Pagina's

woensdag 14 juli 2010

Sailor Oakley



Hoi dames,

Dit keer een jongenskaartje met de nieuwste Whiff Of Joy stempel die zondag 18 juli uitkomen!
Altijd lastig die mannenkaarten maar goed ik heb mijn best gedaan. Het papier is van Basic Grey.. de stempel is ingekleurd met distress inkt.
Wat bloemetjes geponst met de EK success pons en blaadjes met de Martha Stewart pons.
De tekststempel komt uit de zomerkit
Wat pareltjes erbij en klaar is hij. Nu is Katharina zo aardig geweest om een extra stempel van deze jongeman in mijn pakketje te doen die ik aan jullie weg mag geven.
Zet je naam dus neer bij Mr.Linky en laat een berichtje achter om kans te maken op deze nieuwste stempel!!

Liefs,

--------------------------------------------------------------------

Hi ladies,

This time a boy card, always difficult to make but this cute Oakley makes it a bit easier!! This is one of the newest stamps from Whiff Of Joy that will be released this Sunday!
The design papers are from Basic Grey.. The image is colored with distress inkt.
Some punched flowers with the EK success punch, some leaves with the Martha Stewart punch.
The sentiment is from the Whiff Of Joy stampkit
Some pearls to finish the card. Hope you like it!
Katharina also put this stamp twice in my package, one to give away!! So if you want to win this cute sailor Oakley please leave your name in Mr. Linky and leave a comment!

Big hugs xxxx





50 opmerkingen:

  1. Hey Marley!

    Mannenkaarten zijn inderdaad altijd heel moeilijk, maar jij bent er wel in geslaagd, seg!
    Die Whiff of Joy stempels blijven maar uitkomen... Wel leuk dat er ook altijd iets voor de jongens bijzit.
    ** Evi **

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi there Marley! What a fabulous card!!! Your image is gorgeous and your colouring is perfect!!
    Thanks for the chance of winning this fab stamp!!!
    Love and hugs
    Emma and Susan
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave kaart Marley, een jongenskaart is altijd moeilijk vind ik, maar het is je goed gelukt.
    Ik waag een kansje om de stempel te winnen prachtig is hij.
    Liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart heb je gemaakt en wat supers dat je een stempel weg mag geven, ik doe graag een poging....Liefs Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gave kaart en een hele gave stempel !
    Gaat het beter met je ?

    Liefs Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gave kaart en wat een leuke stempel! Gaat het al wat beter met je?

    Groetjes Gwendolyn

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo je ben gelukkig weer lekker bezig en je heb er weer een leuke kaart van gemaakt,hoe kan het anders met zo'n super stempel en met jou kunnen lukt dat prima.
    Ook ik wil een kansje maken want mannen stempels zitten bij mij nog weinig in het assortiment.

    Lieve groetjes en beterschap.

    Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh ik vind dit werkelijk een hele geslaagde mannenkaart Marley! Gaaf gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat fijn Marley dat je weer lekker aan de knutsel bent, en natuurlijk wil ik een kansje wagen op deze geweldige stempel!Een jongens / mannenstempel erbij is nooit weg, want het is al moeilijk genoeg in die categorie.
    toi toi toi voor iedereen die mee dingt naar deze stempel!

    groetjes uit een warm Tilburg

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterende kaart! Zó mooi met de gedistresste randjes!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Marley,

    Wat ontzettend fijn om weer kaartjes van jou voorbij te zien komen, vooral omdat dat betekent dat je je weer zo veel beter voelt om te kunnen knutselen, maar ook omdat ze altijd zo super zijn!! Deze sailor is een knapperd, zeg! Mooi gemaakt en wat kun jij ontzettend mooi kleuren!! Ik ga snel ook wat Distress spul in m'n mandje gooien, want krijg er helemaal zin in. Wat een verrassing van KAtharina, je begrijpt natuurlijk dat ik daar voor deze hunk erg graag aan mee doe! Thanks!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. prachtig en stoer kaartje is dit met die leuke stempel

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een geweldig mooie kaart meis
    voor mannen/jongen vind ik altijd moeilijk en heb maar 2 mannen stempels, daar mag er altijd wel één bij, LOL
    dank je wel voor deze kans
    ik vind het heel lief dat katharina dat heeft gedaan
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart en ondanks de bloemen toch een echte jongenskaart! Zo zie je maar weer, bloemen op een mannnenkaart kan best.
    Wat lief van Katharina om een extra stempel te sturen om weg te geven. Ik waag graag een kans!
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wouw schitterende kaatr marley
    jij bent er zeker in gelsaagd metdeze jongenskaart
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een geweldige kaart!! Helemaal leuk :D
    Mooi papier ook :D
    Ennne tja natuurlijk willen we kans maken op de stempel :D

    Liefs Marianna xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. goed gelukt hoor je mannen kaart is ook weer eens wat anders om te doen.
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoy Marley,
    Blij te zien dat je weer lekker bezig bent!
    Schitterende mannenkaart!
    Ik wil graag mijn kans wagen op deze mooie stempel!
    Fijne dag!
    xxx
    C.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heeej meid

    Wat een leuk mannen kaartje heb je gemaakt.
    En het stempeltje is echt het einde.
    Wat gaaf dat je er een extra hebt gekregen om die te mogen weg geven.
    Ik doe hier graag aan mee!!Hahaha
    Ojah, ben benieuwt of je mn kaartje al hebt ontvangen. Dan kan ik hem op mn blog plaatsen.

