zaterdag 17 juli 2010

Hoek boekenlegger / corner bookmark



Hoi allemaal,

Vandaag ben ik aan de beurt bij het Whiff Of Joy tutorial blog en ik heb gekozen om een hoek boekenlegger te maken.

De stempel is van Whiff Of Joy uit de nieuwe stempelkit Life's a beach
Het papier is van Papermania; Rosegarden. Een lintje gebruikt, wat vlindertjes geponst en de borderpons is van Martha Stewart.

Als je wil weten hoe ik deze hoek boekenlegger heb gemaakt ga dan naar het Whiff Of Joy tutorial blog en ik zou het leuk vinden als jullie daar ook een reactie achterlaten.

Liefs!!

-----------------------------------------------------------------------

Hi ladies,

Today its my turn over at the Whiff Of Joy tutorial blog and I choose to make a corner bookmark.

I used the fabulous new stamp from the new Whiff Of Joy stamp kit Life's a beach
The papers are from Papermania; Rosegarden.. also used some ribbon, some punched butterfly's and the borderpunch is from Martha Stewart.

Want to know how I made this corner bookmark? Please visit the Whiff Of Joy tutorial blog and I would love if you leave a comment there too.

Hugsss

The back.


The back in a book.


30 opmerkingen:

  1. Hoi Marley, leuk zo'n boekenlegger he :)
    Heb er ooit ook eens zo eentje gemaakt!
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat leuk!

    Ga er ook 1 maken is een leuk idee.

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw Marley dat is super gedaan zeg.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marley, wat leuk zeg! is weer eens wat anders dan een gewone boekenlegger. Dit vind ik ook wel ene leuk projectje voor in mijn vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi en heel apart.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Marley,

    Dank u om uw reactie op mijn blog!
    Ik ben even gaan/komen kijken bij al uw blogs of mede-blogs :-)
    U maakt mooi werkjes!

    Ik ben dan ook volger geworden en kom zeker nog eens piepen hier :-)

    groetjes, jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauwwwwwwwwwww Marly wat een beaty en wat een leuk idee supers meis

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goh!!! dit is leuk! wat een goed idee zo, dat ga ik zeker ook proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. whow wat super origineel is dit, schitterend is die

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wouw wat een super gafe hoek boekenlegger
    echt super
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat is die origineel. Veel mooier dan een gewone boekenlegger.
    Gaat het terug een beetje?
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. super en origineel!

    groetjes,
    Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk idee marley, super.

    groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hee dat is leuk! Heel apart om zo'n boekenlegger te maken "om een hoekje". Misschien dat ik dat ook eens ga proberen, ik ben alleen bang dat ie snel versleten zal zijn, ik lees nml. ontzettend veel!
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. heb je mooi gemaakt Marley.
    groetjes,lean.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Marley,

    Wauw, wat origineel en wat een super leuk idee!! Zo kun je zelf ook lekker blijven genieten van wat je hebt gemaakt, want m'n kaarten stuur ik altijd op! ;-) Hou je van lezen? Ik wel, en dit zou natuurlijk erg leuk staan in je boeken, kun je altijd je favoriete afdrukjes bewonderen! Super mooi gemaakt!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Marley,

    Wat een superleuk idee, ga ik ook eens proberen. Ik heb altijd een stuk papier of een (ansicht)kaart ertussen liggen.

    Fijn weekend!
    Liefs
    Thea
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel gaaf Marley! Prachtig gedaan, bedankt voor de tutorial. Voel je je al weer wat beter na je ziekenhuis bezoek?
    Hugs Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ohhh wowww Marley,wat een leuk idee zeg,dat heb je schitterend gemaakt,super die stempel.
    Prachtig papier en kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Errug leuk. Ben ook al een tijdje van plan om een boekenlegger te maken. Nu ik deze zie dan ga ik het zeker doen. Een erg leuk resultaat!
    groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  21. erg leuk en mooi gedaan Marley!!!! ben blij dat het steeds wat beter met je gaat groetjes Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw wat gaaf Marley! Heel mooi gemaakt zeg!


    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wow Marley dat heb je super leuk gedaan.

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat origineel! En zo mooi, prachtig gedaan.
    Groetjes van Sjakkie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. So beautiful Marley, gorgeous colours.
    Hugs Emma x

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een leuk idee! En zo mooi gemaakt ook! Echt geweldig.

    Groetjes,
    Diane

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks so much for leaving a comment! I appreciate it a lot.. Hugs Marley