Ik schrijf even snel een berichtje om te laten weten hoe het met me gaat.
Allereerst nog bedankt voor alle lieve berichtjes en kaartjes die ik heb mogen ontvangen!
De operatie is goed gegaan, na 2 nachten in het ziekenhuis mocht ik gister terug naar huis. De pijn is me ontzettend tegen gevallen, het doet enorm veel zeer en ik kan nog niet veel..erg balen dus!!
Nogmaals bedankt allemaal en hopelijk tot snel!!
Liefs,
------------------------------------------------------------------
Hi ladies,
Just a short message to update you all..
First; thank you for all the sweet comments and cards I got!! Than you very much.
The surgery went well, after 2 nights in the hospital I went home yesterday.
The pain is worse than expect!! its really aweful and I cant do much.. so thats too bad!! But I hope I will be back soon!!
Big hugs for all of you and thanks again!!
Hugssss


Wat fijn om te horen dat je weer thuis bent!
BeantwoordenVerwijderenSucces met opknappen meis en doe rustig aan
*Kus Patries*
Oooh meis,
BeantwoordenVerwijderenDas behoorlijk k*t zeg.
Ik hoop dat de pijn snel over gaat en dat je snel weer alles kan doen.
Nog bedankt voor je mailtjes met mn beestjes gaat het goed, alleen mn nieuwe parkietje is een soort van Miss Houdini. hahaha. De eerste dag al door de spijlen van de kooi ontsnapt. Dus nu tijdelijk in een andere kooi waar ze niet uit kan ontsnappen.
Hahahah.
Liefs en veel sterkte, en je kaartje komt morgen naar je toe.
Mariska
Heel erg fijn wat van je te horen, en rust maar lekker uit!
BeantwoordenVerwijderenIk hoop dat je snel op knapt.
Liefs Ida
wat fijn om te horen dat de opeartie goed gegaan is
BeantwoordenVerwijderenik hoop dat je snel weer opknapt en van die pijn af bent
sterkte
liefs chantal
Gelukkig is het achter de rug. En nu word het alleen maar beter. Lieve groet Majo
BeantwoordenVerwijderenGellukig dat de operatie gedaan is,maar wat naar voor je dat de pijn zo tegenvalt.
BeantwoordenVerwijderenIk hoop dat je gauw opknapt en minder pijn hebt! Heel veel beterschap en een spoedige genezing gewenst!
Groetjes van Stempelientje
Fijn dat je thuis bent Marley,in je eigen bed lig je het fijnste.
BeantwoordenVerwijderenGelukkig dat de operatie geslaagd is.
En ja die pijn dat zal je nog wel even hebben meis,je moet maar denken,het ergste heb je gehad.
Heel veel sterkte.
Liefs Riet.
Hoi Marley,
BeantwoordenVerwijderenEen voorspoedig herstel toegewenst en doe maar lekker rustig aan.
Liefs Thea
xxx
fijn dat je thuis met, maar dat is dan wel een tegenvaller, doe lekker rustig aan en knap snel weer op, heel veel beterschap
BeantwoordenVerwijderenFijn om te horen dat je weer thuis bent. Niet te hard juichen als Nederland scoort hè, dat doet zeer.
BeantwoordenVerwijderenBeterschap.
Gr Linda
hoi marley
BeantwoordenVerwijderenfijn om te horen dat je weer thuis bent
doe het maar rustig aan meis
liefs dat je ons laat weten hoe het met je gaat
ik hoop dat je snel van de pijn af bent
beterscahp verder meis
liefs angelique
Fijn te horen dat je weer thuis bent en dat de operatie achter de rug is. Hopelijk ben snel van de pijn af. Doe lekker rustig aan en luister naar je lichaam. Laat je maar lekker verwennen.
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Inky
Glad you are O.k Marley!!Sorry you hurt though!!
BeantwoordenVerwijderenChris
rustig aan he alles heeft zijn tijd nodig.
BeantwoordenVerwijderenbeterschap groetjes,Lean.
Hoi Marley,
BeantwoordenVerwijderenfijn te horen dat alles goed is verlopen!
Hoop dat je veel pijnstillers mag nemen tegen de pijn :)
Liefs Anneke
gut gut meid en jij miet nog op vakantie?
BeantwoordenVerwijderenbeterschap inieder geval
liefs anja
ach meis ik heb je vorig berichtje gemist maar pff wat een narigheid zeg, en ndan nu nog zo veel pijn hebben ik hoop dat je snel weer hersteld bent,
BeantwoordenVerwijderengroetjes sandra
I hope you get better soon!
BeantwoordenVerwijderenTake care for yourself!
Hugs, Irena
He meid,
BeantwoordenVerwijderenBlij om te lezen dat het goed met je gaat.En het moet ook eerst allemaal weer genezen en dat heeft zijn tijd nodig.
Doe kalm aan en geniet van het weer.
Gr,knuff Anja;o)
Ik lees hier net je berichten, galstenen is héél pijnlijk!
BeantwoordenVerwijderenZe halen er hem uit, goed, dan heb je er geen last meer van!
En de pijn , die gaat wel snel over!
Nog even op de tanden bijten, meid, ik wens een goede betereschap!!!
tine
Gelukkig weer thuis.
BeantwoordenVerwijderenHeel veel beterschap gewenst,en denk aan jezelf doe het lekker rustig aan zeker met deze warmte.
Lieve groetjes Kitty
Hoi Marley,
BeantwoordenVerwijderenAi, wat vervelend dat de pijn zo tegenvalt... wel fijn dat je weer thuis bent en dat het goed is gegaan, maar met veel pijn, voel je je nog niet echt fit... Hopelijk trekt dat snel weg, rustig aan nog maar en hopelijk snel weer een berichtje dat je je echt weer lekker voelt! Sterkte, meis!
Liefs, Wendy
Wat naar deat de pijn zo tegenvalt, heel veel sterkte!
BeantwoordenVerwijderenJammer dat het herstel tegenvalt, aan de andere kant: het is nog maar net gebeurd misschien zijn we wel te ongeduldig ;)Het is in ieder geval goed verlopen nu nog de pijn zien kwijt te raken. Heel veel beterschap toegewenst en neem de tijd om te herstellen!
BeantwoordenVerwijderengroetjes, Anita
Hey
BeantwoordenVerwijderenWat god dat je weer thuis bent. Nu de tijd even nemen om weer te herstellen.
Veel sterkte de aankomende tijd
Groetjes Monique
lieve marley, lees nu dat je geopereerd bent, heel veel liefs en sterkte xx
BeantwoordenVerwijderenBeterschap Marley!
BeantwoordenVerwijderenLiefs, Cheryl
hoi Marley je hebt het in ieder geval achter de rug meis en idd pijn is vreselijk
BeantwoordenVerwijderenwens je heeeeel veel sterkte meis en hoop dat je snel mag opknappen
liefss Cora
HEEL HEEL HEEL veel beterschap!
BeantwoordenVerwijderenMarley lees net dat je geopeerd bent wil je bij deze heel veel sterkte wensen.
BeantwoordenVerwijderengr.Louise
Hoi Marley
BeantwoordenVerwijderenLees nu pas dat je bent geopereerd wens je heel veel beterschap en doe maar rustig aan.
liefs Gea