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  20. dank je voor de kans om deze stempel te winnen jij hebt er een schitterende kaart mee gemaakt

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hij is echt goed gelukt.

    Groetjes,
    Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Stoer mannenkaartje,mooi papier, mooi ingekleurd.

    Grtjss Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een super mooi kaartje Marley!
    XX Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Het is je goed gelukt hoor Marley om een mannenkaart te maken. Super mooi.

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hi Marley!! Masculine cards are not always the easiest for me either. Oakley looks so handsome and well colored!! Great choice of dp and design!! Thanks for a chance to win!
    hugs,
    Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wat een leuke kaart. Die stempel is echt mooi.
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  27. wowww Marley,Wat een prachtige mannen kaart,geweldig die stempel,en weer zo mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier en kleuren.
    Hoe is het met je,heb je nog veel pijn,doe het maar rustig aan hoor.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. What a great boy card Marley! Love all the papers you've used and your coloring is fantastic, as always! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hai Marley, je kaartje is weer super geslaagd! Ik blijf het ook lastig vinden hoor mannenkaarten. Vaak lastig om een leuke stempel te vinden die ook weer niet te kinderachtig is maar ook weer niet te traditioneel. Deze is perfect! Wat leuk dat je er een mag weggeven, ik waag graag een gokje! Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Marley,
    dat is een geweldig leuke jongenskaart!
    En wat leuk dat je de stempel mag weggeven ;)
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  31. superstoer maar tegelijkertijd lieve mannenkaart! Gave kleurencombi!

    Van harte beterschap!!

    groetjes,
    Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Een prachtig kaartje Marley, heel mooi!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik heb zelf ook moeite met mannen kaarten maken ik ben altijd meer van vrolijke kleurtjes. maar jij hebt hem echt prachtig gemaakt!

    Ik heb mijn naam bij myster linky gezet want wil natuurlijk wel een gokje wagen ;)

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Oh Marley, ik ben al twee weken (bijna) niet op het blog geweest, en lees nu pas van je operatie! Beterschap alsnog hoor...
    En wat een prachtige kaart is dit weer zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Schitterende kaart Marley, lekker stoer.
    Mooi papier en prachtig ingekleurd.
    Wens je ook nog een spoedig herstel van je operatie, beterschap hoor.

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Echt erg leuk geworden je kaart.
    Vind het papier ook erg leuk gekozen erbij.
    En van Harte Beterschap nog.

    x esther

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Fabulous card Marley, love the sweet new image and love the papers too.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Doesn't Oakley look great.. he really grows up and soon he will become a man ;-)
    Gorgeous card, Marley! And -again- you did a great job on the colouring.. looks wonderful :)
    {hugs} Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  39. fab guy card Marley...the BG papers are perfect for him! So glad to hear you're on the mend again! bx

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Dat heb je weer heel mooi gemaakt zeg! en een heel leuk stempeltje, wat gaaf dat we die kunnen winnen! en gaat het met jou alweer wqat beter?

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Heel erg mooie kaart! Zelf heb ik het meestal moeilijk met jongenskaarten, maar deze is echt super! Groetjes uit België, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  42. just love the boy card, always need ideas for the guys.
    Thanks for the chance.
    Regina*

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Hi there Marley! What a fabulous card!!! I've just popped over from Katherina's blog to say hello:)
    Your image is gorgeous and your colouring is perfect!!
    Thanks for the chance of winning this fab stamp!!!

    Anne x

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Hoi Marley,
    gaat het al weer wat beter met je?
    leuk dat je zo'n gave stempel kan weggeven!
    ik ding graag mee.
    grtjs Jacqy

    BeantwoordenVerwijderen
  45. wat een leuke kaart.en wat lief dat je er een weg mag geven.ik doe graag mee

    groetjes Gusta

    BeantwoordenVerwijderen
  46. He Marley,

    hoop dat het weer wat beter met je gaat! Je hebt iig. een hele mooie kaart gemaakt :)

    Wat lief van je, die leuke candy en ik waag ook een kans :)

    Liefs, Cheryl

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Die Karte ist toll geworden.
    Gruß Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Hallo Marley
    Ook ik wil graag kans maken op de prachtige stempel! prachtige kaart heb je ermee gemaakt!
    Groetjes
    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  49. wat een leuke stempel ! Ik doe ook graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Hello!

    I love your creations!!!!

    When are you drawing this beautiful stamp?

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks so much for leaving a comment! I appreciate it a lot.. Hugs Marley