Pagina's

zaterdag 29 maart 2014

Paspop



Hoi allemaal,

Vandaag wil ik jullie deze paspop laten zien.
Dit is een bestand van SVG cuts en uitgesneden met mijn silhouette.
Ik heb papier gebruikt van Prima Marketing; Engraver.
Het patroon is eigenlijk een hele paspop, maar in de 'buik' heb ik een opening gemaakt en daarin een naaimachine gedaan en een metalen bloem (van scrap-unlimited)
Ook heb ik haar wat veren gegeven als 'vleugels'


Hier kan je de naaimachine goed zien.
Ook de super mooie metalen bloemen, een schaar, parelband en een gips vogeltje.
Alle randjes & bloemetjes heb ik bewerkt met Inka Gold.


Bovenin een parelketting gemaakt en daarop een metalen bloemetje en sleutel.
Daarnaast een cluster van bloemen en een gips vogeltje van Prima.
Op de buik heb ik een tekststicker; Wander & Wonder, die is van 7 dots studio.
Ook om haar middel heb ik een parelband geplakt met een centimeter eronder, aan de zijkant ook een meetlintje naar binnen gewerkt, dit zit bij het papier (engraver)
De rok heb ik gemaakt door de papiertjes op te krullen en daartussen stukjes kant te plakken.

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden!
Liefs,
Marley

2 opmerkingen:

Thanks so much for leaving a comment! I appreciate it a lot.. Hugs Marley