeantwoordenVerwijderenLiefs Larissa & Astrid
Dat was verschieten zeker?!
BeantwoordenVerwijderenHeel veel sterkte en veel beterschap daarna!!!
Liefs,Celia.
Oo meissie dat is niet fijn zeg, maar ik wens je heel veel sterkte voor de operatie en er na.
BeantwoordenVerwijderenPas goed op je zelf.
groetjes Suze
heel veel sterkte hoor meis !! Ik hoop dat je snel weer opknapt !
BeantwoordenVerwijderenBeterschap en sterkte!!!!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes
Vera
o dat is vervelend zeg... Sterkte en knap maar snel op!
BeantwoordenVerwijderen*Kus Patries*
bahhhhhhh, wat vervelend voor je, gelukkig hebben ze de oorzaak snel gevonden en ook de oplossing hebben ze snel voor je geregeld, ik wens je heeeeeeeeel veel sterkte en beterschap!!!
BeantwoordenVerwijderenliefs Anneke
jeetje marley
BeantwoordenVerwijderenik schrok er wel even van
heel veel sterkte gewenst
gelukkig kan je snel terecht
liefs chantal
Veel sterkte en beterschap!! Je zal je zoveel beter voelen na de operatie, daar ben ik zeker van. Verzorg je maar goed voor je weer aan de slag gaat. Je gezondheid is belangrijker!!
BeantwoordenVerwijderen** Evi **
Hey Marley.
BeantwoordenVerwijderenDat is geen leuk nieuws zeg. Heel veel sterkte en knap snel maar weer op.
Lieve groetjes Monique
Ohhhh lieve Marley.
BeantwoordenVerwijderenWat erg voor je,maar de andere kant fijn dat het morgen al gebeurd,dat is echt heel snel.
Ik wens je heel veel sterkte en kracht.
hoop dat nu gauw weer de oude mag worden.
Dikke knuffel Riet.xx
Heel veel sterkte Marley. Fijn dat je zo snel wordt geholpen. Ik heb er een half jaar mee door gelopen en ik weet dat dat niet echt een pretje was. Een goed herstel en tot speodig.
BeantwoordenVerwijderenLiefs van Sjakkie
Very sorry about your medical condition. We hope you feel better and recover.
BeantwoordenVerwijderenI wish you all the best!
Jeetje, dat is me nogal wat! Een geluk bij een ongeluk dat je zo snel wordt geholpen.
BeantwoordenVerwijderenIk wens je veel sterkte en beterschap, en laat je maar lekker verwennen de eerste tijd!
Liefs Manja
Oh wat naar zeg dat je zo'n pijn hebt. Hopelijk gaat het na de operatie beter met je.
BeantwoordenVerwijderenSterkte voor morgen, ik zal aan je denken...
xxx Anne-Marije
Hallo Marley
BeantwoordenVerwijderenwat een pech voor je.....ik wens je heel veel sterkte en beterschap hoor!!
een dikke knuffel van Marijke
Hoi Marley,
BeantwoordenVerwijderentjonge jonge zeg, nou gelukkig weet je wat het is en kun je snel worden geholpen. Meis veel beterschap toegewenst en wanneer je je weer goed voelt hoop ik je snel weer te zien op je blogje.
Groetjes
Syl
Hoi Marley,
BeantwoordenVerwijderenAlsjemenou dat is schrikken zeg maar wel fijn dat ze je al zo snel kunnen helpen. Heel veel sterkte met het herstel!
groetjes, Anita
Oh Marley, I really feel for you. Fingers crossed once you've had the surgery you will feel a lot better. Take care!
BeantwoordenVerwijderenClairex
Hoi Marley.
BeantwoordenVerwijderenSterkte , spannend he zo een operatie. Maar als hij eruit is voel je je snel beter hoor. Gr En sterkte Majo
Best wishes for your surgery and recovery Marley. I have had the same problem myself and that pain is BAD! Hope you're back on form again soon! bx
BeantwoordenVerwijderenHi Marley. I hope your surgery went well. I know what you were going through - been there myself! Hope you will have a speedy recovery! Will be thinking of you.
BeantwoordenVerwijderenHoi Marley,
BeantwoordenVerwijderenIk lees het hele verhaal nu pas. Ik wil je heel veel beterschap toewensen en hopelijk knap je heel snel op na de operatie.
Groetjes Inky