Pagina's

donderdag 15 juli 2010

Magnolia



Hoi allemaal,

Vandaag heb ik de Magnolia zomerkit binnen gekregen en ben er meteen mee aan de slag gegaan.. Ik vind ze geweldig!!
Deze stempel is ingekleurd met de copic markers.. ook het zeepaardje komt van de kit.

Het papier is van Papermania, bloemetjes van prima flower en wat geponsde bloemetjes.
Een swirl gemaakt met de creatable en natuurlijk weer parels en stickels!!

Met mij gaat het iedere dag stukken beter, ik kan weer lekker kaartjes maken en voor de rest gewoon rustig aan en dan komt alles weer goed! Bedankt allemaal.

Liefs, Marley

------------------------------------------------------------------------

Hi ladies,

This card is made with the new Magnolia stamp from the stampkit that arrived today!! Its a really great kit. The seahorse is also from the kit.
Colored the images with the copic markers.

The papers are from Papermania, flowers from Prima flowers, some punched flowers with the Ek Success punch. Swirl with the creatable and ofcourse some stickels and pearls.

Hope you like it..

Big hugs xxxx

52 opmerkingen:

  1. Ze zijn echt heel lief zeg. Ik moet nog even wachten, mijn zus Maris heeft ze besteld en ze liggen nu bij haar op de mat en zij is net op vakantie gegaan. Maar dat komt goed.
    Maar je kaart is super super leuk.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een supergaaf kaartje!!
    Leuke stempels!!
    Blij te lezen dat het weer wat beter gaat met je!!

    Groetjesssssss

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superleuk kaartje zeg.
    Fijn dat het iedere dag een beetje beter gaat. Gelukkig heb je een leuke hobby:D:D.

    Liefs Mieke

    http://hethobbyhoekje-vanmieke.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. whow wat een schatje op die prachtige kaart, en fijn om te horen dat het steeds wat beter met je gaat

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke stempel! Echt geweldig. En je kaart is ook verschrikkelijk prachtig!

    Groetjes Gwendolyn

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Just stunning card, gorgeous images, great details.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Marley. Fijn dat het wat beter gaat.

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. OOOOOOOOh schitterend! Hier ben ik helemaal weg van!!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi kaartje, goed om te horen dat het weer beter gaat me je!

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterend kaartje Marley! Ook fijn om te lezen dat het weer goed met je gaat. Houden zo he??

    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is echt een schitterende kaart geworden! Fijn dat het weer beter met je gaat.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Marley,
    Wat zijn ze prachtig he die nieuwe stempeltjes :)
    Kan niet kiezen welke ik ga bestellen, ze zijn allemaal zoo leuk! Je kaartje is prachtig!
    En fijn te horen dat het elke dag een beetje beter gaat :)
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hi Marley,

    Wat is hij leuk, dit kaartje!! Ha ha, een zeemeerMagnolia! Grappig! Dat zeepaardje er bij vind ik super, heel grappig. Mooi gekleurd, zeg en leuk onderwaterkaartje zo. Goed dat je haar op een rondje hebt gezet, soort bubbel! Fijn dat je weer lekker kaartjes kunt maken, dan heb je in elk geval meer afleiding! En dan langzaam weer opbouwen en je steeds beter gaan voelen!

    Lieve groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Marley,
    Wat een schattige kaart heb je gemaakt met de nieuwe zomer kit en zo prachtig gekleurd.
    Echt schitterend!
    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. She looks so cute and pretty! Love all the glitter you used for her. Cute seahorse!
    Hugs
    Jodi =)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ooooo wat een mooitje weer Marley.
    groetjes,Lean.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Beautiful! I can't wait for my kit to arrive. You made me a lot more impatient now.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw Marley, wat een pracht kaartje weer! En wat een megalief afdrukje!!!! Echt helemaal super! Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. tjee wat een schitterende kaart heb je meteen gemaakt met de kit! Hier liggen ze nog op tafel, dus ga er snel ook oets mee doen! Fijn dat het al wat beter gaat met je, rustig aan hoor en denk goed aan jezelf!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. OOOO die stempel is gaaf zeg!!!
    En je hebt er zo een mooie kaart van gemaakt . groet majo.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gorgeous card Marley. I also received this stamp kit today and cant wait to ink them up. Hope your are back well now!
    Clairex

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauww wat een liefje Marley echt zo leuk de stempels ik hoop dat ik de kit ook gauw ontvang.

    Groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Jij bent weer heel snel zeg! Ik ben nog niet verder gekomen dan van alle stempels een afdrukje te maken op aquarelpapier ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Marley this is sooooo GORGEOUS THANKS FOR SHARING!!!!!!!!!RubyM:)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. kwijl kwijl kwijl.
    deze is echt geweldig gaaf zeg! helemaal toppie!
    ik ben blij dat het een stuk beter gaat met je. want ik heb je kaartjes wel gemist!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wat een leuke kaart echt super.
    fijn dat je je weer wat beter voelt

    groetjes Gusta

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Marley
    Meid wat een super gave kaart
    de kleurtjes, bloemen perfect bij elkaar!
    En die stempel van de nieuwe kit hieronder
    WoW wat zou ik die graag willen
    eindelijk weer een leuke stoere boy stempel
    zou er een hoop mensen blij mee maken:)
    En je kaart is natuurlijk Gorgeous!
    Liefs Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Super kaart hoor, en fijn dat het beter met je gaat en kaarten maken geeft afleiding!! en deze is weer ged gelukt.

    gr.Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  29. jeee wat is deze leuk! mooie kleuren, mooie stempels.... fijn dat het de goeie kant op gaat

    BeantwoordenVerwijderen
  30. hoi meis wat een super leuk kaartje heb je gemaakt met de nieuwe magnoliatjes
    ik heb gisteravond ook enkele stempeltjes besteld , trouwens fijn om te lezen dat je je eigen al een beetje beter voelt,
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Bij mij is de kit ook op de mat gevallen. En als ik deze super geweldige kaart van je zie, dan kriebelen mijn handen om er mee aan de slag te gaan.
    Gelukkig dat je je al weer een stuk beter voelt.
    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  32. wouw schitterend kaatrje marley
    ergleuk gedaan
    en wat fijn dat je weer lekker aan het knutselen bent
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi Marley,

    Wat een schitterend kaartje heb je weer van gemaakt.

    Groetjes
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Gorgeous Marley, wonderful colours.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Oh wat een geweldig mooi kaartje! Die Magnolia is inderdaad erg leuk...
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Prachtige kaart en je hebt er zo goed passend papier bij gezocht, geweldig!
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  37. gaaf kaartje. Blauw/groen vind ik een supermooie combi. Schattige stempeltjes!

    groetjes,
    Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  38. fijn dat het goed met je gaat meis

    je kaart is prachtig ze zijn weer top he die magnolia`s

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat is die ongelovelijk gaaf zeg!!!
    Kan ik je mijn adres niet doorgeven???
    ;) Ben bijna jarig! :D hihi!!!

    Heel ve3el liefs,
    Krista

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Dear Marley!
    I loooooooooooooove your card, it's so cute..., you colored Tilda so nice and the papers fit perfect!
    All the best and big hugs,
    Mo

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wowzer Marley! This is gorgeous!
    Oh the new Magnolia so so beautiful! She is also one of my favorite from this collection.
    I love the pretty lace and the way you have colored the image.
    Have a lovely day.
    Luv,
    Chelsea

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Prachtige kaart Marley! Ik had deze ook bijna besteld maar bij Magnolia mag je nog steeds niet met Paypal bestellen en ik heb geen creditcard dus ik moest mijn bestelling annuleren. Wel jammer want ik weet niet precies welke er nog meer in het zomerpakket zaten maar een heel stel van de Bon Voyage collectie vind ik prachtig. Dit zeemeerminnetje heb ik in ieder geval zojuist in de pre-order gezet bij ATS, te schattig om niet te hebben. Als je dol bent op zeemeerminnen kom je dit jaar trouwens wel erg goed aan je trekken bij de verschillende merken he! Erg goed om te horen dat het weer beter met je gaat meisje!

    xxx
    Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wat een prachtige kaart Marley,zo lief die stempel,prachtig ingekleurd.
    Fijn dat het elke dag weer wat beter gaat met je.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Geweldige kaart Marley!
    De stempelset is super deze keer.
    Groetjes
    Cordine

    BeantwoordenVerwijderen
  45. erg mooi,
    vind het weer een super mooie kit.
    heb je de andere stempels ook gezien, die zijn ook super.

    Ik geef trouwens een candy weg, kom dus even kijken.

    * Samantha..*

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Wat fijn om te horen dat het al stukke beter met je gaat.
    Das een hele opluchting lijkt mij zo.

    Enne...je kaartje is prachtig geworden.
    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Wow, wat een schattig kaartje Marley! De nieuwe Magnolia's zijn heel leuk.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Oh wow such a beautiful card...so gorgeous!!
    Hugs Emma x

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Hallo Marley,

    Deine Karte ist wunderschön!!
    Mir gefällt Deine ganze Gestaltung, die Farben und wie Du die Motive coloriert hast.
    Ganz toll!!

    Liebe Grüße
    Paola

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Wouw, jij hebt er gelijk alweer een superkaartje van gemaakt zeg! Fijn dat je elke dag wat verder opknapt.

    Groetjes,
    Diane

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks so much for leaving a comment! I appreciate it a lot.. Hugs Marley