zaterdag 8 maart 2014

Unforgettable


Hoi allemaal,

Vandaag wil ik dit fotolijstje met jullie delen.
Gemaakt met nog steeds mijn favoriete papierlijn allertijde; Romance Novel.
De randen heb ik bewerkt met de bubbles mask van dutch doobadoo. Ik ben eroverheen gegaan met Art Anthology dimensional paint en op sommige stukjes met wat modelleer pasta. De unforgettable banner heb ik uitgeknipt uit design papier, gemat op zwart design papier en driehoekjes eruit geknipt. De; A perfect day label is ook uit de collectie.
Heel veel bloemetjes, roosjes en blaadjes gebruikt.
In de binnenkant nog een klok van Prima, wat roosjes, een vogeltje, zelfgemaakte kanten bloemen, cameo en een label van dutch doobadoo.


De binnenkant met het label, de bloemen en super mooie vlinders van stempelmerk; Aladine. 



Hier nog meer vlinders van de Aladine stempel. Het is een stempel van 30 cm lang, maar je kunt er de mooiste vlinders mee uitknippen of in 1 geheel gebruiken. De stempel kan je hier vinden voor een heel zacht prijsje. 




De binnenkant met de klok, het vogeltje en bloemetjes



En nog 1 geheel foto.
Ik ben heel benieuwd wat jullie er van vinden.
Liefs,

Marley

1 opmerking:

Thanks so much for leaving a comment! I appreciate it a lot.. Hugs Marley