Pagina's

maandag 3 maart 2014

Mad Tea Party



Hoi allemaal,

Het is alweer een tijdje geleden dat ik iets op mijn blog heb geplaatst.
Dit keer wil ik jullie een layout laten zien gemaakt met het papier van Marion Smith; Mad Tea Party & Nirvana.
Echt super mooie lijnen!
Als basis heb ik een vel uit de Nirvana collectie gebruikt.
Daarop een vel uit de Mad Tea Party, deze heb ik in vorm gesneden met mijn silhouette.
Op de foto natuurlijk mister Wilson.


Heel veel bloemen van Prima Marketing gebruikt.
Jute achter de foto, wat tickets, een lightbulb,vogeltjes en ook swirls die zijn uitgesneden met de silhouette.


Hier een bloemencluster, knoopjes, blaadjes gesneden met de silhouette; de swirls ook.
Op de randen van het design papier heb ik frantage gebruikt en ook gedistresst.
Een doily voor in het hoekje.


Hier de andere cluster van bloemen, tickets, jute.
Een gehaakte doily en heel vee pareltjes.
Over de bloemen heb ik wat gesso gedaan en daarna met wat Inka Gold erover.

Ik ben heel benieuwd wat jullie er van vinden.
Liefs,
Marley

2 opmerkingen:

Thanks so much for leaving a comment! I appreciate it a lot.. Hugs Marley